❤️ IKM uke 9 ❤️

Jeg er eeendelig 7DPO i dag. Har tatt en morgentest for å begynne å manifestere frem dobbel strek de neste dagene:smiley-ashamed005 For i teorien kan man vel ikke begynne å se no før om noen dager enda :hilarious: Men må nesten få ta en graviditetstest som premie for mye venting syns jeg. Blir hard jobbing på manifesteringen de neste dagene da! :pompus: Hahaha!
Godt å være i gang!!

Hva tenker vi om dette da. Jeg har fortsatt ultra svake positive streker igjen etter MA som nå er snart 5 uker siden. Disse testene er fra i går kveld og jeg testet senest for en uke siden og da var de like svake, så trodde de skulle være helt negative i går. I dag er jeg 6 dpo så er jo svært lite sannsynlig at det er ny graviditet som slo ut i går. Veldig rart å gå å håpe på å se en negativ samtidig som jeg vil se en sterkere positiv :woot:
Så vanskelig å vite, kan litt om hvordan ting fungerer etter MA slik.. Håper dog for deg!

Bo-Mi - 32 - B2 - PP 10 (med 3 sa/ma/kjemisk innimellom der) - EL 11/2 - IKM 26/2

Jeg har ikke problem med å bli gravid, men det er heller det å komme seg forbi uke 6 som har vært utfordrende. Det har vært mye tydeligere stigninger denne runden enn de andre så håper dette er terminspiren:Heartred Men jeg kjenner mye frykt og stress etter testing så vet ikke hvor bra det er å teste så nye egentlig:smiley-ashamed004

Vis vedlegget 455424
Velkommen til deg! Skal jeg bare sette seg rett på gravid da? :love7 Dette var lovende tester i alle fall, håper det holder over seks uker denne gang for deg :Heartred

IMG_2848.jpeg

Samboer mener gårsdagens er svakere, men det virker som at det var noe galt med fargestoffet på gårsdagens :nailbiting:

Hvordan går det med deg @Vifårse? ❤️
Vet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.

Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.

Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve :hilarious:

Hva tenker dere om disse testene? Ville dere vært positive?

IMG_1991.jpeg

Velkommen til deg! Skal jeg bare sette seg rett på gravid da? :love7 Dette var lovende tester i alle fall, håper det holder over seks uker denne gang for deg :Heartred
Ja takk det kan du!:Heartred Det virker sånn. Nå sier jeg daglig opptil flere ganger «Dette svangerskapet SKAL gå bra!» så får jeg tro at det funker:hilarious:

Vet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.

Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.

Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve :hilarious:

Hva tenker dere om disse testene? Ville dere vært positive?

Vis vedlegget 455435
Ja, ville vært positiv! Men tror det er lurt å vente et par dager i mellom før man tar ny test. Jeg var dum og tok en ny i dag tidlig og da var det 12 timer siden sist test og ble skuffet over økningen haha. Skaper sikkert mye unødvendig stress. Blir gal i hodet av dette:hilarious:

Back
Topp