❤️ IKM uke 9 ❤️

Kveldens test :love017 :Heartpink 9 dpo

Vedlegg

• IMG_5794.jpeg
    IMG_5794.jpeg
    868,8 KB · Visninger: 110
Åjaaa det gjorde det litt spennende da :pompus:
Jeg har kjent mye strekk og dra og litt vondt i livmoren i dag, noe jeg gjør noen dager før mens :blackeye: Jeg skal jo egentlig ha mens på torsdag 27.2, men siden jeg registrerte EL senere enn ventet i appen jeg bruker, så har den flyttet meg til IKM 3.3… men jeg pleier å ha 28 dager syklus, så… spent på de neste 4 dagene :pompus:

Takk! I løpet av dagen i dag har det virker som infeksjonen har roet seg mye heldigvis! :smiley-bounce022
Haha ganske likt som meg - så denne uken som kommer er kjempespennende! Ikke sikkert vi rekker å ta noen g-test :oops: men men uansett så er det som det er! :Heartpink

Haha ganske likt som meg - så denne uken som kommer er kjempespennende! Ikke sikkert vi rekker å ta noen g-test :oops: men men uansett så er det som det er! :Heartpink
Ja ikkesant, aner ikke om sen eggløsning er vanlig for meg eller ikke, ja, blir spennende å se :hilarious: En ting som er nytt er at jeg har hatt mye mer energi siste uka.. jeg sover overdrevent mye før mens som regel :confused013 Men hvis egget ble befruktet så skulle jeg hatt mer progesteron, og det gjør vel at man føler seg mer trett? Uansett, man kan undre mye :smiley-ashamed005 Krysser fingene for oss!

Okei, spørsmål for nå er jeg kjempeforvirret.. KAN man få festeblødning 11 dpo (som jeg mener jeg er hvis egget slapp på onsdagen og ikke mandagen)? Dette kjennes ikke ut som mensen at all, da jeg ikke har mensensmerter, og «blødningen» er veldig liten, tynn og lysebrun.. blir så forvirret gaahhh :banghead: :smiley-bounce012

edit: var nok ingenting likevel :hilarious: er ikke så lett å tyde mens/pms/graviditet:pompus::hilarious:

Last edited:
Okei, spørsmål for nå er jeg kjempeforvirret.. KAN man få festeblødning 11 dpo (som jeg mener jeg er hvis egget slapp på onsdagen og ikke mandagen)? Dette kjennes ikke ut som mensen at all, da jeg ikke har mensensmerter, og «blødningen» er veldig liten, tynn og lysebrun.. blir så forvirret gaahhh :banghead: :hilarious:
Kanskje du hadde el senere enn det du regner med?

Hva tenker vi om dette da. Jeg har fortsatt ultra svake positive streker igjen etter MA som nå er snart 5 uker siden. Disse testene er fra i går kveld og jeg testet senest for en uke siden og da var de like svake, så trodde de skulle være helt negative i går. I dag er jeg 6 dpo så er jo svært lite sannsynlig at det er ny graviditet som slo ut i går. Veldig rart å gå å håpe på å se en negativ samtidig som jeg vil se en sterkere positiv :woot:

Vedlegg

• IMG_7223.jpeg
    IMG_7223.jpeg
    598,2 KB · Visninger: 77
Bo-Mi - 32 - B2 - PP 10 (med 3 sa/ma/kjemisk innimellom der) - EL 11/2 - IKM 26/2

Jeg har ikke problem med å bli gravid, men det er heller det å komme seg forbi uke 6 som har vært utfordrende. Det har vært mye tydeligere stigninger denne runden enn de andre så håper dette er terminspiren:Heartred Men jeg kjenner mye frykt og stress etter testing så vet ikke hvor bra det er å teste så nye egentlig:smiley-ashamed004

IMG_2389.jpeg

Bo-Mi - 32 - B2 - PP 10 (med 3 sa/ma/kjemisk innimellom der) - EL 11/2 - IKM 26/2

Jeg har ikke problem med å bli gravid, men det er heller det å komme seg forbi uke 6 som har vært utfordrende. Det har vært mye tydeligere stigninger denne runden enn de andre så håper dette er terminspiren:Heartred Men jeg kjenner mye frykt og stress etter testing så vet ikke hvor bra det er å teste så nye egentlig:smiley-ashamed004

Vis vedlegget 455424
Wow! For en strek ❤️

Hva tenker vi om dette da. Jeg har fortsatt ultra svake positive streker igjen etter MA som nå er snart 5 uker siden. Disse testene er fra i går kveld og jeg testet senest for en uke siden og da var de like svake, så trodde de skulle være helt negative i går. I dag er jeg 6 dpo så er jo svært lite sannsynlig at det er ny graviditet som slo ut i går. Veldig rart å gå å håpe på å se en negativ samtidig som jeg vil se en sterkere positiv :woot:
Jeg kan ikke så mye om det, men jeg har forstått det sånn at hcg ikke stiger ved befruktning før man har kommet over 5-6 dpo da implantasjon skal ha skjedd. Så det er muligens igjen fra MA ja som du nevner. Men enda gøyere å se strek enn ingen strek da? Men siden du er tidlig dpo er det mye som kan skje enda? :bookworm: Håper vi får se det stige utover uken :Heartred

Jeg er eeendelig 7DPO i dag. Har tatt en morgentest for å begynne å manifestere frem dobbel strek de neste dagene:smiley-ashamed005 For i teorien kan man vel ikke begynne å se no før om noen dager enda :hilarious: Men må nesten få ta en graviditetstest som premie for mye venting syns jeg. Blir hard jobbing på manifesteringen de neste dagene da! :pompus: Hahaha!

Vedlegg

• IMG_2226.jpeg
    IMG_2226.jpeg
    590,3 KB · Visninger: 49
Jeg er eeendelig 7DPO i dag. Har tatt en morgentest for å begynne å manifestere frem dobbel strek de neste dagene:smiley-ashamed005 For i teorien kan man vel ikke begynne å se no før om noen dager enda :hilarious: Men må nesten få ta en graviditetstest som premie for mye venting syns jeg. Blir hard jobbing på manifesteringen de neste dagene da! :pompus: Hahaha!
Manifesterer sammen med deg! ❤️:pompus:

Kjenner jeg har litt dårlig magefølelse, og tror dette ender med enda en kjemisk, men kan samtidig være flere faktorer som gjør at testene er så svake da:

1. sen implantasjon
2. el en dag senere enn antatt
3. MakeSure er treg på farge og styrke
4. for ukonsentrert urin (har typ ikke klart å holde meg så mye mer enn mellom1,5-3 timer mellom testene)

Nå har jeg bestilt en haug med andre merker som kommer på døra i morgen kveld - håper de viser tydeligere strek :smiley-angelic001

Det som gir håp for dagen: tester fortsatt positivt på digital. (Er fortsatt i sjokk over gårdsdagens digitale - det kaaaan tyde på at Makesure er litt upålitelige. Har batchnr 11 og 61.) men kan ikke gjøre annet enn å ta tiden til hjelp :shy::dead:
Jeg har aldri brukt makesure før, men jeg synes den er svakere i forhold til babyplan nå når jeg har økt hcg over litt tid. Min erfaring og har det jeg ikke så økningen hvert dag før jeg nærmet med 14 DPO, så ikke fortvil!

Manifesterer med deg! :happy:

Sende alt av tanker på at dette vil klaffe denne syklusen❤️

Back
Topp