❤️ IKM uke 9 ❤️

Mener jeg det er antydning på første bildet? Hva ser du selv?
Synes liksom jeg kunne skimte noe, men ikke noe farge, kanskje mer en sånn tom strek som forrige. Er litt ekstra skeptisk til disse testene, men jeg fortsetter med en om dagen frem til det blir en avklaring på den ene eller andre måten :happy:

Spennende å se! Er det håndleddstemperstur? Det kan evt vær derfor du ikke får veldig tydelig mønster, ser ut som den også måler med bare ett siffer? Eller?
Det er håndleddstemperatur ja. Apple watch skal måle gjennomsnittlig håndleddstemperatur natten gjennom. Absolutt ikke sikkert det er helt nøyaktig, men jeg finner eggløsning og mens like godt som da jeg tempet vaginalt. Pluss, jeg vet aldri hvilken seng jeg våkner opp i pga toåringen, så da er Apple watch helt genialt :) Jeg ikke vite temperaturen, bare hvordan jeg ligger mtp gjennomsnittet.

Vet ikke hvordan jeg skal tolke disse.. håper sånn det snur å blir sterkere imorgen :nailbiting:
IMG_2813.jpeg

Ja stemmer, tenkte du var en dag før meg i DPO, men så var du en dag bak, jeg blandet :bag: Ååå håper det ikke er mens på veg hvertfall :shy:

Neida, har hatt mye lignende før, så prøver bare å behandle det selv i første omgang, får mye god hjelp på apoteket :Heartred
Positive er at denne søndagen ved forrige syklus fikk jeg en type hodepine jeg får når jeg skal ha mensen, og den har ikke kommet.. den kan jo komme i morgen eller senere i uken da, men so far so good :joyful:

Håper det går fort over! God bedring :Heartpink

Kjenner jeg har litt dårlig magefølelse, og tror dette ender med enda en kjemisk, men kan samtidig være flere faktorer som gjør at testene er så svake da:

1. sen implantasjon
2. el en dag senere enn antatt
3. MakeSure er treg på farge og styrke
4. for ukonsentrert urin (har typ ikke klart å holde meg så mye mer enn mellom1,5-3 timer mellom testene)

Nå har jeg bestilt en haug med andre merker som kommer på døra i morgen kveld - håper de viser tydeligere strek :smiley-angelic001

Det som gir håp for dagen: tester fortsatt positivt på digital. (Er fortsatt i sjokk over gårdsdagens digitale - det kaaaan tyde på at Makesure er litt upålitelige. Har batchnr 11 og 61.) men kan ikke gjøre annet enn å ta tiden til hjelp :shy::dead:

Kikket på morgentesten i to-tiden i ettermiddag, og der er jammen meg en antydning til skygge! Veldig svak, jeg klarer ikke se om den er grå eller rosa, den er jo observert laaaangt etter tidsfristen og jeg klarer heller ikke se om den er halv eller hel, men jeg tok såklart en ny test! Relativt utvannet prøve, så den viser ingenting, men nå er jeg spent på morgendagen :nailbiting:

Puppene begynner på bli ømme sånn av og på (men det gjør de alltid her i dpo-land), jeg har mye luft i magen (da er det greit å ha en toåring å skylde på!!) og det murrer som bare det. Alt kan bety at mens er rett rundt hjørnet... Men jeg bruker å kjenne på humøret når mens nærmer seg og mannen puster feil, hittil er jeg i strålende humør. Det var riktignok min sovedag, så det kan jo påvirke. Ellers kjenner jeg på økt tyngdefølelse i underlivet, noe som var veldig tydelig med den graviditeten som endte i MA i august, og jeg kjenner meg feit, oppblåst og andpusten.

Kan det bare bli onsdag-torsdag værsåsnill?

Positive er at denne søndagen ved forrige syklus fikk jeg en type hodepine jeg får når jeg skal ha mensen, og den har ikke kommet.. den kan jo komme i morgen eller senere i uken da, men so far so good :joyful:

Håper det går fort over! God bedring :Heartpink
Åjaaa det gjorde det litt spennende da :pompus:
Jeg har kjent mye strekk og dra og litt vondt i livmoren i dag, noe jeg gjør noen dager før mens :blackeye: Jeg skal jo egentlig ha mens på torsdag 27.2, men siden jeg registrerte EL senere enn ventet i appen jeg bruker, så har den flyttet meg til IKM 3.3… men jeg pleier å ha 28 dager syklus, så… spent på de neste 4 dagene :pompus:

Takk! I løpet av dagen i dag har det virker som infeksjonen har roet seg mye heldigvis! :smiley-bounce022

Back
Topp