❤️ IKM UKE 6 ❤️

Jeg er så forferdelig negativ nå og føler at det aldri kommer til å gå. Jeg har alltid blitt gravid så og si på første forsøk (bortskjemt jeg vet), og nå etter MAen drar det ut. I dag er det 100 dager siden aborten.. Sjekket søvndataen min for de 3 gangene jeg har blitt gravid og alle gangene har jeg hatt elendig søvn rundt denne tiden. Har våknet i 3-4-5 tiden hver gang og slitt med søvnløshet. I natt sov jeg derimot ekstremt godt...
Hva gjør dere som har prøvd en stund for å holde motet oppe? :sorry:
SKjønner følelsen så godt! Jeg har nå passert to termindatoer etter MA'er, og det er vondt at jeg ikke er gravid igjen enda. Prøver å tenke at ønsket om et til barn er så stort at ventetida er verdt det. Vi har klart det før, og skal klare det igjen, selv med dårlige odds. Også har vi enig om at i det øyeblikket det blir negativt å prøve, skal vi ta en ny samtale i forhold til å fortsette.

Hei dere! Jeg lever fortsatt med et håp om et søsken til super-jenta vår! Etter MA og 2 kjemiske i 2023, så har det nå gått nøyaktig ett år siden jeg satt med min forrige positive test (som heller ikke ble noen terminspire).

stjerna80 - 44 år - B2 - el 26.1. - ikm 9.2.

Krysser fingrene for oss alle!

Tror jeg må begynne å teste i morgen altså. Klarer ikke vente mer :hilarious:
6 DPO i dag. Kjenner ingenting, utenom kanskje en ørliten fornemmelse av uvelhet. Legger jeg godviljen til så er det kanskje litt murringer. Men det kan være ønsketenkning :smiley-ashamed004

Forrige PP hadde jeg veldig ømme pupper helt fra EL, og egentlig nå frem til neste EL. Men nå er de ikke ømme. Såå vet ikke jeg. Håper jo at det betyr at det er en spire, siden det er annerledes nå enn da det ikke var en.

SKjønner følelsen så godt! Jeg har nå passert to termindatoer etter MA'er, og det er vondt at jeg ikke er gravid igjen enda. Prøver å tenke at ønsket om et til barn er så stort at ventetida er verdt det. Vi har klart det før, og skal klare det igjen, selv med dårlige odds. Også har vi enig om at i det øyeblikket det blir negativt å prøve, skal vi ta en ny samtale i forhold til å fortsette.
Huff, det er grusomt :Heartred
Vi har bare 1 barn fra før og ønsker så gjerne et søsken til han! Hadde et stort ønske om at de skulle være tette i alder, men det drar jo bare lenger og lenger ut :sorry: Gir oss uansett ikke før vi får en til!
Håper det klaffer igjen for dere også snart!

Huff, det er grusomt :Heartred
Vi har bare 1 barn fra før og ønsker så gjerne et søsken til han! Hadde et stort ønske om at de skulle være tette i alder, men det drar jo bare lenger og lenger ut :sorry: Gir oss uansett ikke før vi får en til!
Håper det klaffer igjen for dere også snart!
Håper det klaffer for dere nå <3 Vi ønsket tre tette, nå blir det minst 3 år mellom. Trøster meg med at de minste barna blir store nok til å forstå både graviditet og baby nå. Hvor gammel er barnet dere har?

Håper det klaffer for dere nå <3 Vi ønsket tre tette, nå blir det minst 3 år mellom. Trøster meg med at de minste barna blir store nok til å forstå både graviditet og baby nå. Hvor gammel er barnet dere har?
Han er 17 mnd. Fortsatt relativt tette om jeg blir gravid nå, men ønsket 2 under 2. Føles ekstra kjipt da jeg faktisk ble gravid og fikk termin akkurat når jeg ville, men så går det ikke veien. Men men, skal prøve å ikke grave meg ned i et hull

Jeg er så forferdelig negativ nå og føler at det aldri kommer til å gå. Jeg har alltid blitt gravid så og si på første forsøk (bortskjemt jeg vet), og nå etter MAen drar det ut. I dag er det 100 dager siden aborten.. Sjekket søvndataen min for de 3 gangene jeg har blitt gravid og alle gangene har jeg hatt elendig søvn rundt denne tiden. Har våknet i 3-4-5 tiden hver gang og slitt med søvnløshet. I natt sov jeg derimot ekstremt godt...
Hva gjør dere som har prøvd en stund for å holde motet oppe? :sorry:
Sender deg en kjempe klem :Heartred Ønsker virkelig at du skal få en positiv test snart. Det er virkelig ikke lett det her.

Han er 17 mnd. Fortsatt relativt tette om jeg blir gravid nå, men ønsket 2 under 2. Føles ekstra kjipt da jeg faktisk ble gravid og fikk termin akkurat når jeg ville, men så går det ikke veien. Men men, skal prøve å ikke grave meg ned i et hull
Sniker fra IKM 5. Opplevde akkurat det samme :Heartred Hadde termin 2 dager etter 2 års dagen til eldste. Kjenner på frustrasjonen og det at jeg var gravid på "perfekt tidspunkt" men mistet. Føles vondt når terminen i mars nærmer seg og vi har prøvd helt siden vi mistet, nå er jeg heldigvis gravid igjen, 6 mnd etter MA, og håper det går hele veien til en frisk og chubby terminbaby! Krysser fingrene for deg :love017

Sniker fra IKM 5. Opplevde akkurat det samme :Heartred Hadde termin 2 dager etter 2 års dagen til eldste. Kjenner på frustrasjonen og det at jeg var gravid på "perfekt tidspunkt" men mistet. Føles vondt når terminen i mars nærmer seg og vi har prøvd helt siden vi mistet, nå er jeg heldigvis gravid igjen, 6 mnd etter MA, og håper det går hele veien til en frisk og chubby terminbaby! Krysser fingrene for deg :love017
Takk for at du svarte! :Heartred Det hjelper å høre om andre som opplever det samme, selv om jeg ikke unner noen å gå gjennom en MA! Hører også bare om at man skal være mer fertil etter en abort og ser andre som får det til kjapt, og når det ikke skjer er det ekstra kjipt! :sorry:
Men gratulerer så mye med ny graviditet! Håper den går knirkefritt for seg :love017

Samme her! Første graviditet ville gitt 1 år og 7 mnder mellom, helt perfekt - også mistet jeg. 17 mnder er enda ganske tett om dere lykkes snart, men forstår deg godt.

Akkurat samme her, hadde termin med andremann en uke etter første sin bursdag(starten på mars). Men ble MA i uke 15 og etter det også hatt to SA. Håper det går veien snart, dette tærer på.

Føler veldig med dere alle, har så mange tanker og drømmer om hvordan det «burde» bli, ser det for seg nesten allerede før man har begynt å prøve. Og så blir det bare flere skuffelser og forbigåtte «milepæler» jo lengre man prøver. Er så mye man ønsker at skal klaffe. Jeg har ikke kommet til termindato enda, men ser for meg at det blir tungt når den kommer i august, og spesielt om jeg ikke er gravid innen da.. Klem til dere alle som står i dette :Heartred Godt med en liten «klubb» som står i mye av det samme

Jeg har hatt noe trykk i livmor i dag og, mest mot venstre side, men mindre enn i går. Legger jo alt for mye i alt jeg kjenner på, håper så inderlig at det klaffer denne gangen..

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp