❤️ IKM uke 5 ❤️ 2019

Dere som skriver at dere sjekker livmorhalsen; kan jeg spørre hvordan/hva dere kjenner etter? :wacky:

Stikker bare en finger i skjeden, også kjenner man en kul med et hull i, det er livmortappen. Noter ned for hver dag du sjekker, så etter et par mnd merker du at den forandrer seg forholdsvis likt hver mnd. Jeg sjekker på morgenen når jeg står opp, og rundt EL sjekker jeg flere ganger om dagen, spesielt sekter. Jeg får ikke El slim på papiret eller i trusen, finner det kun om jeg stikker fingrene inn:hilarious:
 
Ja! Jeg skal heie som bare det! :gen014Hos meg er IKM 30.01. Men jeg klarer neppe vente helt til da før jeg tester så derfor må jeg «gi meg selv lov» til å teste 28. :hilarious:

Iom 30/1 her også tror j stikker litt her og der i underlivet - er det vanlig i en p-pille fri syklus?
 
Rimelig sikker på at EL var istad, hadde endel slim igjen idag tidlig og mye aktivitet der nede :) Setter meg som 1 dpo i morgen, håper på høy hopping i kveld! Ble en runde igår men prøver å få til i kveld også :hilarious:
 
Hei, jeg er 5 dpo i dag. Kan man kjenne symptomer så tidlig på svangerskap? Var på tredemølle og jogga og kjente ubehag nederst i magen/underlivet, og d stikker innimellom.
Første pp, så jeg aner ikke/husker ikke alt man kan kjenne på i en normal syklus.. søren fra dagen man bestemmer man vil prøve, står d jo i hodet på en ganske mange ganger ila døgnet.
 
Iom 30/1 her også tror j stikker litt her og der i underlivet - er det vanlig i en p-pille fri syklus?

Jeg har ikke gått på p-piller på over 10 år så det tør jeg ikke svare på dessverre.

Masse lykke til! Jeg har stikking og «stråling» i underlivet og veldig såre bryster:rolleyes: Blir noen spennende dager frem om Ikm for oss begge to :)
 
Jeg har ikke gått på p-piller på over 10 år så det tør jeg ikke svare på dessverre.

Masse lykke til! Jeg har stikking og «stråling» i underlivet og veldig såre bryster:rolleyes: Blir noen spennende dager frem om Ikm for oss begge to :)

Takk det samme!!! Frustrende å leve i det uvisse altså pussig, kan ikke være ingenting? Men kan da vel ikke klaffe på første pp heller? Vi traff jo EL !! meen spennende!!!
 
Takk det samme!!! Frustrende å leve i det uvisse altså pussig, kan ikke være ingenting? Men kan da vel ikke klaffe på første pp heller? Vi traff jo EL !! meen spennende!!!

Med førstemann traff vi på pp1. Brukte fertilitetsmonitor så da traff vi EL. Nå når vi prøver på nummer to så bommet vi på EL i pp1. Denne pp tok jeg i bruk monitoren så jeg vet at vi traff på EL. Det gjør det ekstra spennende. Min søster traff på første forsøk med både andre og tredjemann, så det er fullt mulig ;)
:D

Det blir utrolig spennende å følge med etterhvert som alle som har IKM i uke 5 begynner å teste :)
 
Med førstemann traff vi på pp1. Brukte fertilitetsmonitor så da traff vi EL. Nå når vi prøver på nummer to så bommet vi på EL i pp1. Denne pp tok jeg i bruk monitoren så jeg vet at vi traff på EL. Det gjør det ekstra spennende. Min søster traff på første forsøk med både andre og tredjemann, så det er fullt mulig ;)
:D

Det blir utrolig spennende å følge med etterhvert som alle som har IKM i uke 5 begynner å teste :)

Ja det er jo mulig!! Jeg har bare litt vanskelig for å tro d er mulig da det gikk 7 og 9 pp sist. Men ny mann og nye muligheter
Blir spennende å se neste uke hvor mange som får to streker!!!
 
Når skal dere begynne å teste?:D

28 Januar, men vurderer å gjøre det samme dagen jeg skal til legen på fredag. Jeg er fremdeles spent på om jeg hører til her eller UKE 4. Skal ha mesne idag egentlig, men tror hele eggløsningen kom en uke senere enn jeg trodde.
 
Jeg tror jeg er 8 dpo i dag, så antakelig klarer jeg vel ikke holde meg lengre enn til i morgen:bag:
Jaa, det er fryktelig vanskelig å holde seg!! Drømmen hadde jo vært om man klarte å holde seg til 10 dpo, men det er jo nesten helt umulig:bag:

Prøver å vente så lenge som mulig så slipper jeg se en strek/ skyggestrek og lure unødvendig.
Jeg tenker at strek er strek, at man er gravid når man får strek. Men fallhøyden er så fryktelig stor når testen blir negativ/man starter å blø pga kjemisk graviditet. Man blir så fryktelig skuffet.. Så jeg er enig i at det er lurest å vente lengst mulig:)

Jeg skal prøøøøve å vente til 12dpo..!
Ååh da har du viljestyrke da!!
 
28 Januar, men vurderer å gjøre det samme dagen jeg skal til legen på fredag. Jeg er fremdeles spent på om jeg hører til her eller UKE 4. Skal ha mesne idag egentlig, men tror hele eggløsningen kom en uke senere enn jeg trodde.
Du tror mensen skal komme i dag, men du har ennå ikke testet? Det er jo galskap! Hehe!
 
Du tror mensen skal komme i dag, men du har ennå ikke testet? Det er jo galskap! Hehe!

Om jeg skal ha mensen idag/morgen, er jeg ikke gravid, siden vi ikke har hatt sex før sist mandag, bare hatt sex en gang denne PP og det var sist mandag. :( Er sikker på jeg hadde eggløsning sist tirsdag, så jeg har en hel uke med å vente på mensen på liksom. :laughing002

Ulempen med uregemsessig mens, men alt tyder på jeg hadde EL sist uke. :love017 Håper det!
 
Ååh da har du viljestyrke da!!

Hahah, kan egentlig garantere at jeg ikke kommer til å klare å vente så lenge :p Men det er så grusomt å begynne å teste 8-9 DPO --> skru testen i alle tenkelige vinkler for å lete etter strek ---> bli skuffet over negativ --> google seg ihel for å lese om andres erfaringer med sen positiv test --> få opp håpet --> repeat 5-6 dager ---> så mens :grumpy:
 
Back
Topp