❤️ IKM uke 7 ❤️

Nå nærmer det seg eggløsningstesting her! Sist begynte jeg å teste på syklusdag 9 og er på syklusdag 8 nå.
Andre som skal teste?

Skal ikke teste denne gang pga IVF, men når jeg har hatt inseminering har klinikken alltid ønsket at jeg starter å teste på CD10. Da er man helt sikker på at man ikke går glipp av den i hvert fall :)

HåpeSpire - 26 år - PP4 (IVF) - B2 - Egguttak og innsett uke 5 - IKM 19.02

Var litt usikker på om jeg skulle melde meg på her. Siden det det er IVF blir "eggløsning" den dagen de henter ut eggene antar jeg? Får satt tilbake todagers eller tredagers embryo. Har ingen konkrete datoer enda siden det ikke er bestemt enda :)
Kjempekoselig å ha deg med i IKM-gruppe :Heartred Blir så spennende å følge dere denne måneden!

Kjempekoselig å ha deg med i IKM-gruppe :Heartred Blir så spennende å følge dere denne måneden!

Takk det samme :love7 Håper dere får det til på egenhånd, det hadde vært sååå kjekt å havne i samme termingruppe ❤

Nå nærmer det seg eggløsningstesting her! Sist begynte jeg å teste på syklusdag 9 og er på syklusdag 8 nå.
Andre som skal teste?
Startet for 2 dager siden på CD 9. Det varierer veldig til meg hvilken dag jeg har el, og skal sette inn blastocyst så her skal vi holde oss unna sexing når lh nivået stiger og helt til etter el. Har ikke så veldig lyst å ta sjansen på at det kan bli tvillinger :rolleyes:

Startet for 2 dager siden på CD 9. Det varierer veldig til meg hvilken dag jeg har el, og skal sette inn blastocyst så her skal vi holde oss unna sexing når lh nivået stiger og helt til etter el. Har ikke så veldig lyst å ta sjansen på at det kan bli tvillinger :rolleyes:

Uuu, spennende!! Når settes det inn?:))

Tenkte jeg ikke skulle teste denne ganga, nå angrer jeg:hilarious: blir vel litt i seineste laget å bestille eltester nå, cd 12. sist fikk jeg ikke positiv eltest før cd 17, og tr på cd 27. Mistenker kort lutealfase og tenke kanskje prøve bvit og wildyam etter el denne gangen. Noen med erfaringer der? Kanskje jeg må krype til korset og dra på apoteket å kjøpe eltester?:bag: Dumt å begynne med wildyam før el, vel?

Tenkte jeg ikke skulle teste denne ganga, nå angrer jeg:hilarious: blir vel litt i seineste laget å bestille eltester nå, cd 12. sist fikk jeg ikke positiv eltest før cd 17, og tr på cd 27. Mistenker kort lutealfase og tenke kanskje prøve bvit og wildyam etter el denne gangen. Noen med erfaringer der? Kanskje jeg må krype til korset og dra på apoteket å kjøpe eltester?:bag: Dumt å begynne med wildyam før el, vel?

Jeg testa wild yam forrige pp, og skal ta igjen denne gangen også. Har forstått det som at det er veldig viktig å ikke starte før man er 100% sikker på at el har vært! Hvis ikke kan det klusse med og utsette el..

Jeg testa wild yam forrige pp, og skal ta igjen denne gangen også. Har forstått det som at det er veldig viktig å ikke starte før man er 100% sikker på at el har vært! Hvis ikke kan det klusse med og utsette el..
Det jeg også mener å ha lest, må vel en tur på apoteket da:angelic: Noen her inne som har erfaring med metode eggløsningstest? Ser ut på nett til at det er de eneste de har inne.

El-testen i kveld var så negativ du får den, haha. Det skal sies at urinen var veldig lys og jeg har tisset hundre ganger og gått på do tilsvarende. Teit av meg å vente nå til kvelden. Andre med erfaring med positiv el-test på kveldsurin? Forventer dog ikke økning før typ i morgen og max tors/fredag-ish:) Kjenner det stikker litt i den venstre så det kan vel tyde på at ting nærmer seg:)

Vedlegg

• 0B2F2E05-112A-407A-8C33-AE452E393228.png
    0B2F2E05-112A-407A-8C33-AE452E393228.png
    61,8 KB · Visninger: 66
Kjekt med flere som prøver på førstemann:)

Så gøy!

Har de siste tre pp begynt å teste etter EL, og føler jeg blir mer og mer rutinert. Fortsatt mye å lære merker jeg Testet Max på EL i dag, men har hatt lite- nærmest ikke noe EL slim eller andre symptomer for den sags skyld. Det taler vel for dårlige odds denne gangen? Og er det noen som vet om det er normalt at symptomene på EL varierer så fra syklus til syklus?

Så gøy!

Har de siste tre pp begynt å teste etter EL, og føler jeg blir mer og mer rutinert. Fortsatt mye å lære merker jeg Testet Max på EL i dag, men har hatt lite- nærmest ikke noe EL slim eller andre symptomer for den sags skyld. Det taler vel for dårlige odds denne gangen? Og er det noen som vet om det er normalt at symptomene på EL varierer så fra syklus til syklus?

Aner ikke, men tipper symptomene på el kan variere fra syklus til syklus og hvilken eggstokk som slipper. Jeg har ihvertfall opplevd å både ha få/ingen symptom til å en annen periode ha flere symptom(slim, lyst, etc.). Dette er andre pp eg tester. Sist fikk jeg max på dag 10, men ingen symptomer og fortsatte testingen to dager senere. Fikk max igjen på dag 14. og da hadde eg slim, så tenker den stemte bedre.

Last edited:
El test i går, cd 13 veldig negativ :) var det sist også, ikke merket noe på kroppen enda heller. Mulig litt øm og sting i dag. Tror ikke el kommer før nærmere cd 16-17:bag: blir spennende å se!

Aner ikke, men tipper symptomene på el kan variere fra syklus til syklus og hvilken eggstokk som slipper. Jeg har ihvertfall opplevd å både ha få/ingen symptom til å en annen periode ha flere symptom(slim, lyst, etc.). Dette er andre pp eg tester. Sist fikk jeg max på dag 10, men ingen symptomer og fortsatte testingen to dager senere. Fikk max igjen på dag 14. og da hadde eg slim, så tenker den stemte bedre.

Takk for svar :-) Ut fra det du skriver skal jeg fortsette å teste litt :-)

Lav idag også på morgenurin. Blir spennende om det tar seg opp de neste dagene:)

Vedlegg

• 208FEA23-8497-4E7A-AF34-80435609EC96.png
    208FEA23-8497-4E7A-AF34-80435609EC96.png
    69 KB · Visninger: 70
Smilefjes på eltest idag :happy: dette er første testen på ei stund, så spennande å sjå om EL er idag eller i morgon :) håpar å få lagt inn aksjer ikveld :joyful:

Vedlegg

• 468B2837-3C85-473B-8687-ED2C8395F0C6.jpeg
    468B2837-3C85-473B-8687-ED2C8395F0C6.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 68
  • B50612A0-6A95-407A-9B94-ECFA02FA3AFC.jpeg
    B50612A0-6A95-407A-9B94-ECFA02FA3AFC.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 68
Back
Topp