❤️ IKM uke 9 ❤️

Vet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.

Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.

Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve :hilarious:

Hva tenker dere om disse testene? Ville dere vært positive?

Vis vedlegget 455435
Sniker!
Syns testene dine ser kjempe fine ut!
Her ser du min test fra 12 dpo:
IMG_1623.jpeg

Er i dag 19+6 :binkybaby

Dagens test 10 dpo, ikke skjedd noe siden gårdagen, skygge på denne også.. Alltid fått positiv test på 10, gir det en dag til..
Ingen symptomer heller, så har dårlig tro.
Kan det ikke ha flere ting som innvirker? Med tid på dagen og konsentrasjon av urin? Hold håpet, 10 dpo er vel tidlig?

Testene blir svakere, 11 dpo i dag :sad010
Streken er nesten ikke synlig…synes det er noe rart med tidligtestene også, fargestoffet oppfører seg ikke helt normalt…
Så kjedelig! Kanskje du har hatt en kjemisk? Mener jeg så antydning til streker på testene dine jeg og.. :Heartred Men kan det være noe feil med testene? Siden fargestoffet er litt rart? Har du dyppet i kopp (ikke tisset rett på dem)?

Ser ikke ut som den satt denne gangen. 4-5 dager igjen til mensen (er 10 dpo i dag, CD 24), denne testen skal være troverdig 6 dager før mens. Men jeg vet at mye kan skje de neste dagene ift hormoner osv, så jeg venter til over helgen før jeg slår meg til ro med whatever resultatet blir

Vedlegg

• 20250225_071654.jpg
    20250225_071654.jpg
    1,7 MB · Visninger: 40
Ser ikke ut som den satt denne gangen. 4-5 dager igjen til mensen (er 10 dpo i dag, CD 24), denne testen skal være troverdig 6 dager før mens. Men jeg vet at mye kan skje de neste dagene ift hormoner osv, så jeg venter til over helgen før jeg slår meg til ro med whatever resultatet blir
Ja, og så teller hver lille dag i dette gamet, en dag senere eggløsning, en dag senere implantasjon.. Godt du ikke gir helt opp enda :Heartred

Så kjedelig! Kanskje du har hatt en kjemisk? Mener jeg så antydning til streker på testene dine jeg og.. :Heartred Men kan det være noe feil med testene? Siden fargestoffet er litt rart? Har du dyppet i kopp (ikke tisset rett på dem)?
Ja, dyppet de i kopp… ny pakke med vanlige graviditetstester i dag, så kan jo ikke være helt sikker…de tidlige testene er de samme som er brukt hele tiden. :sad010 Var garantert strek før!

Vedlegg

• IMG_5794.jpeg
    IMG_5794.jpeg
    868,8 KB · Visninger: 69
Noen som opplever at første morgenurin er dårligere enn utover dagen/kvelden? morgenens tester er liiiitt svakere enn igår ettermiddag/kveld

Noen som opplever at første morgenurin er dårligere enn utover dagen/kvelden? morgenens tester er liiiitt svakere enn igår ettermiddag/kveld
Absolutt.. :bag: Har begynt å teste på urin to fast nå, akkurat som morgenurinen blir ekstra utvannet fordi volumet er så stort har jeg tenkt.. Om det gir mening? :laughing002

Ja, morgenurin gir svakere tester her også :dead: Burde egentlig slutte å teste på første urin, for å skåne meg selv fra å bli skuffet og pessimistisk :dead:

Er det noen som en gang har fått menstruasjon før tiden og at det varte i kun 2 dager. Syns jeg har hatt en ganske rar blødning når jeg fikk mensen denne perioden. Strimmel testen jeg tok i går viste en svak strek. Gubben mener jeg skal ta en digital i dag. Men har på en måte gått ut ifra at denne perioden ikke gikk bra og venter med å starte ny PP.

Vedlegg

• 20250224_104109.jpg
    20250224_104109.jpg
    146,4 KB · Visninger: 61
Er det noen som en gang har fått menstruasjon før tiden og at det varte i kun 2 dager. Syns jeg har hatt en ganske rar blødning når jeg fikk mensen denne perioden. Strimmel testen jeg tok i går viste en svak strek. Gubben mener jeg skal ta en digital i dag. Men har på en måte gått ut ifra at denne perioden ikke gikk bra og venter med å starte ny PP.
Kan det ha vært en festeblødning?

Back
Topp