❤️ IKM uke 9 ❤️

Noen som har erfaringer med rfsu tidlige tester? Jeg har fått en ultra svak på den men kanskje jeg må ta samme test som jeg tok med cb tidlig for å se om det er økning? Synes strekken var altfor svak.

Ser dere en strekk i det hele tatt? :smiley-angelic001

IMG_9215.jpeg
IMG_9214.jpeg

Noen som har erfaringer med rfsu tidlige tester? Jeg har fått en ultra svak på den men kanskje jeg må ta samme test som jeg tok med cb tidlig for å se om det er økning? Synes strekken var altfor svak.

Ser dere en strekk i det hele tatt? :smiley-angelic001

Vis vedlegget 455537Vis vedlegget 455538
Ja er det ikke en mørk strek der da? Er mye skygge inni sånt etui, men tror det er en strek der da?

IMG_2255.jpeg

Helt på negativen i dag også 8DPO. Jeg rekker jo knapt å teste, for hvis syklusen er som den pleier skal mensen komme om 2 dager :dead: Kan ikke ha for mye tro da vi ikke la inn aksjer etter positiv EL-test, kun noen timer før testen slo ut - men gøy å få teste litt likevell. Har hatt en litt annerledes opplevelse av denne syklusen, men kan ha med andre faktorer enn en potensiell graviditet å gjøre da :bookworm:

Noen som har fått/hatt noen graviditetssymptomer enda da? :Heartred

Vis vedlegget 455541

Helt på negativen i dag også 8DPO. Jeg rekker jo knapt å teste, for hvis syklusen er som den pleier skal mensen komme om 2 dager :dead: Kan ikke ha for mye tro da vi ikke la inn aksjer etter positiv EL-test, kun noen timer før testen slo ut - men gøy å få teste litt likevell. Har hatt en litt annerledes opplevelse av denne syklusen, men kan ha med andre faktorer enn en potensiell graviditet å gjøre da :bookworm:

Noen som har fått/hatt noen graviditetssymptomer enda da? :Heartred
Spennende å være i gang! Skjønner hva du mener, da må man teste så fort man kan for å få noe spenning ute av syklusen..

Åh, første gangen jeg kjøper en rfsu tidlig test og dette blir den siste gangen. Det er så vanskelig å se gjennom testen. Men i virkelig jeg ser en svak strekk. Men svakere enn den jeg fikk på cb. Tar en ny cb i kveld så blir spennende.
Så vanskelig å sammenligne, ja! Det er jo strek, men som du sier ikke godt å se noe der ute er samme test. Har du vanlig babyplan?

Jeg hadde også en slik babyplan-test som ble hvit! Kan være noe galt med testene, kanskje?
Tok en test igjen i dag tidlig, men den var blendahvit og vanlig igjen.
Ja, tror det er noe rart med testen. Men testet på legekontoret også nå, og den var negativ der. Så har nok vært en kjemisk!:(

Last edited:
Er 7dpo i dag og tok en hcg prøve da jeg fortsatt har svaaaaake positive streker som jeg tror er igjen etter MA for 5 uker siden. Denne streken her er lik 7 hcg :hilarious: mye mer følsom test en det jeg trodde. Så nå tror jeg (hvis jeg klarer) at jeg venter med å teste igjen til helgen for å se om det går opp eller ikke. Skal også inn for en ny hcg prøve på mandag, så da får jeg vel endelig svar på om dette gikk veien da jeg da er 13 dpo.

Vedlegg

• IMG_7237.jpeg
    IMG_7237.jpeg
    144,4 KB · Visninger: 54
Back
Topp