For noen herlige streker! GratulererTror du kan sette meg på gravid, @Mindel. Det er jo tydelig stigning fra første positive, så får håpe det holder hele veien![]()
Vis vedlegget 455520

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For noen herlige streker! GratulererTror du kan sette meg på gravid, @Mindel. Det er jo tydelig stigning fra første positive, så får håpe det holder hele veien![]()
Vis vedlegget 455520

Jeg hadde også en slik babyplan-test som ble hvit! Kan være noe galt med testene, kanskje?Testene blir svakere, 11 dpo i dag
Streken er nesten ikke synlig…synes det er noe rart med tidligtestene også, fargestoffet oppfører seg ikke helt normalt…
Ja er det ikke en mørk strek der da? Er mye skygge inni sånt etui, men tror det er en strek der da?Noen som har erfaringer med rfsu tidlige tester? Jeg har fått en ultra svak på den men kanskje jeg må ta samme test som jeg tok med cb tidlig for å se om det er økning? Synes strekken var altfor svak.
Ser dere en strekk i det hele tatt?
Vis vedlegget 455537Vis vedlegget 455538

Kan ikke ha for mye tro da vi ikke la inn aksjer etter positiv EL-test, kun noen timer før testen slo ut - men gøy å få teste litt likevell. Har hatt en litt annerledes opplevelse av denne syklusen, men kan ha med andre faktorer enn en potensiell graviditet å gjøre da

Åh, første gangen jeg kjøper en rfsu tidlig test og dette blir den siste gangen. Det er så vanskelig å se gjennom testen. Men i virkelig jeg ser en svak strekk. Men svakere enn den jeg fikk på cb. Tar en ny cb i kveld så blir spennende.Ja er det ikke en mørk strek der da? Er mye skygge inni sånt etui, men tror det er en strek der da?
Spennende å være i gang! Skjønner hva du mener, da må man teste så fort man kan for å få noe spenning ute av syklusen..Vis vedlegget 455541
Helt på negativen i dag også 8DPO. Jeg rekker jo knapt å teste, for hvis syklusen er som den pleier skal mensen komme om 2 dagerKan ikke ha for mye tro da vi ikke la inn aksjer etter positiv EL-test, kun noen timer før testen slo ut - men gøy å få teste litt likevell. Har hatt en litt annerledes opplevelse av denne syklusen, men kan ha med andre faktorer enn en potensiell graviditet å gjøre da
Noen som har fått/hatt noen graviditetssymptomer enda da?![]()
Så vanskelig å sammenligne, ja! Det er jo strek, men som du sier ikke godt å se noe der ute er samme test. Har du vanlig babyplan?Åh, første gangen jeg kjøper en rfsu tidlig test og dette blir den siste gangen. Det er så vanskelig å se gjennom testen. Men i virkelig jeg ser en svak strekk. Men svakere enn den jeg fikk på cb. Tar en ny cb i kveld så blir spennende.
Jeg så noe allerede 5 dpo, men jeg lurer på om eggløsning var 3-4 dager tidligere enn antatt6dpo i dag.. kanskje teste i morgen?
Dere som er gravide/fått antydning til strek - på hvilken dpo var dere?![]()

Ja, tror det er noe rart med testen. Men testet på legekontoret også nå, og den var negativ der. Så har nok vært en kjemisk!Jeg hadde også en slik babyplan-test som ble hvit! Kan være noe galt med testene, kanskje?
Tok en test igjen i dag tidlig, men den var blendahvit og vanlig igjen.
Ååh, så gøy! GratuleraTror du kan sette meg på gravid, @Mindel. Det er jo tydelig stigning fra første positive, så får håpe det holder hele veien![]()
Vis vedlegget 455520
du hadde 8 dages lutealfase sant? Og brukte støtte denne gangen?Så leit..Ja, tror det er noe rart med testen. Men teste på legekontoret også nå, og den var negativ der. Så har nok vært en kjemisk!![]()
krysser fingrene for at det går neste PP!
mye mer følsom test en det jeg trodde. Så nå tror jeg (hvis jeg klarer) at jeg venter med å teste igjen til helgen for å se om det går opp eller ikke. Skal også inn for en ny hcg prøve på mandag, så da får jeg vel endelig svar på om dette gikk veien da jeg da er 13 dpo.Jeg syns jeg får sterkere tester mellom kl. 12 og 14Noen som opplever at første morgenurin er dårligere enn utover dagen/kvelden? morgenens tester er liiiitt svakere enn igår ettermiddag/kveld
Wow gratulerer!Dagens test øverst. I dag er jeg 12dpo (4+1)Håper å se 2-3 på digitest i mårra når streken er så sterk nå
Vis vedlegget 455564

Lærte i dag at implantajsonen kan skje så sent som 10 DPO (vanligvis mellom 6-10 DPO). Har også lest om flere her inne som har fått positiv etter 11 ja, så det er absolutt mulig11 dpo og negativ test i dag tidlig. Er det noen her som har opplevd å få positiv test etter 11 dpo?![]()