❤️ IKM uke 9 ❤️

Godt jeg turte å kjøpe en pakke med tester, for her begynner det å skje noe hvertfall! Må bli en ny test i kveld! Men da er spørsmålet, det ble aksjer i går kveld. Om det er topp i natt, burde man da legge aksjer i kveld eller vente til i morgen (la svømmerne modne)? Jeg har kort topp, så om toppen er i natt så er det mulig egget slipper ila morgendagen og får ikke lagt aksjer før i morgen kveld egentlig :dead:
Vis vedlegget 455010
Hadde valgt i kveld da, den er tilnærmet positiv den der! Vent så lenge som mulig i kveld :laughing002:hilarious:

Jeg føler din smerte, vi er ikke mye hyggelig å ha i hus på dette kjøret :hilarious:

Veldig usikker, men det er nok til at han får disse rundene med kos som han er så glad i. Lurer på om de merker forskjell i melka om vi blir gravid?
De sier jo at den kan smake annerledes når man har mens, så da smaker den sikkert litt annerledes når man er gravid også :shy:

Noen andre som opplever el smerter på eggløsningsdagen? har en del smerter idag.

+ Mulig at jeg tilhører ikm gruppe 10 pga. forsinket el men ser det er flere som får el disse dager.
så da holder meg til her da jeg vet ikm er på slutten av neste uke. Sånn blir med forsinket el.

Noen som ønsker å oppdatere noe info forresten?
Skulle veldig gjerne oppdatert, men jeg finner fortsatt ikke noe el :shifty: Nå har appen påstått «You are ovulating today» seks ganger fordi testene blir nesten positive før de går litt ned igjen dagen etter. Fertility friend gir heller ingen indikasjon på el basert på tempen :shifty:

Like greit å holde på datoen for IKM og forberede seg mentalt på at TR kommer om ikke så lenge.

Koser meg veldig med alle i tråden her da, for en koselig gjeng med damer :Heartred og gratulerer så mye til dere som allerede har fått positive tester! Gleder meg med dere! :Heartred

Skulle veldig gjerne oppdatert, men jeg finner fortsatt ikke noe el :shifty: Nå har appen påstått «You are ovulating today» seks ganger fordi testene blir nesten positive før de går litt ned igjen dagen etter. Fertility friend gir heller ingen indikasjon på el basert på tempen :shifty:

Like greit å holde på datoen for IKM og forberede seg mentalt på at TR kommer om ikke så lenge.

Koser meg veldig med alle i tråden her da, for en koselig gjeng med damer :Heartred og gratulerer så mye til dere som allerede har fått positive tester! Gleder meg med dere! :Heartred
Kanskje du har sluppet 6 egg du nå? Verpehøne? Ahahahha :hilarious: Neida, skjønner det virker veldig forvirrende. Men hva tenker du selv ut i fra testene nå da? Hva hadde du tenkt om du ikke hadde den appen? Og hva med graviditest?

Noen andre som opplever el smerter på eggløsningsdagen? har en del smerter idag.

+ Mulig at jeg tilhører ikm gruppe 10 pga. forsinket el men ser det er flere som får el disse dager.
så da holder meg til her da jeg vet ikm er på slutten av neste uke. Sånn blir med forsinket el.
Jeg har alltid el smerter :p aldri hatt mensensmerter, men får murringer/stikninger ved eggløsning :Heartred

Har hatt EL smerter i 6 dager nå, helt ekstremt var det i går, på det jeg tror var selve ELdagen - som om jeg har støt i eggstokkene nesten. Det sies at 20% eller noe kan få sånne smerter, væske og blod som irriterer der inne. Jeg har fått slike eggløsninger etter keisersnittet.. Lurer på om det har noe med det å gjøre. For alt så helt topp ut på UL av underlivet sa gynekolog, da var jeg også nær eggløsning, så vet ikke.

Har hatt EL smerter i 6 dager nå, helt ekstremt var det i går, på det jeg tror var selve ELdagen - som om jeg har støt i eggstokkene nesten. Det sies at 20% eller noe kan få sånne smerter, væske og blod som irriterer der inne. Jeg har fått slike eggløsninger etter keisersnittet.. Lurer på om det har noe med det å gjøre. For alt så helt topp ut på UL av underlivet sa gynekolog, da var jeg også nær eggløsning, så vet ikke.
Det er virkelig plagsomt spesielt hvis det varer over flere dager.

Jeg pleide ikke å ha el smerter før, men dette er første pp etter MA og opplever el smerter spesielt idag som er el dagen. Håper ikke dette betyr noe negativt.

Back
Topp