LiseMerethe
Flørter med forumet
EL-test ble positiv i dag med konstant smileyVelkommen![]()
Så da endrer EL seg til 8/5 og IKM til 24/5, så da blir det bytte av uke her Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EL-test ble positiv i dag med konstant smileyVelkommen![]()
Så da endrer EL seg til 8/5 og IKM til 24/5, så da blir det bytte av uke her Herlig! Masse lykke tilEL-test ble positiv i dag med konstant smileySå da endrer EL seg til 8/5 og IKM til 24/5, så da blir det bytte av uke her
![]()

@Ametyst83 , takk for at du lagde denne gruppa

Velkommenhåp25 - 34 - B2 - PP3 etter 5 SA - EL 12/5 - IKM 26/5
Melder meg inn selv om sjansen er liten denne syklusen, siden jeg er bortreist alle dagene før EL! Hvem vet - det kan jo gå![]()

Bare hyggeligHei@Ametyst83 , takk for at du lagde denne gruppa
MammaØnsket - 37 - B1 - PPx - EL 18/5 - IKM 31/5
Lykke til alle sammen![]()
Og velkommen hit

Begynte i dag pga måte til legen. Den var negativ. Så fortsetter fra og med idag.Noen som har begynt med el-testing enda?
Tenkte å ta første i dag, cd7. Håper el kan komme så tidlig som mulig så vi kan unngå dagene vi får besøk![]()
CD 4 i dag, tok en kun for syklus rapport på PreMomNoen som har begynt med el-testing enda?
Tenkte å ta første i dag, cd7. Håper el kan komme så tidlig som mulig så vi kan unngå dagene vi får besøk![]()
Startet også med Temping i dag. Ikke så mye spennende, fortsatt mulig EL på 17.MaiHaha ja registrerte nettopp min meget negative test der selv nå!CD 4 i dag, tok en kun for syklus rapport på PreMomStartet også med Temping i dag. Ikke så mye spennende, fortsatt mulig EL på 17.Mai

Godt det ikke bare er meg som starter litt tidligHaha ja registrerte nettopp min meget negative test der selv nå!![]()

Sniker, men synes egentlig helsenorge sin side er oversiktlig og finEr det noen som har en god bok eller en nyttig nettside angående kostholdsråd for gravide/prøvende? Jeg har ikke helt kontroll på hva jeg kan og ikke kan spise og hva jeg burde spise mer av.

Er kjempe spennendeTok første eggløsningstest den 5. pga kjemisk graviditet og så kort TR tid hehe! Vil bare dobbeltsjekke om datoene mine flytter seg eller ikke, men burde nok drøyd en hel uke. Første gangen jeg EL sjekker, så litt spennende bare![]()
Når jeg starta med det så gikk det fort 30 tester på en syklus 
Håper den kommer som normalt nå, men la testene dine ligge i 15/20 min før du avgjør de. Har du evt tenk på å lime alle inn i en bok? Det gjør jeg. Så kan jeg bare gå tilbake å se på de evt.. har de på PreMom ogsåCD11 i dag. Starter eggløsningstest i morgen tenker jeg. Har brukt å hatt EL mellom CD19 og CD25, men forrige syklus missa jeg toppen. Kan ha noe med at jeg har hatt 2 kjemiske, én i februar og én i april. Så det kan hende at syklusene mine har error, så jeg må forsikre meg om at vi er på samme planet, jeg og kroppen![]()

Håper den kommer som normalt nå, men la testene dine ligge i 15/20 min før du avgjør de. Har du evt tenk på å lime alle inn i en bok? Det gjør jeg. Så kan jeg bare gå tilbake å se på de evt.. har de på PreMom også
Tar litt unødvendig mange tester![]()
er det dumt det?