❤️ IKM uke 5 ❤️ 2019

Om jeg skal ha mensen idag/morgen, er jeg ikke gravid, siden vi ikke har hatt sex før sist mandag, bare hatt sex en gang denne PP og det var sist mandag. :( Er sikker på jeg hadde eggløsning sist tirsdag, så jeg har en hel uke med å vente på mensen på liksom. :laughing002

Ulempen med uregemsessig mens, men alt tyder på jeg hadde EL sist uke. :love017 Håper det!

Åja sånn å forstå! Håper det siste stemmer, slik at dere traff på El!
Hadde kjemisk forrige mnd, så denne mnd er jeg jammen ikke sikker på når EL var..:nailbiting: Så har ingen kontroll på IKM eller DPO
 
Hahah, kan egentlig garantere at jeg ikke kommer til å klare å vente så lenge :p Men det er så grusomt å begynne å teste 8-9 DPO --> skru testen i alle tenkelige vinkler for å lete etter strek ---> bli skuffet over negativ --> google seg ihel for å lese om andres erfaringer med sen positiv test --> få opp håpet --> repeat 5-6 dager ---> så mens :grumpy:

Ja jeg er helt enig med deg, det er jo unødvendig stressende.
Denne mnd har jeg bestemt meg for at hvis jeg ikke ser strek ved å se vanlig på den, i vanlig lys, så er den negativ og skal kastes slik at jeg ikke kan plukke den opp igjen etter en stund for å se på den pånytt. :confused:
 
Ja jeg er helt enig med deg, det er jo unødvendig stressende.
Denne mnd har jeg bestemt meg for at hvis jeg ikke ser strek ved å se vanlig på den, i vanlig lys, så er den negativ og skal kastes slik at jeg ikke kan plukke den opp igjen etter en stund for å se på den pånytt. :confused:

Hahah, kjenner meg godt igjen der ja :p Men så er man jo så nysgjerrige!!!:wideyed: Og når man vet at mange får positive tester allerede 9-10 DPO, og man har en haug med tester liggende, så krever det enorme mengder selvbeherskelse og viljestyrke for å la være å pinnetisse!
 
Jaa, det er fryktelig vanskelig å holde seg!! Drømmen hadde jo vært om man klarte å holde seg til 10 dpo, men det er jo nesten helt umulig:bag:


Jeg tenker at strek er strek, at man er gravid når man får strek. Men fallhøyden er så fryktelig stor når testen blir negativ/man starter å blø pga kjemisk graviditet. Man blir så fryktelig skuffet.. Så jeg er enig i at det er lurest å vente lengst mulig:)


Ååh da har du viljestyrke da!!

Det murrer som bare det i underlivet!! dpo 6...
 
Ble bare sex en gang unner EL denne gangen, så regner med at tanta kommer til vanlig tid denne mnd også. Jeg vet at man kan bli gravid med sex kun en gang, men jeg har alikevel ikke troen på at det er nok og til riktig tid.

3 dpo (ca) og sinnsykt kvalm, og svimmel. Men det er nok andre grunner til dette må jeg tro, alt for tidlig.
 
Her kjenner jeg faktisk litt ømme bryster, støl nederst i magen og litt oppover på begge sidene og eeeekstremt oppblåst konstant :p er enten 7 eller 8 dpo idag :)
 
Har noen av dere noe symptomer?

Jeg har mensensmerter, ømme bryst, vondt i halebeinet og i dag er magen så oppblåst at det ser ut som om jeg er flere måneder på vei :hilarious: Jeg trodde jeg hadde el for én uke siden, men så kom smertene på søndag og i dag (9-10 dpo hvis el var i uke 2) var tidligtesten negativ. Jeg er vel bare av den typen som får intense og langvarige elsmerter :shifty:
 
Noen av dere som har kjent på tappen? Enne øyeblikket er den myk, flatt.. andre øyeblikket så kjennes den har og lit åpen ut, så går den til myk, flatt og luket igjen..
 
Hahah, kjenner meg godt igjen der ja :p Men så er man jo så nysgjerrige!!!:wideyed: Og når man vet at mange får positive tester allerede 9-10 DPO, og man har en haug med tester liggende, så krever det enorme mengder selvbeherskelse og viljestyrke for å la være å pinnetisse!

Ikkesant, man blir jo helt tullete av dette:eek: Har også en hel skuff full av tester!
Jeg testet i dag, så viljestyrken min er omtrent ikke-eksisterende! Den ble negativ som forventet. Men føler meg ikke gravid heller, har ingen symptomer:shifty:
 
Noen av dere som har kjent på tappen? Enne øyeblikket er den myk, flatt.. andre øyeblikket så kjennes den har og lit åpen ut, så går den til myk, flatt og luket igjen..

Tappen kan endre seg fra time til time, så det er normalt. Når man nærmer seg mensen blir den lav, myk og åpen. Er man gravid så er den hard, lukket og noen ganger plugget.
 
Ikkesant, man blir jo helt tullete av dette:eek: Har også en hel skuff full av tester!
Jeg testet i dag, så viljestyrken min er omtrent ikke-eksisterende! Den ble negativ som forventet. Men føler meg ikke gravid heller, har ingen symptomer:shifty:

Jeg er bare 3DPO, så skal klare å vente litt til :p Jeg har alltid mange «plager» i lutealfasen, med murring og stikking og vonde pupper, så her vil jeg neppe merke noen forskjell uansett i tiden før IKM.. eneste er om jeg plutselig IKKE kjenner noe, da er det kanskje håp :knegg: Med førstemann visste jeg ikke at jeg var gravid før i uke 5 (ikke planlagt, 18 år og ofret syklus og symptomer fint lite oppmerksomhet). Ingen symptomer før 6 uker..!
 
Jeg er bare 3DPO, så skal klare å vente litt til :p Jeg har alltid mange «plager» i lutealfasen, med murring og stikking og vonde pupper, så her vil jeg neppe merke noen forskjell uansett i tiden før IKM.. eneste er om jeg plutselig IKKE kjenner noe, da er det kanskje håp :knegg: Med førstemann visste jeg ikke at jeg var gravid før i uke 5 (ikke planlagt, 18 år og ofret syklus og symptomer fint lite oppmerksomhet). Ingen symptomer før 6 uker..!

Håper du klarer å holde på tålmodigheten bedre enn meg hvertfall:dance008
Med førstemann fikk jeg ømme pupper, sånn helt hinsides vonde pupper veldig tidlig. Det har jeg også fått de to andre gangene jeg har vært gravid, sammen med plugget livmortapp, så tar det som sikre tegn på graviditet.
Jeg er 7dpo i følge EL slim, men 4dpo i følge livmortapp. For den var åpen lenge denne syklusen, lukket seg ikke etter forventet EL som den pleier. Så har ingen tro på denne mnd altså, alt ble bare tull etter kjemisk:dead:
 
Håper du klarer å holde på tålmodigheten bedre enn meg hvertfall:dance008
Med førstemann fikk jeg ømme pupper, sånn helt hinsides vonde pupper veldig tidlig. Det har jeg også fått de to andre gangene jeg har vært gravid, sammen med plugget livmortapp, så tar det som sikre tegn på graviditet.
Jeg er 7dpo i følge EL slim, men 4dpo i følge livmortapp. For den var åpen lenge denne syklusen, lukket seg ikke etter forventet EL som den pleier. Så har ingen tro på denne mnd altså, alt ble bare tull etter kjemisk:dead:

Tja, si ikke det!! Alle endringer i forhold til normal syklus må da kunne tolkes som positivt :happy: den tappen min er jeg ikke helt på fornavn med ennå, så ikke mye vits i å kjenne etter der når jeg ikke aner hvordan den «skal» være til enhver tid. Jeg får bare vente og se :) har vært klar for barn nr 2 siden jeg fødte førstemann for 12 år siden, så håper det skjer FORT nå når vi har bestemt oss for å prøve!
 
Back
Topp