❤️ IKM uke 7 ❤️

Hopefully - 24 år- PP 3 (etter SA i sept) - B2 - EL ca 14.02 - IKM ca 16.02

Melder meg forsiktig inn her etter å ha sjekka at om det skulle klaffe denne ganger ville termin blitt helt sist i oktober:hilarious: Vi hadde egentlig bestemt oss for å vente til våren pga nov/des baby, men håpet om en oktober baby henger ved enda :Heartpink
Jeg mente selvfølgelig el ca 02.02:hilarious::bag:

Melder meg forsiktig inn her etter å ha sjekka at om det skulle klaffe denne ganger ville termin blitt helt sist i oktober:hilarious: Vi hadde egentlig bestemt oss for å vente til våren pga nov/des baby, men håpet om en oktober baby henger ved enda :Heartpink

Kjenner på det samme! Tror dette blir siste pp før evt. april:)

Vi kommer også til å ta en pause etter denne runden og hoppe over de 2 neste EL. Vill helst slippe baby midten av nov til midten av jan :)

Jeg håper tr er ferdig iløpet av morgen dagen. Det blir spennende å prøve å måle temperaturen denne måneden. Tenker også å legge inn hyppigere med aksjer denne pp’en, da jeg etter forrige pp ikke aner når el var. o_O:p

Jeg tror du kan stryke meg, da tr ikke tok seg opp for fult før på tirsdags kveld. Det ser ut til at jeg havner i ikm uke 8 i stedet. Både meg selv og appene jeg benytter har estimert ikm dato til den 23 eller senere, og jeg selv regner med tr ikke kommer noe før...

Nå nærmer det seg eggløsningstesting her! Sist begynte jeg å teste på syklusdag 9 og er på syklusdag 8 nå.
Andre som skal teste?

Nå nærmer det seg eggløsningstesting her! Sist begynte jeg å teste på syklusdag 9 og er på syklusdag 8 nå.
Andre som skal teste?

kjennes ut som eggløsning er rett rundt svingen her også, tenkte åstarte testing i morgen tidlig syklusdag 10

Når pleier du å få el?:)

egentlig syklusdag 11/12 har det siste året har sykluser på 26 dager, veldig kort:) men pleier å ha veldig tydelig elslim dagen før å det har ikke vært enda.:confused: Typisk når jeg prøver blir syklus lengre:eek:

du da?

egentlig syklusdag 11/12 har det siste året har sykluser på 26 dager, veldig kort:) men pleier å ha veldig tydelig elslim dagen før å det har ikke vært enda.:confused: Typisk når jeg prøver blir syklus lengre:eek:

du da?

Høres jo ok ut med 11/12:)
Tror jeg ligger ganske gjennomsnittlig på dag 13/14(stort sett 28dagers syklus, opplevd 27 énn gang og 29 én gang), men sist pp var første gang jeg faktisk har brukt el-tester. Da brukte jeg cb digital. Fikk plutselig stabil smiley(max fertilitet) på dag 10, men ingen el-symptom. Testen var utformet slik at den ikke kunne brukes på 48t når max var oppnådd fordi det egentlig ikke skal være nødvendig å teste mer den syklusen. Jeg klarte ikke stole på det pga det føltes for tidlig med el og jeg hadde manglende symptomer og begynte ny testing etter de 48t. Da viste den på syklusdag 12 ingen fertilitet(gjør alltid det første gangen man tester i ‘ny’ syklusk), så blinkende(høy) på dag 13 og stabil(max) igjen på dag 14. Her opplevde jeg også el-slim så antakelig var el der omkring. Aner ikke hva LH-stigningen/peaken på dag 10 kan ha vært..

Andre som skal teste?

Begynte testinga i går, cd13, veldig negativ. Fikk positiv på cd17 sist, men det var etter SA, så aner ikke hva kroppen min gjør denne runden o_Ohar normalt syklus på 30-31dager da :)

HåpeSpire - 26 år - PP4 (IVF) - B2 - Egguttak og innsett uke 5 - IKM 19.02

Var litt usikker på om jeg skulle melde meg på her. Siden det det er IVF blir "eggløsning" den dagen de henter ut eggene antar jeg? Får satt tilbake todagers eller tredagers embryo. Har ingen konkrete datoer enda siden det ikke er bestemt enda :)

HåpeSpire - 26 år - PP4 (IVF) - B2 - Egguttak og innsett uke 5 - IKM 19.02

Var litt usikker på om jeg skulle melde meg på her. Siden det det er IVF blir "eggløsning" den dagen de henter ut eggene antar jeg? Får satt tilbake todagers eller tredagers embryo. Har ingen konkrete datoer enda siden det ikke er bestemt enda :)

så spennende, krysser fingrene for deg:welcome

Andre som skal teste?
Her skal jeg ikke teste for EL. Skal prøve et par pper på egenhånd før vi eventuelt skal i gang med nytt IVF fryseforsøk, men siden sjansen er nokså liten for at vi skal få det til selv orker jeg ikke å stresse noe mer med testing. Kastet bort nok penger på tester det siste halvåret :hilarious: Men gleder meg til andre begynner å teste og det blir litt mer action her i gruppa :woot:

Lille.meg - 31 år (PP25, men 2. Insett med IVF)-B1-, eggløsning ca 1/2 - IKM 15.2

Trur det blir ca rett.. har hatt 1 ferskforsøk som endte i MA, så nu blir første fryseforsøk.
Eggløsningstesten blinka på høy fruktbarhet idag, så regne me den kommer på max imårra. Da blir det insett fredag/mandag.
Da blir vell IKM ca 15.2

Henger meg på her jeg :) første pp etter spontan abort i desember.

Meg88 - 32 - PP1 - B3 - EL ca 19/2 - IKM ca 5/3

jeg tilhører kanskje en annen ikm gruppe kom jeg på nå? Går ikke ann å slette innlegget :p

Syklusdag 9 og el-testing er i gang:)
Negativ/lav i dag som forventet. Blir spennende utover uken!

Vedlegg

• 7978EA0D-653C-4268-AAD1-43F51BC706DA.png
    7978EA0D-653C-4268-AAD1-43F51BC706DA.png
    54,7 KB · Visninger: 66
Her skal jeg ikke teste for EL. Skal prøve et par pper på egenhånd før vi eventuelt skal i gang med nytt IVF fryseforsøk, men siden sjansen er nokså liten for at vi skal få det til selv orker jeg ikke å stresse noe mer med testing. Kastet bort nok penger på tester det siste halvåret :hilarious: Men gleder meg til andre begynner å teste og det blir litt mer action her i gruppa :woot:

Krysser fingrene for dere!
Ja, har blitt endel tester de siste månedene..
Nå går vi inn i en uke med mer action i gruppen, ja! Gøy:)

Back
Topp