Jeg ser er svak antydning på den første derSynes det vises bedre nå? Eller?? Føler meg helt gal herMen noe underholdning må dere jo få før det er deres tur!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser er svak antydning på den første derSynes det vises bedre nå? Eller?? Føler meg helt gal herMen noe underholdning må dere jo få før det er deres tur!
![]()

Hadde valgt i kveld da, den er tilnærmet positiv den der! Vent så lenge som mulig i kveldGodt jeg turte å kjøpe en pakke med tester, for her begynner det å skje noe hvertfall! Må bli en ny test i kveld! Men da er spørsmålet, det ble aksjer i går kveld. Om det er topp i natt, burde man da legge aksjer i kveld eller vente til i morgen (la svømmerne modne)? Jeg har kort topp, så om toppen er i natt så er det mulig egget slipper ila morgendagen og får ikke lagt aksjer før i morgen kveld egentlig
Vis vedlegget 455010

Ja, synes det så ganske likt ut de to i dag? Så vil tro toppen er i dag, og eggløsning i morgen?Nå er vel den positiv?
Åå så gøy @MindelTok en på urin 1 som jeg ikke synes så sterkere ut enn i går, men tok en etterpå på urin to som så litt bedre utsynes det drar litt ut, men det er som det er!

Ja, et lite mirakel faktiskÅå så gøy @Mindel![]()

3 dager siden sistFått lagt inn noe på forhånd? Vi fikk ikke lagt inn etter positiv testMen la inn rett før positiv test… virka som testene gikk fort ned igjen så forhåpentligvis slapp egget fort etter topp
![]()
Ja du syns det? Skal til å ta en ny snart!Hadde valgt i kveld da, den er tilnærmet positiv den der! Vent så lenge som mulig i kveld![]()
vi er sånne som legger oss tidlig, så veldig sent blir det ikke 
GratulererJa, et lite mirakel faktisk![]()

Det er mye bedre at noe ligger å venter, du vet jo ikke akkurat når egget slipper - så da er det veldig bra om dere får til en omgang i dag!Ja du syns det? Skal til å ta en ny snart!vi er sånne som legger oss tidlig, så veldig sent blir det ikke
![]()

Kanskje det motiverer gubben? Og det er "perfekt spart opp" kan du si, da er det en god konsentrasjon, og ikke for gammel - ergo helt perfekt! Kanskje du kan gjøre hans ellers dårlige dag litt bedre?3 dager siden sist![]()

Masse lykke til der, jeg flytter deg på listaRegner med at eggløsning var igår, så da havner jeg i uke 10![]()

De sier jo at den kan smake annerledes når man har mens, så da smaker den sikkert litt annerledes når man er gravid ogsåJeg føler din smerte, vi er ikke mye hyggelig å ha i hus på dette kjøret
Veldig usikker, men det er nok til at han får disse rundene med kos som han er så glad i. Lurer på om de merker forskjell i melka om vi blir gravid?

Skulle veldig gjerne oppdatert, men jeg finner fortsatt ikke noe elNoen som ønsker å oppdatere noe info forresten?
Nå har appen påstått «You are ovulating today» seks ganger fordi testene blir nesten positive før de går litt ned igjen dagen etter. Fertility friend gir heller ingen indikasjon på el basert på tempen 
og gratulerer så mye til dere som allerede har fått positive tester! Gleder meg med dere! 
Kanskje du har sluppet 6 egg du nå? Verpehøne? AhahahhaSkulle veldig gjerne oppdatert, men jeg finner fortsatt ikke noe elNå har appen påstått «You are ovulating today» seks ganger fordi testene blir nesten positive før de går litt ned igjen dagen etter. Fertility friend gir heller ingen indikasjon på el basert på tempen
Like greit å holde på datoen for IKM og forberede seg mentalt på at TR kommer om ikke så lenge.
Koser meg veldig med alle i tråden her da, for en koselig gjeng med damerog gratulerer så mye til dere som allerede har fått positive tester! Gleder meg med dere!
![]()
Neida, skjønner det virker veldig forvirrende. Men hva tenker du selv ut i fra testene nå da? Hva hadde du tenkt om du ikke hadde den appen? Og hva med graviditest?Jeg har alltid el smerterNoen andre som opplever el smerter på eggløsningsdagen? har en del smerter idag.
+ Mulig at jeg tilhører ikm gruppe 10 pga. forsinket el men ser det er flere som får el disse dager.
så da holder meg til her da jeg vet ikm er på slutten av neste uke. Sånn blir med forsinket el.

Har hatt EL smerter i 6 dager nå, helt ekstremt var det i går, på det jeg tror var selve ELdagen - som om jeg har støt i eggstokkene nesten. Det sies at 20% eller noe kan få sånne smerter, væske og blod som irriterer der inne. Jeg har fått slike eggløsninger etter keisersnittet.. Lurer på om det har noe med det å gjøre. For alt så helt topp ut på UL av underlivet sa gynekolog, da var jeg også nær eggløsning, så vet ikke.Noen andre som opplever el smerter på eggløsningsdagen? har en del smerter idag.
+ Mulig at jeg tilhører ikm gruppe 10 pga. forsinket el men ser det er flere som får el disse dager.
så da holder meg til her da jeg vet ikm er på slutten av neste uke. Sånn blir med forsinket el.
Det er virkelig plagsomt spesielt hvis det varer over flere dager.Har hatt EL smerter i 6 dager nå, helt ekstremt var det i går, på det jeg tror var selve ELdagen - som om jeg har støt i eggstokkene nesten. Det sies at 20% eller noe kan få sånne smerter, væske og blod som irriterer der inne. Jeg har fått slike eggløsninger etter keisersnittet.. Lurer på om det har noe med det å gjøre. For alt så helt topp ut på UL av underlivet sa gynekolog, da var jeg også nær eggløsning, så vet ikke.