r.ellacott
Glad i forumet
Hei! Jeg fikk TR i morges, noen dager for tidlig. Det positive er at jeg da kan melde meg inn her hos dere!
r.ellacott - 36 - B2 - PP6- EL 18/5 - TR 1/6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker fertility friend til å registere temp og premom til å registrere el-testerBruker dere noen apper eller apparater for å tracke syklusen deres? Tenkte jeg skulle prøve meg påReader som man kan kjøpe hos babyplan siden den var ganske billig. Eller er det bedre å gå rett på Clearblue sin? Eventuelt en annen?
så jeg bruker både el-tester, temping og apper 
Hadde snillere blødninger etter kjemisk. Syklus på sin rette vei.Vi ble jo en del med kjemisk i forrige gruppe. Pleier man ofte å komme helt ut av rytme etter det, eller går ting sin vanlige gang etterpå? Fikk jo TR sånn ca på forventet dato.
Jeg har hatt 2 kjemiske siden februar, og syklusene mine har vært helt like, ingen avvik. Hadde jeg ikke vært teste-nazi så hadde jeg ikke oppdaget streiferne engang.Vi ble jo en del med kjemisk i forrige gruppe. Pleier man ofte å komme helt ut av rytme etter det, eller går ting sin vanlige gang etterpå? Fikk jo TR sånn ca på forventet dato.
Blir spennende å følge med deg på DPO dager nåJeg vet ikke om sjansen er større da jeg har blitt gravid i oktober 2024 og nå kjemisk i april. Men de på Fertilitetsavdelingen etter MA (desmeber2024) ville at vi skulle ha inseminering. Vi har avventet med det og ønsket å prøve på egen hånd noen måneder. Har ikke blitt gravid og ønsker ikke å vente lenge. Så da ble det planlagt å ha inseminering i mai. Er veldig spent. Har tatt letrozol fra cd3-cd7 siste tablett idag. Har ul time på onsdag cd10 for å se på foliklene. Blir første gangen å sette ovitrelle (el sprøyte) om folikklenen er stor nok. Jeg får el av meg selv og alt det der så dette er noe nytt for min kropp. Får vi se hva resultatet blir.
I tillegg jeg prøver å gå ned i vekt, så kanskje det kan ha en positivt utfall. Er per nå 80kg og prøver å gå ned i vekt til minst 70kg. Flere baller i lufta her haha!! Hva man ikke kan gjøre for et lite menneske?

Men det er bra å høre. Da venter jeg en ukes tid før jeg begynner EL testingJeg har hatt 2 kjemiske siden februar, og syklusene mine har vært helt like, ingen avvik. Hadde jeg ikke vært teste-nazi så hadde jeg ikke oppdaget streiferne engang.
Jeg åHåper inderlig også jeg kan det![]()

Velkommen inn hit, er koselig å ha deg med videreBlir mer her jeg. Selv om der er IVF syklus denne runden. Så blir ikke eggløsning som vanlig. Og også litt usikkert med IKM. Men likevel. PP18, men IVF nr. 3. Og alle gode ting er som kjent 3. Håper det gjelder her!
Overtenker40 - 40 - B2 - PP18 - IVF nr. 3 - IKM 30.5
Blir spennende med IVF nå… Og ja, alle gode ting er 3, håper det endelig er din tur nå 
Ja! Bare teller ned til DPO dagerJaaa, det MÅ bli baby denne runden!!!!![]()

Velkommen hitSolselle - 30 - B1 - PP8 - EL 16/5 - IKM 29/5

Hehe, blir spennende å se om det blir baby eller ikke! Jeg heier på at det blir baby på degKine 95 - B1 - PP2 - EL 16/5 - IKM 30/5
Vi prøver vel ikke egentlig denne perioden, men samboer ville ikke bruke prevensjon heller, så får se hvor god han er til å kjøre "Pull out". Jeg krysser fingrene for barn, og han tenker at dersom det blir graviditet så var det bare ment å skje hehe! Et slags kompromiss. Pga myom på størrelse med 1,5 grapefruit har jeg stor sjanse for SA og ønsker derfor å komme i gang med prøvingen
Flott med ny gruppe ! Gleder meg til midten av måneden!!

VelkommenYeees! Here we go again!
Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP6 - EL 16.05 - IKM 30.05
Vi får satse på Februar baby 
Jeg bruker bare EL tester også temper jeg.. Syntes det er ganske sikkertBruker dere noen apper eller apparater for å tracke syklusen deres? Tenkte jeg skulle prøve meg påReader som man kan kjøpe hos babyplan siden den var ganske billig. Eller er det bedre å gå rett på Clearblue sin? Eventuelt en annen?

Velkommen hitSommerfugl_- 30 år - PP1 -B2 - EL 17/5 - IKM 31/5
Da prøver jeg meg i denne gruppa. Har tatt ut spiral for en uke siden og tror det er siste dag med mensen i dag, så spent på hvor lang syklus og slikt blir, men håper på at det er i denne gruppa![]()

Nå håper jeg det blir en positiv test på oss, med termin spireFrostbite - 32 - B2 - PP7 (PP1 etter KA/SA) - EL 15/05 - IKM 30/05![]()

Min TR skulle kommet 1 Mai, men kom i går og det er sikkert pga at jeg brukte Støtte medisin. Men, tror ikke det skal lage så mye kluss i syklusen egentligVi ble jo en del med kjemisk i forrige gruppe. Pleier man ofte å komme helt ut av rytme etter det, eller går ting sin vanlige gang etterpå? Fikk jo TR sånn ca på forventet dato.
VelkommenHei! Jeg fikk TR i morges, noen dager for tidlig. Det positive er at jeg da kan melde meg inn her hos dere!

Denne gangen sitter det for oss begge toNå håper jeg det blir en positiv test på oss, med termin spire![]()
Jeg har så vondt for at din ikke satt, og sender mange gode vibes din vei! Den forrige IKM-gruppa var jo helt elendig, registrerte bare én gravid. Men NÅ sender vi en rimelig grei "føkk åff" til tidligere sykluser og beiner på videre
Nå skal det sitte!Lurt! Her blir det null til én kopp om dagen tenker jeg. Må ikke gi opp alt det gode i livet mens man prøver tenker jeg. Men det er selvfølgelig opp til hver enkeltSå var det denne kaffen da som man ikke skal drikke for mye av når man prøver på baby. Hadde tenkt til å kutte helt ut fra i dag, men 2 kopper kaffe om dagen er greit, så da ble det 2 kopper kaffe.. Eller 3, lager 2 kopper men tar oppi mindre så blir det som 3![]()