❤️ IKM UKE 6 ❤️

Jeg har absolutt null testetrang nå. Vil egentlig ikke vite merker jeg. Føler det absolutt ikke kan ha gått denne gangen heller. Men håper sånn at jeg tar feil!! :smiley-angelic001
Sitter med den samme følelsen nå i kveld. Tenker at kanskje jeg skal vente til jeg kjenner noe som kan være en baby.. bare føler at det ikke blir noe denne mnd heller..

Testetrang har meldt seg! Så mange fine tester her nå :gen014 5dpo så er jo ingen nytte å teste nå likevel. Endel trykk i livmor i dag, flydd å tisset i hele dag samt veldig sulten. Også tett i nesen, var redd jeg holdt på å bli syk men tror ikke det.
Første test 7 DPO?

Tenk at vi har fått den første gravide ja :D
Kjenner selv og at jeg får lyst å teste, godt jeg bare er 4dpo og ser at det ikke er vits å teste enda :p

Når skal dere ta første test? :)

Jeg har et lite spørsmål jeg sliter med en del pms eller har jo det hver gang, men ømme pupper er vanlig pleier og ha det noen sykluser mer enn andre. Ømme pupper og mensen murringer er ikke uvanlig for meg. Men har også følt på kløe på bryst vortene før, men denne gangen har det liksom vært intens kløe og stikker. Noe annet har jeg merket plutselig aldri hatt før, at det stikker sånn i hele puppen sånn sprenger på en måte. Kommet og gått litt i dag aldri hatt før. Men skyter liksom til så går det bort. Men veldig øm i puppene men det er jeg noen sykluser. Innbilt før mensen kommer og ivf sprøyter skal i gang vel. Hadde sprøyte opplæring i går :laughing001 Kan vel ikke få gravid symtomer 7dpo det er jo ikke mulig tenker jeg :woot: Noen andre som har sånne pms plager eller var det noe på gang? Det er vel likt kanskje umulig og svare :laughing025

Jeg har et lite spørsmål jeg sliter med en del pms eller har jo det hver gang, men ømme pupper er vanlig pleier og ha det noen sykluser mer enn andre. Ømme pupper og mensen murringer er ikke uvanlig for meg. Men har også følt på kløe på bryst vortene før, men denne gangen har det liksom vært intens kløe og stikker. Noe annet har jeg merket plutselig aldri hatt før, at det stikker sånn i hele puppen sånn sprenger på en måte. Kommet og gått litt i dag aldri hatt før. Men skyter liksom til så går det bort. Men veldig øm i puppene men det er jeg noen sykluser. Innbilt før mensen kommer og ivf sprøyter skal i gang vel. Hadde sprøyte opplæring i går :laughing001 Kan vel ikke få gravid symtomer 7dpo det er jo ikke mulig tenker jeg :woot: Noen andre som har sånne pms plager eller var det noe på gang? Det er vel likt kanskje umulig og svare :laughing025
Jeg testet positivt 8 dpo i et av mine svangerskap, testet fordi luktesansen min plutselig ble merkbart sterkere så det går an med tidlige symptomer :)

Blir nok ikke før 8dpo, er på hyttetur med familien i helgen, så 7dpo blir Lørdag :banghead: mannen foreslo Mandag morgen men sååå tålmodig er jeg ikke
8 DPO er mye bedre en 7 DPO :Heartred Nei den tålmodigheten har ikke jeg så mye av heller :laughing002

Ååå gøy med flere gravide allerede :love017 4 DPO i dag, og naturligvis ingen symptomer. Men da jeg fikk positiv test i august hadde jeg ingen symptomer frem til etter test 14 DPO. Denne gangen skal jeg vente med å teste til fredag 7. feb. Har begynt å teste tidlig på tidligere PP, og gått sånn i kjelleren av masse negative tester. Så prøver noe annet denne gangen for å se om det hjelper på psyken! Men veldig gøy å følge dere som tester tidlig her inne, da får jeg litt utløp for testetrangen :laughing002

Så fantastisk :love7 Gratulerer så mye!
Hvor mange DPO? Vil du at jeg skal sette deg på gravid?
Tusen takk :love7
Har ingen aning, i følge utregningen skal jeg være 6 DPO, men tror heller det er rundt 10 DPO.
Måtte ta en digital test også for å være helt sikker, men da kan du sette meg på gravid!

Vedlegg

• IMG_7062.jpeg
    IMG_7062.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 20
6 dpo i dag, og nå kjenner jeg på et lett trykk på venstre side av livmor/eggstokk! Håper det er et godt tegn :facepalm: føler meg litt som symptomjeger, redd for å legge for mye i det

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp