Helleoglykke
Flørter med forumet
ser ut som at det endelig begynner å gå nedover her
så kanskje jeg kan teste etter bebis til helgen uten å bli lurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FiksetDet skjønner jeg, serotonin og dopamin er på sitt høyeste hos deg tenker jeg
El 18/02 og tr 28/02.

Har du testet noe mer i dag?Hahaha nei det var noen andremen vi hadde oss 3 og 2 dager før el og på el dagen
men så føltes det jo litt som det slapp et egg to dager senere også så jeg aner ikke hvis det slapp to, i hope not
![]()
Du er nok ikke den første som har gått i den "fella"! Så her er vi nøktern (bare holder oss det vedlike med ca hver tredje dagHerregud så flaut, jeg ante ikke hvor tøft det var å prøve å lage babyVi har hatt oss så mye denne uken for jeg ante jo ikke når evt EL kunne komme og dette er vår første PP.. så når positiv eggløsningstest kom i går så var vi for «mørbanka» nedentil etter denne uka her til å klare å legge aksjer i dag
… når ENDELIG EL skulle komme
Vi hadde en aksjelegging rett før positiv EL-test på søndag da, så nå må vi bare krysse fingrene for at svømmerne er sterke nok til å overleve frem til egget ramler ned..![]()
) fram til testen blir sterk, så prøver ha oss to dager på rad da. Ellers blir det et heftig prosjekt som ikke er særlig romantisk og lystavhengig. Men herregud, første pp, vet jo ikke helt hvordan ting blir - må vet du litt mer! Hår dette slipper en måned til, slitsomt 
Det hadde vært koselig! Og enigJeg må bare få sagt det, men for en herlig gjeng denne IKM-gruppa er! Ler og griner om hverandre.Trenger at vi alle sammen skal over til november 25!
![]()

Så kjekt! IUI, det var slik vask og inseminasjon?ser ut som at det endelig begynner å gå nedover herså kanskje jeg kan teste etter bebis til helgen uten å bli lurt
Vis vedlegget 454965
stemmer!Så kjekt! IUI, det var slik vask og inseminasjon?

Ja, det er helt sant, nå vet vi mer, at EL muligens kommer senere. Hvis sen EL viser seg å være vanlig for meg vet jeg hvorfor vi ble uplanlagt gravid sist hvertfall…Du er nok ikke den første som har gått i den "fella"! Så her er vi nøktern (bare holder oss det vedlike med ca hver tredje dag) fram til testen blir sterk, så prøver ha oss to dager på rad da. Ellers blir det et heftig prosjekt som ikke er særlig romantisk og lystavhengig. Men herregud, første pp, vet jo ikke helt hvordan ting blir - må vet du litt mer! Hår dette slipper en måned til, slitsomt
![]()
Er ikke sikkert hormoner og slim er good fordi om jeg fikk EL nå da, så blir spennende å se om det blir noe nå
Håper å følge deg og resten av gjengen i November ja, hadde vi faktisk truffet på noe nå kan det hende en bebis kommer til selve bursdagen min
Hvilken CD fikk du EL?Ja, det er helt sant, nå vet vi mer, at EL muligens kommer senere. Hvis sen EL viser seg å være vanlig for meg vet jeg hvorfor vi ble uplanlagt gravid sist hvertfall…
Ja lurt å ha litt «teknikker», skjønner meninga med EL-tester nå. Men jeg skal ikke klage, all ære til dere som har hatt flere prøveperioder, mye både fysisk og mentaltEr ikke sikkert hormoner og slim er good fordi om jeg fikk EL nå da, så blir spennende å se om det blir noe nå
Håper å følge deg og resten av gjengen i November ja, hadde vi faktisk truffet på noe nå kan det hende en bebis kommer til selve bursdagen min
![]()

postnord har ennå ikke mottatt pakken, så regner ikke med den kommer i dag. Skal jeg prøve progesteron denne mnd MÅ jeg vite når el er. Mulig jeg må snike meg i butikken på vei hjem! Endelig!Test tatt - og nå begynner det å likne noe!
Kanskje jeg får positiv i kveld eller i morgen, så aksjer skal legges!![]()

Altså ENDELIIIIG! Trodde det aldri skulle skjeEndelig!![]()
![]()

Sen eggløsning betyr ikke automatisk at lutealfasen er kort - det kan jo være at IKM-dato blir forskjøvet også, siden EL kom senere. Det blir vanskelig å si før eventuelt TR dukker oppLitt bekymret for kort lutealfase med EL på cd 22 eller 23.. IKM er jo lørdag 1. mars - men før første svangerskap fikk jeg alltid TR på torsdager, dvs 27. feb.. ikke mange dagene uansett![]()
Men vi håper jo så klart at den ikke dukker opp i det hele tatt! 
Det er sant, men jeg mistenker at det samme skjedde forrige syklus. Da fikk jeg aldri positiv test - dvs jeg fikk en liknende test som i dag rundt samme tid, men jeg tenkte at det ikke kunne stemme så jeg brydde meg ikke så mye om detSen eggløsning betyr ikke automatisk at lutealfasen er kort - det kan jo være at IKM-dato blir forskjøvet også, siden EL kom senere. Det blir vanskelig å si før eventuelt TR dukker oppMen vi håper jo så klart at den ikke dukker opp i det hele tatt!
![]()
Krysser fingrene for at lutealfasen er mye lenger denne gangenDet er sant, men jeg mistenker at det samme skjedde forrige syklus. Da fikk jeg aldri positiv test - dvs jeg fikk en liknende test som i dag rundt samme tid, men jeg tenkte at det ikke kunne stemme så jeg brydde meg ikke så mye om detOg da kom TR allerede 7dager senere