❤️ IKM uke 5 ❤️ 2019

Hei, jeg er 6 dpo i dag og lurer på hvor mange dere er, evt kan dere kjenne noe der nede? Murring evt det kan føles som mensen kommer? Har dere noe spes utflod, ømme pupper?
 
Hei, jeg er 6 dpo i dag og lurer på hvor mange dere er, evt kan dere kjenne noe der nede? Murring evt det kan føles som mensen kommer? Har dere noe spes utflod, ømme pupper?

Er 4 dpo i følge kalender, men har ikke merket noe til EL. Har hatt litt klissete/slimete utflod i noen dager bare, så i følge når slimete sekter stoppet skulle jeg hatt EL tidligere enn kalender har regnet ut. I dag har jeg hatt skikkelige mensen smerter, litt stikkinger. Men livmortappen er lav og helt åpen, det bruker den ikke å være etter EL. Så nå er jeg usikker på om jeg har hatt EL i det hele tatt..:dead: Hadde håpet at kjemisk i forrige mnd ikke ble å klusse til syklusen min altså:shifty:
 
Hei, jeg er 6 dpo i dag og lurer på hvor mange dere er, evt kan dere kjenne noe der nede? Murring evt det kan føles som mensen kommer? Har dere noe spes utflod, ømme pupper?
Jeg ble utsatt pga kjemisk forrige gang ..så ikke i dpo. Hos meg er jo mindre symptomer positivt. Pms gir mer symptomer.
 
Hei, jeg er 6 dpo i dag og lurer på hvor mange dere er, evt kan dere kjenne noe der nede? Murring evt det kan føles som mensen kommer? Har dere noe spes utflod, ømme pupper?
Hei.
Jeg er også 6 dpo i dag:) Kjenner ingenting tror jeg.. Ingen murringer og ingen ømme bryster:bored:
 
Haha ja da satt vi på samme flyet:greet025
Hehe verden er ikke stor :hilarious:

Her er det ingen tegn på el, elslim et jeg har hatt de siste 5 månedene er borte. Tok meg noen øl i kveld og det var godt. Mye fæle tanker oppi huet nå og de kjenner jeg veldig i kveld :sorry: Griner av absolutt ingenting, kjøp forlovelsesringer til meg og gubben(jeg skal spørre) og så sier han i kveld at om han hadde blitt spurt hadde han sagt plent nei.... :( Virker som at all denne prøving har virkelig tatt knekken på sexlivet vårt også, hatt sex en gang siden forrige EL....
 
Sånn ca sånn her:

Amalier - 22 år - B1 - pp 4 - EL 18.01 ish - IKM 02.02 ish :)
 
Hehe verden er ikke stor :hilarious:

Her er det ingen tegn på el, elslim et jeg har hatt de siste 5 månedene er borte. Tok meg noen øl i kveld og det var godt. Mye fæle tanker oppi huet nå og de kjenner jeg veldig i kveld :sorry: Griner av absolutt ingenting, kjøp forlovelsesringer til meg og gubben(jeg skal spørre) og så sier han i kveld at om han hadde blitt spurt hadde han sagt plent nei.... :( Virker som at all denne prøving har virkelig tatt knekken på sexlivet vårt også, hatt sex en gang siden forrige EL....
Sender deg en stor klem :Heartred
Ikke lett med all prøvingen, den tar på!
 
Da er vi like langt. Jeg kjenner litt i brystene inni mellom, og har mens murringer. Blir spennende og se om tante rød kommer
Veldig spennende! Tiden går for sakte:arghh: Jeg måtte ta en strimmel test på morgenen i dag, selv om jeg selvsagt visste den måtte bli negativ. Herlighet 7 dpo.. Jeg er blitt gal:confused: Ingen tegn til noen strek. Håper tante rød holder seg langt borte fra oss begge:shy:
 
Veldig spennende! Tiden går for sakte:arghh: Jeg måtte ta en strimmel test på morgenen i dag, selv om jeg selvsagt visste den måtte bli negativ. Herlighet 7 dpo.. Jeg er blitt gal:confused: Ingen tegn til noen strek. Håper tante rød holder seg langt borte fra oss begge:shy:

Føler med deg, er ikke så lett og holde seg unna
 
Noen som har peiling på hvorvidt influensa kan påvirke et eventuelt befruktet egg? Er ikke syk (ennå:smiley-angelic001), men andre i husstanden og mange på jobb ligger nede for telling....
 
Noen som har peiling på hvorvidt influensa kan påvirke et eventuelt befruktet egg? Er ikke syk (ennå:smiley-angelic001), men andre i husstanden og mange på jobb ligger nede for telling....
Vel jeg driver på ivf, var syk under det ene innsettet så da spurte jeg legen om det kunne påvirke. Da sa de det gjorde ingenting. Så jeg trengte ikke bekymre meg.
 
Uke 3
 

Vedlegg

  • A2591BF9-68A1-4D51-AEA3-2D9BBBE2A926.png
    A2591BF9-68A1-4D51-AEA3-2D9BBBE2A926.png
    131,6 KB · Visninger: 46
Ikke alle som får festeblødning. Jeg får ingenting. Ganske kjipt egentlig for får ingen graviditest symptomer hvis jeg er gravid.

Sant, kan bare huske at jeg har fått det en gang, men kunne dessverre ikke beholde den gangen . Men hadde ikke med de to barna jeg har.
 
Hehe verden er ikke stor :hilarious:

Her er det ingen tegn på el, elslim et jeg har hatt de siste 5 månedene er borte. Tok meg noen øl i kveld og det var godt. Mye fæle tanker oppi huet nå og de kjenner jeg veldig i kveld :sorry: Griner av absolutt ingenting, kjøp forlovelsesringer til meg og gubben(jeg skal spørre) og så sier han i kveld at om han hadde blitt spurt hadde han sagt plent nei.... :( Virker som at all denne prøving har virkelig tatt knekken på sexlivet vårt også, hatt sex en gang siden forrige EL....
Huff, nå fikk jeg veldig vondt av situasjonen din <3 alt dette i den følelsesmessige berg og dalbanen blir så vanskelig, skjønner godt at du gråter og er lei deg.
Vi har også diskutert dette prøvesexlivet i helgen. Jeg har følt meg litt alene om prøvingen de siste månedene pga sexlivet og lysten på sex. Men hvordan komme ut av det vet jeg ikke :/
 
Hrmf... gi meg tålmodighet og selvkontroll! :hilarious: 4dpo og testetrangen kommer snikende. Skal holde hardt å avstå fra testing før 28. :rolleyes:

Ellers har jeg utrolig ømme pupper. AU!
 
Huff, nå fikk jeg veldig vondt av situasjonen din <3 alt dette i den følelsesmessige berg og dalbanen blir så vanskelig, skjønner godt at du gråter og er lei deg.
Vi har også diskutert dette prøvesexlivet i helgen. Jeg har følt meg litt alene om prøvingen de siste månedene pga sexlivet og lysten på sex. Men hvordan komme ut av det vet jeg ikke :/
Hehe, hadde visst et veldig svakt øyeblikk igår etter de ølene gitt.... Pleier ikke å broadcaste sånt her :sorry: Søstern har nettopp født sin også derfor sitter tinga veldig utapå huden akkurat nå, så føler meg egentlig ganske alene om dagen? Ingen I familien har verken ringt eller sendt melding til meg ang noe annet enn hennes baby, gruppe chatten vår er kun navneforslag etc og jeg forstår det! Høres så sykt smålig ut men jeg må bare melde meg helt ut :shifty: Hadde jeg blitt gravid første pp, (venneparet vårt ble det, hun er nå 5 måneder på vei) så hadde termindato vært i februar og det nærmer seg jo med stormskritt....
Men! En oppløftende ting i denne sjøen av misery om dagen er at nå prøver kjæresten å slutte å røyke, det er jo bare bra for svømmerne! :sign17:sign19 Jeg har absolutt ingen aning om EL den måneden her, så kommer ikke til å teste før syklus dag 33,jeg har en gjennomsnittlig syklus på 29 dager (30,5 hvis jeg kun regner de med bekreftet EL).
 
Back
Topp