❤️IKM Uke 22 ❤️

Åhhh så gøy!!! Ja jeg tror på tegn jeg altså, det var veldig påfallende at det røsket i treet og plutselig small den foran meg på asfalten e:hilarious: Elsker at du sjekket det opp, lurte på om jeg skulle sjekke det opp selv, men jeg prøvde bare å overtale meg selv om at det er da bare en jækla kongle.. men! Jeg tok den likevel med meg :yuck: Vi har altså noen likheter med adhden og den dypdykkende tankegangen vår :woot:
Jaaa! Det er må jo bare være et tegn.. I dag så jeg bilde av en hvit hare, er det gyldig? :laughing002 Du må bare ha den som et minne, for tenk om du blir gravid nå da? Så blir jo den kongelen super hellig :smiley-angelic002
Tror vi er de som tenker mest av alle.. alt går i analysering og detaljer :laughing001

Er det noen som har hatt «fallback rise»? Fikk peak å masse el slim ut lørdag, lavere strips søndag og neg mandag. Søndag var slimet veldig cloudy, så etter monitor var EL natt til søndag/morgen, men tempen viser dette. Chatgpt mener det kan være fallbackrise… jeg går på cyclogest etter EL, og tok en tablett mandags morgen med en feil, tok den ut etter 1 min, å stresser om jeg ødela EL siden FF sier det var mandag :arghh: :hilarious: Og cyclogest kan utsette EL om man starter før, men den var i bare 1 min… off for en rant
Det skal gå nok gå bra med den pillen, kroppen fikk så vidt smake på den :laughing002 Også ikke ta alt ChatGPT sier, for han sier mye rart til tider :)

Det skal gå nok gå bra med den pillen, kroppen fikk så vidt smake på den :laughing002 Også ikke ta alt ChatGPT sier, for han sier mye rart til tider :)
Ja det er sant, off.. men tror du jeg hadde el søndag eller mandag? Fikk jo peak lørdags morgen, og søndags morgen var den low.. og jeg hadde ikke el slim på søndag

Jaaa! Det er må jo bare være et tegn.. I dag så jeg bilde av en hvit hare, er det gyldig? :laughing002 Du må bare ha den som et minne, for tenk om du blir gravid nå da? Så blir jo den kongelen super hellig :smiley-angelic002
Tror vi er de som tenker mest av alle.. alt går i analysering og detaljer :laughing001
Haren er absolutt gyldig!! Den representerer jo det den gjør uansett på året:bunny! MammaMaya så flere i påska og ble gravid, hun hadde jo til og med hare i profilbildet :woot: Halvparten av den IKM-gruppa ble jo gravide :hilarious: Ja, er jo så gøy, men ikke rart man får utmattelse av å holde på sånn heller :yuck:

:shy: Herreguddd så søte antrekk
IMG_3974.jpegIMG_3973.jpeg

Jaa, dette er måneden! Nå er/blir vi gravide :love017
Haren er absolutt gyldig!! Den representerer jo det den gjør uansett på året:bunny! MammaMaya så flere i påska og ble gravid, hun hadde jo til og med hare i profilbildet :woot: Halvparten av den IKM-gruppa ble jo gravide :hilarious: Ja, er jo så gøy, men ikke rart man får utmattelse av å holde på sånn heller :yuck:
Hahahaha, ja er ikke rart det det gikk til helvete med uka vår som var etter det :laughing001

Men.. NU Jævlar….
:sign17:sign19 nå skal det sitte!!!

Tok en clearblue eggløsningstest, ingen smiley der, så da tror jeg ikke at vi tester mer etter eggløsning denne syklusen, får vente til mensen kommer også håpe på at eggløsning kommer neste syklus i stedet, får starte prøveperioden da :Heartred

Tok en clearblue eggløsningstest, ingen smiley der, så da tror jeg ikke at vi tester mer etter eggløsning denne syklusen, får vente til mensen kommer også håpe på at eggløsning kommer neste syklus i stedet, får starte prøveperioden da :Heartred
Det kan jo være at den er sein? Har du hatt noe spes med EL slim? Evt har du prøvd å kjenne på livmortappen?

Det kan jo være at den er sein? Har du hatt noe spes med EL slim? Evt har du prøvd å kjenne på livmortappen?
Kan alltids være sein, vi prøver fortsatt å legge aksjer i tilfelle eggløsning skulle finne sted sent :Heartred Ingen el-slim, og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter/hvor.

Har i tillegg blitt skikkelig forkjølet, mistet smakssans nå, datteren har spydd og 40 i feber så går godt i heimen nå:rolleyes:

Back
Topp