Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter med den samme følelsen nå i kveld. Tenker at kanskje jeg skal vente til jeg kjenner noe som kan være en baby.. bare føler at det ikke blir noe denne mnd heller..Jeg har absolutt null testetrang nå. Vil egentlig ikke vite merker jeg. Føler det absolutt ikke kan ha gått denne gangen heller. Men håper sånn at jeg tar feil!!![]()
Første test 7 DPO?Testetrang har meldt seg! Så mange fine tester her nå5dpo så er jo ingen nytte å teste nå likevel. Endel trykk i livmor i dag, flydd å tisset i hele dag samt veldig sulten. Også tett i nesen, var redd jeg holdt på å bli syk men tror ikke det.
Blir nok ikke før 8dpo, er på hyttetur med familien i helgen, så 7dpo blir LørdagFørste test 7 DPO?
Gratulerer
Jeg testet positivt 8 dpo i et av mine svangerskap, testet fordi luktesansen min plutselig ble merkbart sterkere så det går an med tidlige symptomerJeg har et lite spørsmål jeg sliter med en del pms eller har jo det hver gang, men ømme pupper er vanlig pleier og ha det noen sykluser mer enn andre. Ømme pupper og mensen murringer er ikke uvanlig for meg. Men har også følt på kløe på bryst vortene før, men denne gangen har det liksom vært intens kløe og stikker. Noe annet har jeg merket plutselig aldri hatt før, at det stikker sånn i hele puppen sånn sprenger på en måte. Kommet og gått litt i dag aldri hatt før. Men skyter liksom til så går det bort. Men veldig øm i puppene men det er jeg noen sykluser. Innbilt før mensen kommer og ivf sprøyter skal i gang vel. Hadde sprøyte opplæring i gårKan vel ikke få gravid symtomer 7dpo det er jo ikke mulig tenker jeg
Noen andre som har sånne pms plager eller var det noe på gang? Det er vel likt kanskje umulig og svare
![]()
8 DPO er mye bedre en 7 DPOBlir nok ikke før 8dpo, er på hyttetur med familien i helgen, så 7dpo blir Lørdagmannen foreslo Mandag morgen men sååå tålmodig er jeg ikke
Så fantastiskRøyk på en test i dag, og det var det strek
Er mer rosa i virkeligheten![]()
Tusen takkSå fantastiskGratulerer så mye!
Hvor mange DPO? Vil du at jeg skal sette deg på gravid?
Gratulerer!Røyk på en test i dag, og det var det strek
Åh gratulerer så mye!!Røyk på en test i dag, og det var det strek