Hvor gammel er barnet ditt?Jeg fikk tilbake mensen i april i fjor (fødte mai 23), og har siden den gang slitt med for kort lutealfase, som gjør det vanskelig å bli gravid. Skal til gynekolog til tirsdag og spørre pent etter progesteronstøtte som kan forlenge fasen, slik at et eventuelt egg rekker å feste seg ordentlig
ammer fortsatt, men mest før leggetid og fortsatt ila natten.
Har du tracket syklusen din frem til nå? Eller har du nylig fått tilbake syklus?![]()
Jeg fødte mars 24, fikk tilbake mensen oktober, men det har ikke vært noe særlig system på den siden den kom tilbake! Syklusen har hatt lengdene 21-33-14-30-29, så veldig varierende, men de 2 siste har vært det jeg tidligere har hatt, så kan jo håpe at den er litt stabil nåDen nattammingen er såå vanskelig. Den har drøyd hos oss og, dagammingen dabber liksom raskere enn natta hehe. Har opplevd at de sover bedre så fort den er over og..
Håper du får støtte @Vifårse, egget må jo rekke å feste seg ja
Vet ikke helt om jeg tør å si det høyt, men vi har nå 2 dager kjørt å sovne uten pupp, og da har det vært 1 nattamming første natta og ingen (!) andre natta, ho sov fra 20-7!!! Så kanskje litt mer søvn i vente, lov å håpe

Jeg fikk tilbake mensen i april i fjor (fødte mai 23), og har siden den gang slitt med for kort lutealfase, som gjør det vanskelig å bli gravid. Skal til gynekolog til tirsdag og spørre pent etter progesteronstøtte som kan forlenge fasen, slik at et eventuelt egg rekker å feste seg ordentlig
ammer fortsatt, men mest før leggetid og fortsatt ila natten.
Men som sagt, sikkert smak og behag. Jeg har betalt versjonen til FF forresten, vet ikke hva som er forskjell på den og ikke betalt. Har hatt betalt versjon ved alle prøvingene, har faktisk alle periodene på alle barna der