❤️ IKM uke 9 ❤️

Noen andre som opplever el smerter på eggløsningsdagen? har en del smerter idag.

+ Mulig at jeg tilhører ikm gruppe 10 pga. forsinket el men ser det er flere som får el disse dager.
så da holder meg til her da jeg vet ikm er på slutten av neste uke. Sånn blir med forsinket el.
Jeg kjenner smerter ja! Pluss hele mageregionen blir stiv. Jeg logger symptomer i FF, og der er jo nettopp "stiff stomach" ett av symptomene :)

Noen andre som opplever el smerter på eggløsningsdagen? har en del smerter idag.

+ Mulig at jeg tilhører ikm gruppe 10 pga. forsinket el men ser det er flere som får el disse dager.
så da holder meg til her da jeg vet ikm er på slutten av neste uke. Sånn blir med forsinket el.
Jeg har mye sterkere smerter ved el enn ved mens hehe, har skikkelig vondt da! :blackeye:

Kanskje du har sluppet 6 egg du nå? Verpehøne? Ahahahha :hilarious: Neida, skjønner det virker veldig forvirrende. Men hva tenker du selv ut i fra testene nå da? Hva hadde du tenkt om du ikke hadde den appen? Og hva med graviditest?
Haha, ja det hadde virkelig vært en sensasjon!:laughing001 Nei jeg er egentlig litt redd det ikke har vært, eller blir noe el denne syklusen. Type anovulasjon eller hva det nå heter. Men jeg skal nok ta en g-test om jeg kommer så langt som cd 24-25. Blei så innmari skuffa etter den skyggestreken forrige pp

Det er virkelig plagsomt spesielt hvis det varer over flere dager.

Jeg pleide ikke å ha el smerter før, men dette er første pp etter MA og opplever el smerter spesielt idag som er el dagen. Håper ikke dette betyr noe negativt.
*sniker fra uke 10*

Jeg opplevde å el smerter både etter EXU og nå etter MA. Jeg har heller ikke hatt det tidligere.. etter EXU forsvant det etter noen måneder.
Vet ikke nå, da dette bare er PP2 etter MA.

Det er mye bedre at noe ligger å venter, du vet jo ikke akkurat når egget slipper - så da er det veldig bra om dere får til en omgang i dag! :dance011
Veldig sant, ble ikke noe i går dessverre :facepalm: var begge litt for slitne. Skjønner heller ikke noe av el testene denne gangen. I dag har jeg skikkelig stikkinger. Men syns ikke noe test har vært sterk nok. Med mindre toppen har kommet og gått på natten.
1000004396.png

Jeg er også pp2 etter MA (hatt 1 mens) har også skikkelige el smerter idag :oops:ikke hatt sånn før. Kunne også skimte litt rosa i el slimet i går.

:HeartpinkVi er jo faktisk 2-3 stk som har EL nå :joyful::Heartpink
Og så får vi håpe at det ikke blir TR i uke 10

Haha, ja det hadde virkelig vært en sensasjon!:laughing001 Nei jeg er egentlig litt redd det ikke har vært, eller blir noe el denne syklusen. Type anovulasjon eller hva det nå heter. Men jeg skal nok ta en g-test om jeg kommer så langt som cd 24-25. Blei så innmari skuffa etter den skyggestreken forrige pp
Men dere legger inn litt regelmessig? Sånn hver andre dag? Så det ligger noen luringer det i tilfelle egget plutselig løsner? :angelic: hvordan ser charten ut?

Back
Topp