❤️ IKM UKE 6 ❤️

Det høres veldig fint ut med dagbok! Er litt fristet til å teipe opp testene selv, for å holde oversikt. Mulig mannen kommer til å synes jeg er litt gæren, men det er vel bedre enn da jeg fisket opp el-tester fra søpla for å sammenligne forrige uke :laughing002
Lagde dagbok her på babyverden så kommer til å skrive masse og oppdatere der. I dag måtte jeg bare fine en kladdebok og teipe, men må kjøpe en egen i morgen som er litt mindre. Den jeg har nå tar helle skapet på badet :laughing002 Tenkte å gjemme den så de her hjemme ikke tenker at jeg har klikka :laughing002 Ikke sant, bedre å teipe dem da. Jeg angrer alltid på at jeg har kasta dem

Har man noe å sammenligne med! Den fikk ett sånt blankt felt der test streken skulle være, fikk den ikke med på bildet
Den blanke streken er bare markeringa der streken skal være, har selv fått slike når jeg tester tidlig, uten at det betyr annet enn at den foreløpig er negativ.

6 DPO oppe, 7 DPO nede.. Blir spennende å se om det er den klassiske skygge strekken som jeg alltid får eller om det er en liten spire :love7
Spennende! Ser en liten strek på begge. Syntes den kanskje ser litt grå ut, men håper jeg bare har skyggestreksøyne :p

Kjenner du på noen symptomer da?
Her skjer det ikke en dritt :dead:
Murringer i går og ble så sliten så måtte legge meg. Da fikk jeg en helt syk kvalme. I dag når jeg sto opp ble jeg kvalm og følte at jeg fikk illebefinnende. Også er jeg oppblåst, kjempe hard i magen, venstre pupp verket skikkelig i stad. Men, kan være progesteron også

Murringer i går og ble så sliten så måtte legge meg. Da fikk jeg en helt syk kvalme. I dag når jeg sto opp ble jeg kvalm og følte at jeg fikk illebefinnende. Også er jeg oppblåst, kjempe hard i magen. Men, kan være progesteron også
Ja, det er så kjedelig at det er så vanskelig å skille :shifty:

Maya91 - 33 - B1 - PP1 etter MA - EL? - IKM 5.2

Melder meg inn her da, har egentlig ikke peiling på verken EL eller IKM, men gjetter at IKM er neste uke da. Så datoen for IKM er satt litt random da. Er idag på CD31 etter MA, så må jo begynne å nærme seg det ene eller det andre da. Og vil gjerne være en del av en gruppe igjen :Heartred

Melder meg inn her da, har egentlig ikke peiling på verken EL eller IKM, men gjetter at IKM er neste uke da. Så datoen for IKM er satt litt random da. Er idag på CD31 etter MA, så må jo begynne å nærme seg det ene eller det andre da. Og vil gjerne være en del av en gruppe igjen :Heartred
Jeg fikk el på cd 21 vel, ca 8 dager forsinket. Så burde vel begynne å nærme seg for deg også :Heartred

Jeg fikk el på cd 21 vel, ca 8 dager forsinket. Så burde vel begynne å nærme seg for deg også :Heartred
Jeg har ikke testet etter EL, siden vi var på ferie valgte jeg å legge stresset på hylla og prøve å slappe litt av heller. Krysser fingrene for oss begge :Heartred

Velkommen til oss :love7

Jeg har ikke testet for EL, siden vi var på ferie valgte jeg å legge stresset på hylla og prøve å slappe litt av heller. Krysser fingrene for oss begge :Heartred

Jeg er så forferdelig negativ nå og føler at det aldri kommer til å gå. Jeg har alltid blitt gravid så og si på første forsøk (bortskjemt jeg vet), og nå etter MAen drar det ut. I dag er det 100 dager siden aborten.. Sjekket søvndataen min for de 3 gangene jeg har blitt gravid og alle gangene har jeg hatt elendig søvn rundt denne tiden. Har våknet i 3-4-5 tiden hver gang og slitt med søvnløshet. I natt sov jeg derimot ekstremt godt...
Hva gjør dere som har prøvd en stund for å holde motet oppe? :sorry:

Last edited:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp