❤️IKM Uke 22 ❤️

Bruker dere noen apper eller apparater for å tracke syklusen deres? Tenkte jeg skulle prøve meg på Smile Reader som man kan kjøpe hos babyplan siden den var ganske billig. Eller er det bedre å gå rett på Clearblue sin? Eventuelt en annen?
Jeg bruker fertility friend til å registere temp og premom til å registrere el-tester :happy: så jeg bruker både el-tester, temping og apper :hilarious:

Vi ble jo en del med kjemisk i forrige gruppe. Pleier man ofte å komme helt ut av rytme etter det, eller går ting sin vanlige gang etterpå? Fikk jo TR sånn ca på forventet dato.
Jeg har hatt 2 kjemiske siden februar, og syklusene mine har vært helt like, ingen avvik. Hadde jeg ikke vært teste-nazi så hadde jeg ikke oppdaget streiferne engang.

Jeg vet ikke om sjansen er større da jeg har blitt gravid i oktober 2024 og nå kjemisk i april. Men de på Fertilitetsavdelingen etter MA (desmeber2024) ville at vi skulle ha inseminering. Vi har avventet med det og ønsket å prøve på egen hånd noen måneder. Har ikke blitt gravid og ønsker ikke å vente lenge. Så da ble det planlagt å ha inseminering i mai. Er veldig spent. Har tatt letrozol fra cd3-cd7 siste tablett idag. Har ul time på onsdag cd10 for å se på foliklene. Blir første gangen å sette ovitrelle (el sprøyte) om folikklenen er stor nok. Jeg får el av meg selv og alt det der så dette er noe nytt for min kropp. Får vi se hva resultatet blir.

I tillegg jeg prøver å gå ned i vekt, så kanskje det kan ha en positivt utfall. Er per nå 80kg og prøver å gå ned i vekt til minst 70kg. Flere baller i lufta her haha!! Hva man ikke kan gjøre for et lite menneske?
Blir spennende å følge med deg på DPO dager nå :love017
Vet du, jeg er sikker på at vekta er en grunn til at jeg ikke ble gravid før nå. Den har nok mye å si på fertilitet på noen av oss.. I hvert fall meg. Mine EL tester ble mye sterkere feks nå som jeg har gått ned i vekt en hva de ble før. Ja, hva gjør man ikke for et lite menneske. Håper virkelig at det klaffer for oss snart :Heartred

Blir mer her jeg. Selv om der er IVF syklus denne runden. Så blir ikke eggløsning som vanlig. Og også litt usikkert med IKM. Men likevel. PP18, men IVF nr. 3. Og alle gode ting er som kjent 3. Håper det gjelder her!

Overtenker40 - 40 - B2 - PP18 - IVF nr. 3 - IKM 30.5
Velkommen inn hit, er koselig å ha deg med videre :love017 Blir spennende med IVF nå… Og ja, alle gode ting er 3, håper det endelig er din tur nå :Heartred

Kine 95 - B1 - PP2 - EL 16/5 - IKM 30/5

Vi prøver vel ikke egentlig denne perioden, men samboer ville ikke bruke prevensjon heller, så får se hvor god han er til å kjøre "Pull out". Jeg krysser fingrene for barn, og han tenker at dersom det blir graviditet så var det bare ment å skje hehe! Et slags kompromiss. Pga myom på størrelse med 1,5 grapefruit har jeg stor sjanse for SA og ønsker derfor å komme i gang med prøvingen :)

Flott med ny gruppe ! Gleder meg til midten av måneden!!
Hehe, blir spennende å se om det blir baby eller ikke! Jeg heier på at det blir baby på deg :love017

Bruker dere noen apper eller apparater for å tracke syklusen deres? Tenkte jeg skulle prøve meg på Smile Reader som man kan kjøpe hos babyplan siden den var ganske billig. Eller er det bedre å gå rett på Clearblue sin? Eventuelt en annen?
Jeg bruker bare EL tester også temper jeg.. Syntes det er ganske sikkert :) Bruker Fertility Friend for å skrive inn temp og EL tester, Premom for EL tester. Og Flo, herregud sikkert unødvendig mange :hilarious:

Sommerfugl_- 30 år - PP1 -B2 - EL 17/5 - IKM 31/5

Da prøver jeg meg i denne gruppa. Har tatt ut spiral for en uke siden og tror det er siste dag med mensen i dag, så spent på hvor lang syklus og slikt blir, men håper på at det er i denne gruppa :Heartred
Velkommen hit :love017

Vi ble jo en del med kjemisk i forrige gruppe. Pleier man ofte å komme helt ut av rytme etter det, eller går ting sin vanlige gang etterpå? Fikk jo TR sånn ca på forventet dato.
Min TR skulle kommet 1 Mai, men kom i går og det er sikkert pga at jeg brukte Støtte medisin. Men, tror ikke det skal lage så mye kluss i syklusen egentlig

Så var det denne kaffen da som man ikke skal drikke for mye av når man prøver på baby. Hadde tenkt til å kutte helt ut fra i dag, men 2 kopper kaffe om dagen er greit, så da ble det 2 kopper kaffe.. Eller 3, lager 2 kopper men tar oppi mindre så blir det som 3 :hilarious:

Nå håper jeg det blir en positiv test på oss, med termin spire :Heartred
Denne gangen sitter det for oss begge to :Heartred Jeg har så vondt for at din ikke satt, og sender mange gode vibes din vei! Den forrige IKM-gruppa var jo helt elendig, registrerte bare én gravid. Men NÅ sender vi en rimelig grei "føkk åff" til tidligere sykluser og beiner på videre :thefinger Nå skal det sitte!

Så var det denne kaffen da som man ikke skal drikke for mye av når man prøver på baby. Hadde tenkt til å kutte helt ut fra i dag, men 2 kopper kaffe om dagen er greit, så da ble det 2 kopper kaffe.. Eller 3, lager 2 kopper men tar oppi mindre så blir det som 3 :hilarious:
Lurt! Her blir det null til én kopp om dagen tenker jeg. Må ikke gi opp alt det gode i livet mens man prøver tenker jeg. Men det er selvfølgelig opp til hver enkelt :joyful:

Back
Topp