❤️ IKM uke 5 ❤️ 2019

Har enda ikke fått mensen, IKM lørdag.. Bruker aldri å være forsinka så syns det er rart. Testene er blendahvite.. Har i helga og i dag hatt stikninger nederst i magen på venstre side, vet ikke om det er begynnende menssmerter eller noe annet... Er så kjedelig å gå å vente og være usikker..
 
Tusen takk, for en nedtur, IGJEN!

Har ikke vært til utredning, har vært optimistisk ganske lenge og tenkt at det skjer når det skjer liksom. Meeen nå er jeg dritlei og nedturene er lengre og lengre for hver mnd.. har angst for å dra til legen, livredd for dårlige nyheter. Vet det er tullete, men når jeg kommer dit blir angsten så reell liksom. Skikkelig slitsomt :/ vil ha hjelp men tørr ikke spørre etter den.

Jeg håper du tar mot til deg og går til legen. 1) som Dr. Wilhelmsen sier, de som har angst har ganske bra med fantasi. Og når man har tenkte problemer er det bare fantasien som setter grense. 2) Det trenger ikke være noe galt. 3) Vi mennesker takler ekte problemer mye bedre enn tenkte problemer. Skulle noe være galt vet du hva du har å forholde deg til, og kan til og med med stor sannsynlighet få hjelp til det. :Heartred
 
Jeg håper du tar mot til deg og går til legen. 1) som Dr. Wilhelmsen sier, de som har angst har ganske bra med fantasi. Og når man har tenkte problemer er det bare fantasien som setter grense. 2) Det trenger ikke være noe galt. 3) Vi mennesker takler ekte problemer mye bedre enn tenkte problemer. Skulle noe være galt vet du hva du har å forholde deg til, og kan til og med med stor sannsynlighet få hjelp til det. :Heartred
Tusen takk for svar Lysistrata! Dette skal jeg faktisk skrive ned og tenke over. Gir jo absolutt mening :)
 
Back
Topp