Ingen problemer med å seKveldens testDisse er egentlig ikke tidlige tester engang. Jeg blir så forvirra når jeg er så tidlig i dpo.
Vis vedlegget 455418Vis vedlegget 455419
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen problemer med å seKveldens testDisse er egentlig ikke tidlige tester engang. Jeg blir så forvirra når jeg er så tidlig i dpo.
Vis vedlegget 455418Vis vedlegget 455419
Ser, serKveldens test![]()
9 dpo
Velkommen inn sånn "ordentlig"Har litt lyst å melde meg skikkelig inn i gruppa og ikke bare snike her
inderligønsket - 34 - B1 - PP 19 (pp1 etter MA) - EL 14/02 - IKM 28/02
Godt å være i gang!!Jeg er eeendelig 7DPO i dag. Har tatt en morgentest for å begynne å manifestere frem dobbel strek de neste dageneFor i teorien kan man vel ikke begynne å se no før om noen dager enda
Men må nesten få ta en graviditetstest som premie for mye venting syns jeg. Blir hard jobbing på manifesteringen de neste dagene da!
Hahaha!
Så vanskelig å vite, kan litt om hvordan ting fungerer etter MA slik.. Håper dog for deg!Hva tenker vi om dette da. Jeg har fortsatt ultra svake positive streker igjen etter MA som nå er snart 5 uker siden. Disse testene er fra i går kveld og jeg testet senest for en uke siden og da var de like svake, så trodde de skulle være helt negative i går. I dag er jeg 6 dpo så er jo svært lite sannsynlig at det er ny graviditet som slo ut i går. Veldig rart å gå å håpe på å se en negativ samtidig som jeg vil se en sterkere positiv![]()
11dpo i dag, og testen er svakere..Spennende! Har du tatt ny i dag? Hvilken DPO er du nå?
Velkommen til deg! Skal jeg bare sette seg rett på gravid da?Bo-Mi - 32 - B2 - PP 10 (med 3 sa/ma/kjemisk innimellom der) - EL 11/2 - IKM 26/2
Jeg har ikke problem med å bli gravid, men det er heller det å komme seg forbi uke 6 som har vært utfordrende. Det har vært mye tydeligere stigninger denne runden enn de andre så håper dette er terminspirenMen jeg kjenner mye frykt og stress etter testing så vet ikke hvor bra det er å teste så nye egentlig
Vis vedlegget 455424
Dette var lovende tester i alle fall, håper det holder over seks uker denne gang for deg 
Det var ikke der vi skulle oppleve i dag11dpo i dag, og testen er svakere..![]()

jeg prøver å holde motet oppeDet var ikke der vi skulle oppleve i dag![]()
er fortsatt mulighet for at det kan snu

Jeg synes dagens ser hakket sterkere ut? Eller?Vis vedlegget 455434
Samboer mener gårsdagens er svakere, men det virker som at det var noe galt med fargestoffet på gårsdagens![]()
åhh tror du? jeg tørr ikke tro detJo, jo mer jeg ser det det sterkere ut enn flere dager siden?!
Har du andre tester? Hvilke er dette forresten? Er det den rfsu?åhh tror du? jeg tørr ikke tro dethar heldigvis noen dager til det kan bli sterkere på
Vet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.Hvordan går det med deg @Vifårse?![]()
Ja takk det kan du!Velkommen til deg! Skal jeg bare sette seg rett på gravid da?Dette var lovende tester i alle fall, håper det holder over seks uker denne gang for deg
![]()
Det virker sånn. Nå sier jeg daglig opptil flere ganger «Dette svangerskapet SKAL gå bra!» så får jeg tro at det funker
Ja, ville vært positiv! Men tror det er lurt å vente et par dager i mellom før man tar ny test. Jeg var dum og tok en ny i dag tidlig og da var det 12 timer siden sist test og ble skuffet over økningen haha. Skaper sikkert mye unødvendig stress. Blir gal i hodet av detteVet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.
Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.
Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve
Hva tenker dere om disse testene? Ville dere vært positive?
Vis vedlegget 455435

har makesure liggende også, tenkte å prøve den ikveldHar du andre tester? Hvilke er dette forresten? Er det den rfsu?