❤️ IKM uke 9 ❤️

CD25! :happy093 Det er en seier i seg selv! Ser ikke noe på dagens test, men det er helt i orden

Vedlegg

• IMG_4827.jpeg
    IMG_4827.jpeg
    1 MB · Visninger: 66
Vet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.

Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.

Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve :hilarious:

Hva tenker dere om disse testene? Ville dere vært positive?

Vis vedlegget 455435
Så bra med bare positive tester :Heartpink
Jeg skjønner bekymringen din, men du er også «bare» 12dpo :Heartpink Det var en som sa til meg at man ikke skulle bruke g-tester til å måle hcg-økning fordi det er så upålitelig - og det er nok noe i det.

Forhåpentligvis kan blodprøvene gi deg et mer sikkert svar :)

Noen som vil flyttes forresten? :)
Vil tru du egentlig bare kan sette meg på tr, 4 dager igjen til IKM, men fremdeles blendatester og ikke noen symptomer. Mer symptomer på at tr kommer, det vil da si at jeg ikke har noen symptomer :laughing001 Om det klaffer neste mnd så vil jeg kanskje havne i november uansett❤️

Vet ikke riktig. Nå klarte jeg å saumfare de to åpne apotekene i byen før jobb, for å hamstre inn tester. Jeg venter jo en bestilling i kveld også, men klarte ikke slå meg til ro med det.

Jeg tester jo åpenbart positivt på alle. (2. urin - 3 timers) Spørsmålet er om det er sterkt nok til å være 12 DPO. Veldig lite økning på MS.

Har sendt mld til legen for å høre om jeg kan ta blodprøve. Jeg har lavt stoffskifte, og må justere dosen ved graviditet, så jeg skyldte litt på det mtp viktighet for å få blodprøve :hilarious:

Vis vedlegget 455435
Synes disse så kjempe fine ut! Jeg skjønner det du tenker 12 DPO og burde vært sånn og sånn (jeg og var sånn :bag: ), men om du ser på utviklingen, så er jo den der? Det har ikke stoppet opp, det blir mer farge med hver dag som går. Dog lurt med blodprøve, så slipper du lure, for hcg er det jo :love7

Vil tru du egentlig bare kan sette meg på tr, 4 dager igjen til IKM, men fremdeles blendatester og ikke noen symptomer. Mer symptomer på at tr kommer, det vil da si at jeg ikke har noen symptomer :laughing001 Om det klaffer neste mnd så vil jeg kanskje havne i november uansett❤️
Oki, ta en test om litt i tilfelle da, har opplevd at folk gjør som du nå, så plutselig var de gravid allikevel :laughing002

Vis vedlegget 455435
Ser jo veldig bra ut! Akkurat som mine :love7 :shy:

Jeg har trua på oss! ❤️

Så godt at syklusen går seg til! Hvilken CD Hadde du eggløsning på?
Jeg vet faktisk ikke. Har ikke funnet el denne syklusen hverken med tester eller temp. El-testene har vært neeeesten positive flere ganger og deretter negative flere ganger denne syklusen. Kan godt hende jeg ikke har sluppet noe egg.

Jeg vet faktisk ikke. Har ikke funnet el denne syklusen hverken med tester eller temp. El-testene har vært neeeesten positive flere ganger og deretter negative flere ganger denne syklusen. Kan godt hende jeg ikke har sluppet noe egg.
Da blir det spennende å se! Ikke alltid testene blitt helt positive heller :)

Jeg har litt korsrygg smerter og små stikkninger/murringer ned i magen. Blir redd hver gang jeg skal på do om tr har meldt seg inn selv om jeg ser noe antydning eller veldig svak strekk på babyplan testere. Hadde jo MA akkurat for 8 uker siden og har fått en mens, så dette kan vel ikke være hengende hcg? Hadde tatt en hcg prøve for 3 uker siden og den var under 4.

Er dpo 6 idag mens synes litt tidlig for å få svaaak eller noe antydning til strekk. Forventer det verste men holder meg til håper morgen og kveld disse dagene.

Back
Topp