❤️ IKM uke 44 ❤️

Fatter ikke hvordan dere klarer å se jeg [emoji85] Dere må ha superwoman syn! Skjønner at det er inn her jeg skal poste hver dag fremover for å høre om dere ser noe hihi [emoji847]
Oi denne vises godt faktisk.:p
Sånn ble den tørket. Virket som testvinduet er litt forskjøvet på denne testen. Nå gleder jeg meg til neste test som blir fredags morgen. Da er jeg hjemme igjen etter ferie.:D
IMG_1108.JPG

Venter på posten! Utålmodig :p Må dra på jobb snart jooo :)

Oi denne vises godt faktisk.:p
Sånn ble den tørket. Virket som testvinduet er litt forskjøvet på denne testen. Nå gleder jeg meg til neste test som blir fredags morgen. Da er jeg hjemme igjen etter ferie.:D
Vis vedlegget 234965

Spennende[emoji3] Den må bare bli sterkere og sterkere![emoji122]

Spennende[emoji3] Den må bare bli sterkere og sterkere![emoji122]
Ja det er igrunn skummelt å teste for tidlig. Har hatt kjemisk en gang så jeg stoler kun på sterk strek. Men moro å få utslag. Det gir jo mulighet!:D

Hvordan regner dere dpo? Jeg ser folk gjør det forskjellig! Jeg regner dagen etter negativ test. Altså jeg hadde positiv EL den 14.10, negativ den 15.10 dvs 1 dpo er 16.10? [emoji4]

Hvordan regner dere dpo? Jeg ser folk gjør det forskjellig! Jeg regner dagen etter negativ test. Altså jeg hadde positiv EL den 14.10, negativ den 15.10 dvs 1 dpo er 16.10? [emoji4]
Sånn regnet jeg det også denne gangen siden jeg testet etter el. Hadde akkurat samme datoer som deg.:)

Kjøpte tester i går og er så spent på om det klaffer denne gangen:p Er ca 7 dpo i dag og tenker kanskje å teste lørdag/søndag 10-11 dpo:D Klarer nok ikke vente til ikm når jeg har tester liggende hjemme :nailbiting: Når starter dere testing?

Kjøpte tester i går og er så spent på om det klaffer denne gangen:p Er ca 7 dpo i dag og tenker kanskje å teste lørdag/søndag 10-11 dpo:D Klarer nok ikke vente til ikm når jeg har tester liggende hjemme :nailbiting: Når starter dere testing?

Vi ligger likt mht dpo[emoji4] tenker jeg tester lørdag!

Det begynte å murre noe så veldig i går så jeg kunne nesten ikke tro noe annet enn at testen skulle gi utslag nå. Murrer masse. Husker fra sist jeg var gravid, akkurat denne murringen.:D så dette er lovende så langt!

Herlig! Håper testene dine holder seg positive og bare blir sterkere og sterkere :D

Vondt i lysken å i nedre hagedel mot hofta. Kan ikke skjønne at det kan væte en strekk heller, har ikke trent :p 3 dpo bare her

Back
Topp