Har man noe å sammenligne med! Den fikk ett sånt blankt felt der test streken skulle være, fikk den ikke med på bildetEr noe med å stimulere teste tøsaHar gjort det et par ganger selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har man noe å sammenligne med! Den fikk ett sånt blankt felt der test streken skulle være, fikk den ikke med på bildetEr noe med å stimulere teste tøsaHar gjort det et par ganger selv
Lagde dagbok her på babyverden så kommer til å skrive masse og oppdatere der. I dag måtte jeg bare fine en kladdebok og teipe, men må kjøpe en egen i morgen som er litt mindre. Den jeg har nå tar helle skapet på badetDet høres veldig fint ut med dagbok! Er litt fristet til å teipe opp testene selv, for å holde oversikt. Mulig mannen kommer til å synes jeg er litt gæren, men det er vel bedre enn da jeg fisket opp el-tester fra søpla for å sammenligne forrige uke![]()
Den blanke streken er bare markeringa der streken skal være, har selv fått slike når jeg tester tidlig, uten at det betyr annet enn at den foreløpig er negativ.Har man noe å sammenligne med! Den fikk ett sånt blankt felt der test streken skulle være, fikk den ikke med på bildet
Håper det er en begynnende strek6 DPO oppe, 7 DPO nede.. Blir spennende å se om det er den klassiske skygge strekken som jeg alltid får eller om det er en liten spire![]()
Spennende! Ser en liten strek på begge. Syntes den kanskje ser litt grå ut, men håper jeg bare har skyggestreksøyne6 DPO oppe, 7 DPO nede.. Blir spennende å se om det er den klassiske skygge strekken som jeg alltid får eller om det er en liten spire![]()
Spennende! Ser en liten strek på begge. Syntes den kanskje ser litt grå ut, men håper jeg bare har skyggestreksøyne![]()
Det hadde vært noHåper det er en begynnende strek![]()
![]()
Det blir veldig spennende å følge testingen!6 DPO oppe, 7 DPO nede.. Blir spennende å se om det er den klassiske skygge strekken som jeg alltid får eller om det er en liten spire![]()
Kjenner du på noen symptomer da?Du har nok helt rett.. Er så vandt til de svake skyggene
![]()
Murringer i går og ble så sliten så måtte legge meg. Da fikk jeg en helt syk kvalme. I dag når jeg sto opp ble jeg kvalm og følte at jeg fikk illebefinnende. Også er jeg oppblåst, kjempe hard i magen, venstre pupp verket skikkelig i stad. Men, kan være progesteron ogsåKjenner du på noen symptomer da?
Her skjer det ikke en dritt![]()
Ja, det er så kjedelig at det er så vanskelig å skilleMurringer i går og ble så sliten så måtte legge meg. Da fikk jeg en helt syk kvalme. I dag når jeg sto opp ble jeg kvalm og følte at jeg fikk illebefinnende. Også er jeg oppblåst, kjempe hard i magen. Men, kan være progesteron også
Ja, nå starter vi alle sammen snartDet blir veldig spennende å følge testingen!
Jeg fikk el på cd 21 vel, ca 8 dager forsinket. Så burde vel begynne å nærme seg for deg ogsåMaya91 - 33 - B1 - PP1 etter MA - EL? - IKM 5.2
Melder meg inn her da, har egentlig ikke peiling på verken EL eller IKM, men gjetter at IKM er neste uke da. Så datoen for IKM er satt litt random da. Er idag på CD31 etter MA, så må jo begynne å nærme seg det ene eller det andre da. Og vil gjerne være en del av en gruppe igjen![]()
Jeg har ikke testet etter EL, siden vi var på ferie valgte jeg å legge stresset på hylla og prøve å slappe litt av heller. Krysser fingrene for oss beggeJeg fikk el på cd 21 vel, ca 8 dager forsinket. Så burde vel begynne å nærme seg for deg også![]()
Velkommen til ossMaya91 - 33 - B1 - PP1 etter MA - EL? - IKM 5.2
Melder meg inn her da, har egentlig ikke peiling på verken EL eller IKM, men gjetter at IKM er neste uke da. Så datoen for IKM er satt litt random da. Er idag på CD31 etter MA, så må jo begynne å nærme seg det ene eller det andre da. Og vil gjerne være en del av en gruppe igjen![]()
Jeg har ikke testet for EL, siden vi var på ferie valgte jeg å legge stresset på hylla og prøve å slappe litt av heller. Krysser fingrene for oss beggeJeg fikk el på cd 21 vel, ca 8 dager forsinket. Så burde vel begynne å nærme seg for deg også![]()