Jeg kjenner smerter ja! Pluss hele mageregionen blir stiv. Jeg logger symptomer i FF, og der er jo nettopp "stiff stomach" ett av symptomeneNoen andre som opplever el smerter på eggløsningsdagen? har en del smerter idag.
+ Mulig at jeg tilhører ikm gruppe 10 pga. forsinket el men ser det er flere som får el disse dager.
så da holder meg til her da jeg vet ikm er på slutten av neste uke. Sånn blir med forsinket el.

Neida, skjønner det virker veldig forvirrende. Men hva tenker du selv ut i fra testene nå da? Hva hadde du tenkt om du ikke hadde den appen? Og hva med graviditest?
Nei jeg er egentlig litt redd det ikke har vært, eller blir noe el denne syklusen. Type anovulasjon eller hva det nå heter. Men jeg skal nok ta en g-test om jeg kommer så langt som cd 24-25. Blei så innmari skuffa etter den skyggestreken forrige pp
var begge litt for slitne. Skjønner heller ikke noe av el testene denne gangen. I dag har jeg skikkelig stikkinger. Men syns ikke noe test har vært sterk nok. Med mindre toppen har kommet og gått på natten.

Vi er jo faktisk 2-3 stk som har EL nå
hvordan ser charten ut?
happy humping