❤️ IKM uke 9 ❤️

Hvor gammel er barnet ditt? :shy: Jeg fikk tilbake mensen i april i fjor (fødte mai 23), og har siden den gang slitt med for kort lutealfase, som gjør det vanskelig å bli gravid. Skal til gynekolog til tirsdag og spørre pent etter progesteronstøtte som kan forlenge fasen, slik at et eventuelt egg rekker å feste seg ordentlig :smiley-angelic001 ammer fortsatt, men mest før leggetid og fortsatt ila natten.

Har du tracket syklusen din frem til nå? Eller har du nylig fått tilbake syklus? :shy:
Den nattammingen er såå vanskelig. Den har drøyd hos oss og, dagammingen dabber liksom raskere enn natta hehe. Har opplevd at de sover bedre så fort den er over og..
Jeg fødte mars 24, fikk tilbake mensen oktober, men det har ikke vært noe særlig system på den siden den kom tilbake! Syklusen har hatt lengdene 21-33-14-30-29, så veldig varierende, men de 2 siste har vært det jeg tidligere har hatt, så kan jo håpe at den er litt stabil nå :angelic:

Håper du får støtte @Vifårse, egget må jo rekke å feste seg ja :) :)

Vet ikke helt om jeg tør å si det høyt, men vi har nå 2 dager kjørt å sovne uten pupp, og da har det vært 1 nattamming første natta og ingen (!) andre natta, ho sov fra 20-7!!! Så kanskje litt mer søvn i vente, lov å håpe :angelic::happy:

Men det er bra! Noen droppet å teste når de har mensen f.eks, så det holder å å noen målinger gjør eggløsning, så 10 dager meg målinger er absolutt bra nok for å se mønsteret/skiftet rundt eggløsning!
Det lover godt! Kjenner jeg må lese meg litt opp på temping, og virker som om mange bruker fertility friend? Premom fungerer ikke bra nok? :bookworm:

Har noen noen tips til tilskudd/vitaminer/mat etc som dere mener funker for å bli gravid? Er vel gjerne i lutealfasen man inntar er det ikke? :)

Da er tr ferdig og jeg kan straks begynne å teste etter EL❤️

Noen andre som er i gang med det eller skal starte snart de også?

Jeg er på cd8 idag og blør fortsatt. Tok siste letrozol tablett igår så får håpe blødningene gir seg i løpet av dagen. Har time hos gyn på onsdag cd11 og da begynner jeg å ta clear blue eggløsningstest. Så begynner ikke før cd11 her.

Det lover godt! Kjenner jeg må lese meg litt opp på temping, og virker som om mange bruker fertility friend? Premom fungerer ikke bra nok? :bookworm:
Jeg synes premom er litt..keitete? i mangel på bedre ord, men det er nok smak og behag. Jeg bruker begge! Men bruker fertilitfriend til å se, da ser jeg hele syklusen, på premom blir det liksom litt dårlig oversikt :hilarious: Men som sagt, sikkert smak og behag. Jeg har betalt versjonen til FF forresten, vet ikke hva som er forskjell på den og ikke betalt. Har hatt betalt versjon ved alle prøvingene, har faktisk alle periodene på alle barna der :facepalm::laughing002

Jeg er på cd8 idag og blør fortsatt. Tok siste letrozol tablett igår så får håpe blødningene gir seg i løpet av dagen. Har time hos gyn på onsdag cd11 og da begynner jeg å ta clear blue eggløsningstest. Så begynner ikke før cd11 her.
Håper blødningene gir seg når Letrozol er ute av kroppen! Det hemmer ett eller annet hormon, var det østrogen? Som gjør at fsh øker.. Var en kompleks greie i alle fall.

Ja, begynner testingen på fredag, men ser eggløsningen ikke er ventet før neste torsdag igjen :laughing002 Det blir to lange uker..
Haha føler den! Min er anslått til lørdag 15.. begynner å teste på mandag. Har kjøpt digital CB eggløsningstest denne gangen. Strimlene blir jeg ikke helt klok på

Skal høre hva gynekolog sier i morgen, men venter nok med å teste til lørdag når jeg er på CD 15 tipper jeg, med mindre jeg får tydelige tegn på EL før det :)

Haha føler den! Min er anslått til lørdag 15.. begynner å teste på mandag. Har kjøpt digital CB eggløsningstest denne gangen. Strimlene blir jeg ikke helt klok på
Spennende å se om du blir mer klok av de, erfaringsmessig kan de nesten være verre å forstå seg på om man ikke har helt "vanlig" syklus og mønster :hilarious: :bag:

Jeg er på CD 10 i dag begynner å teste på CD 14 :) Dagene snegler seg fremover! Hvordan ligger du an, @Lykkedans?
Ikke lenge igjen da :)
Jeg er på CD 6 i dag, og tok første test i dag. Har kjøpt premom premium får å teste og i følge den var det anbefalt å teste fra i dag.

Trur ikke jeg trenger å teste før til helga egentlig, men har rusta meg opp med 40 EL tester så jeg:laughing001

Ikke lenge igjen da :)
Jeg er på CD 6 i dag, og tok første test i dag. Har kjøpt premom premium får å teste og i følge den var det anbefalt å teste fra i dag.

Trur ikke jeg trenger å teste før til helga egentlig, men har rusta meg opp med 40 EL tester så jeg:laughing001
Oh, så spennende! Må få høre hva du synes om plus versjonen, de maser jo såå om å oppgradere.. Men ja, har jo kjøpe-versjonen av Fertility Friend, så tenkte kanskje jeg ikke trengte dette OG hehe. Men er jo redd jeg går glipp av noe viktig :smiley-bounce012 :bookworm: :hilarious: Min premom mener jeg skal begynne teste to ganger om dagen i morgen, og at jeg får eggløsning på Mandag ser jeg. Men forholder meg ikke til det, tidligste jeg har hatt er CD 17,kan like gjerne blir CD 23 denne måenden hehe. Så å starte på CD 14 er passelig for meg tror jeg :)

Spennende å se om du blir mer klok av de, erfaringsmessig kan de nesten være verre å forstå seg på om man ikke har helt "vanlig" syklus og mønster :hilarious: :bag:
Oh no.. haha! Orker ikke :laughing002 Skal ikke være lett dette.. får bare kjøre på den uken det gjelder da.. alle i heimen har blitt syke nå, så får håpe det blir bedre til da :oops:

Oh no.. haha! Orker ikke :laughing002 Skal ikke være lett dette.. får bare kjøre på den uken det gjelder da.. alle i heimen har blitt syke nå, så får håpe det blir bedre til da :oops:
Jeg liker godt digital, jeg da! Har ofte veldig kort LH-topp, så må passe på å teste på hver eneste tissetur rundt el-dagene :hilarious:Føler digital gir meg litt mer kontroll på når jeg kan forvente at EL kommer :D

Håper blødningene gir seg når Letrozol er ute av kroppen! Det hemmer ett eller annet hormon, var det østrogen? Som gjør at fsh øker.. Var en kompleks greie i alle fall.
Stemmer det er østrogenet som blir hemmet. Merker er blide begynner å bli sånn mørkere så håper det er start på en ende!!

Back
Topp