❤️ IKM Uke 5 ❤️

Spennende! :bag: Jeg synes også at jeg kjenner på noe her og der! Er litt usikker på når EL var, men tror (trodde) jeg er 5 dpo, men jeg kan være 5, 6 eller 7 dpo. Mine vage symptomer er: tydelig drøm i natt/morges, halsbrann, småkvalm når det er lenge siden jeg har spist, murringer i livmorsområdet, litt stikking i brystene, litt smerter i bekkenområdet, og trøtt til tross for tilstrekkelig søvn. Jeg testet såklart nå nettopp, og vil si at den var hvit, men ikke blenda hvit. :pompus:
Å, så spennende :D har du bilde? :angelic:

Så her er syklusens første test! :hilarious: Er enten 5, 6 eller 7 dpo. Pga. reelle eller innbilte vage symptomer, så synes jeg det var innafor å starte testingen allerede nå :angel9

Øverste test er 14 dpo fra forrige syklus (som endte i kjemisk) for å se hvor test-streken skal være, og nederste er fra i kveld. Hvit, men ikke blenda? (Fiber på graviditestest bringer lykke :greet015)

Vedlegg

• PXL_20250122_194608068~5.jpg
    PXL_20250122_194608068~5.jpg
    225,4 KB · Visninger: 46
Så her er syklusens første test! :hilarious: Er enten 5, 6 eller 7 dpo. Pga. reelle eller innbilte vage symptomer, så synes jeg det var innafor å starte testingen allerede nå :angel9

Øverste test er 14 dpo fra forrige syklus (som endte i kjemisk) for å se hvor test-streken skal være, og nederste er fra i kveld. Hvit, men ikke blenda? (Fiber på graviditestest bringer lykke :greet015)
Jeg ser en strek!

Spennende!! Gledes til ny test i morgen, no pressure! (neida, joda) :laughing021

Veldig godt tegn at gyn var såpass positiv da! Det skjønner jeg veldig godt, og det er jo litt økt risiko for det i vår alder. Men tenker at det at du hadde en kjemisk som ga slipp raskt, kan bety at kroppen din er god til å finne ut hva som er levedyktig og ikke. Så forhåpentligvis slipper du å gå veldig lenge dersom det ikke skulle være en av gulleggene som blir befruktet neste gang. :Heartred

Ja, håper det taler for gode odds hos meg også! :smiley-angelic001 Jeg har også forstått det sånn at man ofte er ekstra fruktbar etter en abort/kjemisk, så det er grunn til å være optimistisk! :happy090
Aah dette er så spennende! Lurer på om jeg skal ta en test på fredag.. da er jeg 8 dpo og IKM om 6 dager :smiley-ashamed008

Aah dette er så spennende! Lurer på om jeg skal ta en test på fredag.. da er jeg 8 dpo og IKM om 6 dager :smiley-ashamed008
Visst er det! :nailbiting: 8 dpo er jo egentlig den dagen jeg har bestemt meg for å bestemme meg for å ha som første testdag :smiley-ashamed004 For da er det tidlig nok til at det kan vises noe, men samtidig såpass tidlig at det ikke kan forventes at den er positiv hvis gravid. Hva er dine følelser rundt testing? :shy:

Jeg ser strek :) :)

Visst er det! :nailbiting: 8 dpo er jo egentlig den dagen jeg har bestemt meg for å bestemme meg for å ha som første testdag :smiley-ashamed004 For da er det tidlig nok til at det kan vises noe, men samtidig såpass tidlig at det ikke kan forventes at den er positiv hvis gravid. Hva er dine følelser rundt testing? :shy:
Veldig ambivalent! Man er jo så spent, men så kan skuffelsen samtidig bli så stor at det nesten ikke er verdt å teste så tidlig. Kjenner at opplevelsen med kjemisk gjør at jeg kanskje ikke kommer til å tørre å bli like glad som hvis jeg ikke hadde opplevd det.. spontanabort har vært så fjernt tidligere, mens nå er det jo ikke det :confused:

Veldig ambivalent! Man er jo så spent, men så kan skuffelsen samtidig bli så stor at det nesten ikke er verdt å teste så tidlig. Kjenner at opplevelsen med kjemisk gjør at jeg kanskje ikke kommer til å tørre å bli like glad som hvis jeg ikke hadde opplevd det.. spontanabort har vært så fjernt tidligere, mens nå er det jo ikke det :confused:
Føler med deg! :Heartred

Ja :sorry: Det legger helt klart en demper på gleden med prøving og en eventuell positiv test. Jeg er sånn som ikke skjønner hvor lei meg jeg er før det har gått en stund, og frykter bittelitt for fremtidige meg nå, bare etter en ta-en-test-for-gøy som kanskje er positiv. :blackeye: Men så er jeg også generelt pessimistisk innstilt, og synes f.eks fortsatt at det er et under at jeg har fått et barn i det heletatt. :smiley-ashamed004 Så jeg beskytter meg nok fra å bli veldig skuffet, men det er neppe den beste strategien i livet. :happy8 Også må vi huske at det er veldig veldig vanlig med kjemisk graviditet, og mest sannsynlig betyr det ikke at noe er galt :happy: Det blir spennende å se på fredag! :hello2

Back
Topp