Det MÅ vi alle sammen! Herregud nå jenter er det full ManifestasjonBra det er i gang da!Håper vi alle skal over i termingruppen for februar
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det MÅ vi alle sammen! Herregud nå jenter er det full ManifestasjonBra det er i gang da!Håper vi alle skal over i termingruppen for februar
![]()

Jaaa! Det er må jo bare være et tegn.. I dag så jeg bilde av en hvit hare, er det gyldig?Åhhh så gøy!!! Ja jeg tror på tegn jeg altså, det var veldig påfallende at det røsket i treet og plutselig small den foran meg på asfalten eElsker at du sjekket det opp, lurte på om jeg skulle sjekke det opp selv, men jeg prøvde bare å overtale meg selv om at det er da bare en jækla kongle.. men! Jeg tok den likevel med meg
Vi har altså noen likheter med adhden og den dypdykkende tankegangen vår
![]()
Du må bare ha den som et minne, for tenk om du blir gravid nå da? Så blir jo den kongelen super hellig

Det skal gå nok gå bra med den pillen, kroppen fikk så vidt smake på denEr det noen som har hatt «fallback rise»? Fikk peak å masse el slim ut lørdag, lavere strips søndag og neg mandag. Søndag var slimet veldig cloudy, så etter monitor var EL natt til søndag/morgen, men tempen viser dette. Chatgpt mener det kan være fallbackrise… jeg går på cyclogest etter EL, og tok en tablett mandags morgen med en feil, tok den ut etter 1 min, å stresser om jeg ødela EL siden FF sier det var mandag![]()
Og cyclogest kan utsette EL om man starter før, men den var i bare 1 min… off for en rant
Også ikke ta alt ChatGPT sier, for han sier mye rart til tider Ja det er sant, off.. men tror du jeg hadde el søndag eller mandag? Fikk jo peak lørdags morgen, og søndags morgen var den low.. og jeg hadde ikke el slim på søndagDet skal gå nok gå bra med den pillen, kroppen fikk så vidt smake på denOgså ikke ta alt ChatGPT sier, for han sier mye rart til tider
![]()
Jaa, dette er måneden! Nå er/blir vi gravideDet MÅ vi alle sammen! Herregud nå jenter er det full Manifestasjon![]()
![]()

Haren er absolutt gyldig!! Den representerer jo det den gjør uansett på åretJaaa! Det er må jo bare være et tegn.. I dag så jeg bilde av en hvit hare, er det gyldig?Du må bare ha den som et minne, for tenk om du blir gravid nå da? Så blir jo den kongelen super hellig
Tror vi er de som tenker mest av alle.. alt går i analysering og detaljer![]()
! MammaMaya så flere i påska og ble gravid, hun hadde jo til og med hare i profilbildet
Halvparten av den IKM-gruppa ble jo gravide
Ja, er jo så gøy, men ikke rart man får utmattelse av å holde på sånn heller 
Haha det er et poeng det altså! Jeg iverksetter!![]()
Det MÅ vi alle sammen! Herregud nå jenter er det full Manifestasjon![]()
![]()
Jeg er seriøst inne å ser på mammaklær(gravidklær) i dag liksomJaa, dette er måneden! Nå er/blir vi gravide![]()
sykt mye søtt til høsten daaa, såehhhh DER er jeg 

Manifesterer dette så jævligDet MÅ vi alle sammen! Herregud nå jenter er det full Manifestasjon![]()
![]()

Hehe, jeg gleder meg sååååå mye til babymage!!!Jeg er seriøst inne å ser på mammaklær(gravidklær) i dag liksomsykt mye søtt til høsten daaa, såehhhh DER er jeg
![]()
EndeligDa er første Aksjerlagt. Endelig skjer det noe på testen. Da er eggløsning Søndag eller MandagSå blir det aksjer til dagen etter EL

Og jeg noterer ned bak øret søte babyklær jeg kommer overJeg er seriøst inne å ser på mammaklær(gravidklær) i dag liksomsykt mye søtt til høsten daaa, såehhhh DER er jeg
![]()

Jaa, dette er måneden! Nå er/blir vi gravide![]()
Hahahaha, ja er ikke rart det det gikk til helvete med uka vår som var etter detHaren er absolutt gyldig!! Den representerer jo det den gjør uansett på året! MammaMaya så flere i påska og ble gravid, hun hadde jo til og med hare i profilbildet
Halvparten av den IKM-gruppa ble jo gravide
Ja, er jo så gøy, men ikke rart man får utmattelse av å holde på sånn heller
![]()

nå skal det sitte!!!Jaaaa! SkikkeligHehe, jeg gleder meg sååååå mye til babymage!!!

Er så mye fint

JaaaEndelig![]()

Det kan jo være at den er sein? Har du hatt noe spes med EL slim? Evt har du prøvd å kjenne på livmortappen?Tok en clearblue eggløsningstest, ingen smiley der, så da tror jeg ikke at vi tester mer etter eggløsning denne syklusen, får vente til mensen kommer også håpe på at eggløsning kommer neste syklus i stedet, får starte prøveperioden da![]()
Kan alltids være sein, vi prøver fortsatt å legge aksjer i tilfelle eggløsning skulle finne sted sentDet kan jo være at den er sein? Har du hatt noe spes med EL slim? Evt har du prøvd å kjenne på livmortappen?
Ingen el-slim, og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter/hvor.