C solsikke
Flørter med forumet
Jeg synes det ser ut som en svak strek!Ser den svak rosa ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det ser ut som en svak strek!Ser den svak rosa ut?
Ser definitivt streken, men vanskelig å si om den er rosa eller ikke. Blir veldig spennende å se i morgenSer den svak rosa ut?
Så rart - jeg kjenner på akkurat det samme! Håper såklart det er tegn på noe, men vet at jeg får div gravidsymptomer hver måned fordi jeg håper så mye.Jeg har hatt noe trykk i livmor i dag og, mest mot venstre side, men mindre enn i går. Legger jo alt for mye i alt jeg kjenner på, håper så inderlig at det klaffer denne gangen..
Ser det mye bedre på tlf, viker som fargen blir dusa ned når jeg laster den opp. Men, du vet med min flaks så blir det nok ikke noe mere. Jeg er ikke optimistiskSer definitivt streken, men vanskelig å si om den er rosa eller ikke. Blir veldig spennende å se i morgen![]()
Åh, jeg håper at det er et godt tegn for oss begge!Så rart - jeg kjenner på akkurat det samme! Håper såklart det er tegn på noe, men vet at jeg får div gravidsymptomer hver måned fordi jeg håper så mye.
Håper virkelig det er en ekte strek, det fortjener duSer det mye bedre på tlf, viker som fargen blir dusa ned når jeg laster den opp. Men, du vet med min flaks så blir det nok ikke noe mere. Jeg er ikke optimistisk![]()
Ser den svak rosa ut?
Jeg tror det er strek jaSer den svak rosa ut?
Kan du ikke ta en ny etter ballet?Ser det mye bedre på tlf, viker som fargen blir dusa ned når jeg laster den opp. Men, du vet med min flaks så blir det nok ikke noe mere. Jeg er ikke optimistisk![]()
Står og tenker på detKan du ikke ta en ny etter ballet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håper det er babystrekStår og tenker på detEr nok bare en skygge som alltid.. haha, tror alle er vandt til det fra meg nå
![]()
Det kan være at du har drukket mye, altså utvannet urin, eller rett og slett en dårlig test. Ville prøvd med et annet merke, evt. to forskjellige tester neste gang. Tror ikke det går fra tydelig strek til ingen strek på samme dag.Jeg tok akkurat en test på 2timers urin. INGEN utslag. Hva skjer? Hadde tydelig strek tidligere idag.
Har du drukket mye? Evt så kan det ha vært noe feil med testenJeg tok akkurat en test på 2timers urin. INGEN utslag. Hva skjer? Hadde tydelig strek tidligere idag.
Det og ikke ha noen symptomer kan også være positivt. Jeg merka ikke no før i uke 5 med han minste. Egentlig alle sammenMellom 8-9 dpo her og null symptomer. Jeg hadde migrene i går, men det var nok mest pga veldig dårlig luft på kontoret. Har virkelig ikke troen og ønsker en fin lørdag, så tester ikke før i morgen som planlagt
Så Spennede7DPO og nå måtte jeg stå opp fordi jeg var så sulten og fikk ikke sove etter å ha vridd meg i en time. Har vanligvis veldig godt sovehjerte, men dette opplevde jeg i forrige graviditet også. 6 dager til testing![]()
Flink du er som klarer å vente så lenge med å teste, skulle ønske jeg og klarte det7DPO og nå måtte jeg stå opp fordi jeg var så sulten og fikk ikke sove etter å ha vridd meg i en time. Har vanligvis veldig godt sovehjerte, men dette opplevde jeg i forrige graviditet også. 6 dager til testing![]()