Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra med bare positive testerVet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.
Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.
Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve
Hva tenker dere om disse testene? Ville dere vært positive?
Vis vedlegget 455435
Det var en som sa til meg at man ikke skulle bruke g-tester til å måle hcg-økning fordi det er så upålitelig - og det er nok noe i det.Vil tru du egentlig bare kan sette meg på tr, 4 dager igjen til IKM, men fremdeles blendatester og ikke noen symptomer. Mer symptomer på at tr kommer, det vil da si at jeg ikke har noen symptomerNoen som vil flyttes forresten?![]()
Om det klaffer neste mnd så vil jeg kanskje havne i november uansettSynes disse så kjempe fine ut! Jeg skjønner det du tenker 12 DPO og burde vært sånn og sånn (jeg og var sånnVet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.
Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.
Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve
Vis vedlegget 455435
), men om du ser på utviklingen, så er jo den der? Det har ikke stoppet opp, det blir mer farge med hver dag som går. Dog lurt med blodprøve, så slipper du lure, for hcg er det jo 
Oki, ta en test om litt i tilfelle da, har opplevd at folk gjør som du nå, så plutselig var de gravid allikevelVil tru du egentlig bare kan sette meg på tr, 4 dager igjen til IKM, men fremdeles blendatester og ikke noen symptomer. Mer symptomer på at tr kommer, det vil da si at jeg ikke har noen symptomerOm det klaffer neste mnd så vil jeg kanskje havne i november uansett
![]()

Så godt at syklusen går seg til! Hvilken CD Hadde du eggløsning på?CD25!Det er en seier i seg selv! Ser ikke noe på dagens test, men det er helt i orden
Velkommen til ossVFH - 40 - B3 - PP3 - EL17/02- IKM02/03
Ser jo veldig bra ut! Akkurat som mineVet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.
Vis vedlegget 455435

Jeg vet faktisk ikke. Har ikke funnet el denne syklusen hverken med tester eller temp. El-testene har vært neeeesten positive flere ganger og deretter negative flere ganger denne syklusen. Kan godt hende jeg ikke har sluppet noe egg.Så godt at syklusen går seg til! Hvilken CD Hadde du eggløsning på?
Ja det gikk ned før det gikk litt opp igjen, ja kanskje prøv et annet merke?Vis vedlegget 455434
Samboer mener gårsdagens er svakere, men det virker som at det var noe galt med fargestoffet på gårsdagens![]()
Da blir det spennende å se! Ikke alltid testene blitt helt positive hellerJeg vet faktisk ikke. Har ikke funnet el denne syklusen hverken med tester eller temp. El-testene har vært neeeesten positive flere ganger og deretter negative flere ganger denne syklusen. Kan godt hende jeg ikke har sluppet noe egg.
Det var faktisk akkurat sånn det var da jeg ble gravid med treåringenDa blir det spennende å se! Ikke alltid testene blitt helt positive heller![]()

Kommer nok til å teste hver dag frem til tr kommer. Men samme nå som forrige syklus og har samme følelsen nåOki, ta en test om litt i tilfelle da, har opplevd at folk gjør som du nå, så plutselig var de gravid allikevel![]()
Krysser fingrene for degMorgens test klo.7:30. er på jobb nå kan ikke ta flere tester. Men synes strekken ble tydeligere enn igår.
Vis vedlegget 455445
Fantastisk!Det var faktisk akkurat sånn det var da jeg ble gravid med treåringen![]()
Du har antydning til strek hvertfall noe som er superspennendeMorgens test klo.7:30. er på jobb nå kan ikke ta flere tester. Men synes strekken ble tydeligere enn igår.
Vis vedlegget 455445

Håper den utvikler segMorgens test klo.7:30. er på jobb nå kan ikke ta flere tester. Men synes strekken ble tydeligere enn igår.
Vis vedlegget 455445
kan du ha hatt el tidligere? Med hcg på 4 på siste blodprøve så ville nok ikke den slått ut. Isåfall sterk strek til å være 6dpo