❤️ IKM uke 9 ❤️

Hvilken CD fikk du EL? :Heartpink
Jeg testet positivt syklusdag 17, tror den kom fort for gikk over fra gjennomsiktig el-slim til mye hvitt utover syklusdag 18, så hadde nok eggløsning en plass mellom kveld dag 17 og kvelden dag 18 da? Kan jo hende det ikke er en levelig eggløsning heller, siden den er så sen og rask for en 28 dagers syklus.. Kan ingenting om dette :facepalm:

Ja, det er helt sant, nå vet vi mer, at EL muligens kommer senere. Hvis sen EL viser seg å være vanlig for meg vet jeg hvorfor vi ble uplanlagt gravid sist hvertfall… :facepalm:

Ja lurt å ha litt «teknikker», skjønner meninga med EL-tester nå. Men jeg skal ikke klage, all ære til dere som har hatt flere prøveperioder, mye både fysisk og mentalt :Heartpink Er ikke sikkert hormoner og slim er good fordi om jeg fikk EL nå da, så blir spennende å se om det blir noe nå :Heartpink Håper å følge deg og resten av gjengen i November ja, hadde vi faktisk truffet på noe nå kan det hende en bebis kommer til selve bursdagen min:smiley-angelic003
Å så stas det hadde vært! Fin bursdagsgave :Heartred

Litt bekymret for kort lutealfase med EL på cd 22 eller 23.. IKM er jo lørdag 1. mars - men før første svangerskap fikk jeg alltid TR på torsdager, dvs 27. feb.. ikke mange dagene uansett :smiley-ashamed008
Ja lurte på dette jeg og, men må bare se som Vifårse sier (navne passer godt på dette forumet) :hilarious: Nå bare krysser vi fingrene for at vi ikke får se TR da

Har du testet noe mer i dag, @Mindel ? :shy:
Tok en på urin 1 som jeg ikke synes så sterkere ut enn i går, men tok en etterpå på urin to som så litt bedre ut :shy: synes det drar litt ut, men det er som det er!

Vedlegg

• 20250218_110958.jpg
    20250218_110958.jpg
    1,6 MB · Visninger: 95
Var mer el slim i går, men ikke voldsomt. Ser ikke ut til at det peaker i dag heller. Nå er jeg tom for tester :facepalm: postnord har ennå ikke mottatt pakken, så regner ikke med den kommer i dag. Skal jeg prøve progesteron denne mnd MÅ jeg vite når el er. Mulig jeg må snike meg i butikken på vei hjem!
Vis vedlegget 454972
Å så kjedelig! Men siden du MÅ vite, så hadde jeg nok hørt som deg løpt innom en kiwi eller noe etter makesure. Ikke så mye ulik kvalitet på eggløsningstester, ikke som på hcg i alle fall.

Tok en på urin 1 som jeg ikke synes så sterkere ut enn i går, men tok en etterpå på urin to som så litt bedre ut :shy: synes det drar litt ut, men det er som det er!
Oi det har jo gått fra svake (men tydelige) til veldig sterke nå da! Ser jo veldig bra ut, hvilken dpo er du kommet til nå?
Edit: Jeg så det nå i prøvdagboken at du var 11 dpo? Det er jo supre streker for så tidlig da?

Last edited:
Å så kjedelig! Men siden du MÅ vite, så hadde jeg nok hørt som deg løpt innom en kiwi eller noe etter makesure. Ikke så mye ulik kvalitet på eggløsningstester, ikke som på hcg i alle fall.
Fikk rasket med meg en pakke fra make sure på butikken i lunsjen :hilarious:bare håper ingen så meg, ellers vet hele bygda hva vi driver på med hahah! Er derfor jeg bestiller på nett og ikke går i butikken. Så er litt fristet til å teste allerede nå, syns det skjer ting.

Fikk rasket med meg en pakke fra make sure på butikken i lunsjen :hilarious:bare håper ingen så meg, ellers vet hele bygda hva vi driver på med hahah! Er derfor jeg bestiller på nett og ikke går i butikken. Så er litt fristet til å teste allerede nå, syns det skjer ting.
Bare teste! Og en gang i kveld, så er du sikker :)

Back
Topp