Oioi, ikke hold igjen på humpty-dumptyen nå da, men dere har vel fullbooket hele ukenGikk fort det herBlir nok eggløsning Natt til mandag tenker jeg..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi, ikke hold igjen på humpty-dumptyen nå da, men dere har vel fullbooket hele ukenGikk fort det herBlir nok eggløsning Natt til mandag tenker jeg..

Nei fyfasan så uheldige dere var nå daKan alltids være sein, vi prøver fortsatt å legge aksjer i tilfelle eggløsning skulle finne sted sentIngen el-slim, og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter/hvor.
Har i tillegg blitt skikkelig forkjølet, mistet smakssans nå, datteren har spydd og 40 i feber så går godt i heimen nå![]()
Kanskje den dukler opp når ting har roet seg? Uansett lurt å legge inn litt nå og da, plutselig før du vet ordet av det står du der gravid 
Jaaa absolutt! Håper den kommer etter hvert, ingen stigning på eggløsningstestene iallfall. Men er PP1 etter uttak av spiral så kroppen er vel ikke helt seg selv endaNei fyfasan så uheldige dere var nå daKanskje den dukler opp når ting har roet seg? Uansett lurt å legge inn litt nå og da, plutselig før du vet ordet av det står du der gravid
![]()
Hadde vært fint å være synlig gravid på sommeren, men i gjengjeld får vi jo en stor del av våren/sommeren når det er finere vær i mamma perm dersom det blir februar terminJeg er seriøst inne å ser på mammaklær(gravidklær) i dag liksomsykt mye søtt til høsten daaa, såehhhh DER er jeg
![]()

Det er bare å fortsette, plutselig så kommer denKan alltids være sein, vi prøver fortsatt å legge aksjer i tilfelle eggløsning skulle finne sted sentIngen el-slim, og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter/hvor.
Har i tillegg blitt skikkelig forkjølet, mistet smakssans nå, datteren har spydd og 40 i feber så går godt i heimen nå![]()
Vi har blitt syke vi å. Hun mellomste var dårlig, så ble han minste syk, så får i huste og nå er jeg skikkelig dårlig
Begynte i går..masse god bedring til dere 
Nei, her skal det humpes uansett hvor dårlig jeg blir.. har blitt sykOioi, ikke hold igjen på humpty-dumptyen nå da, men dere har vel fullbooket hele uken![]()

VelkommenFR. - 31 - PP7 - B2 - EL 12-16/05? - IKM 27.05
Tatt meg et par måneder pause fra babyverden forum. Var uheldig og fikk cyster på eggstokkene to sykluser på rad og sist syklus hadde jeg 10cm slimhinne på mens dag 4. Begynte på Provera og går på det denne syklusen også i håp om at slimhinnen skal skjerpe seg, hehe!
Har egentlig ikke sånn veldig troen denne syklusen, men er så babysyk nå at jeg klarer ikke å la være
Ikke testet eggløsning, men syklusen er nokså stabil på 26 dager, av og til et par dager til og fra, så da blir nok dette riktig uke uansett

Gratulerer med dagenGratulerer med dagen alle sammen!![]()

x alt som x kanHer skjer det ingen ting foreløpig. Hadde positiv test på CD 13 forrige pp. Men jeg ser at testen var like svak dagen før eggløsning sist gang, så håper EL kommer i morgen.

Åå, ja takk! Masse god bedring til dere ogsåDet er bare å fortsette, plutselig så kommer denVi har blitt syke vi å. Hun mellomste var dårlig, så ble han minste syk, så får i huste og nå er jeg skikkelig dårlig
Begynte i går..masse god bedring til dere
![]()

TakkÅå, ja takk! Masse god bedring til dere også![]()

Min er også høy, pga sykdomEggløsningstestene er fortsatt like svak som de har vært. Tempen har gjort et hopp, usikker om det er pga sykdom eller ikkeVis vedlegget 460552
Du kan logge den som illnes om det er derfor din er høy.