❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg begynner å tro at jeg kanskje er gravid.:wideyed: Det murrer så heftig i rygg og mage. Sånn litt anderledes murring. Gjort i hele kveld. Jeg får ikke sove nå!:eek: Åååå jeg håper virkelig ikke kroppen spiller meg et puss. Test i morgen tidlig!:woot::wacky:

Åh så gøy[emoji2] veldig spent på testen din nå!

Føler at det skjer noe her og, har hatt små stikking og murring og tidvis øm korsrygg her siden 4 dpo. Kveld 4 dpo hadde jeg skikkelige menssmerter. 7 dpo i dag. Venter med testingen til helga tror jeg. Hvis jeg klarer[emoji85]

Sovnet rundt 00:15, å våknet kl 02 og måtte på do, tempet til 36,52 da. Når klokka ringte 05.10 tempet jeg 36,55. Så gikk for den første temperaturen nå. Litt dumt men våkner ofte og kan sove litt dårlig :/ påvirker dette mye tro? Men krysset kom i hvertfall [emoji3] Hatt litt små smerte i lysken, kan det være noe? 3 dpo i dag, tiden snegler seg av gårde til testing!
d0301726df52d5b11fff3cfb14b31451.png

Sovnet rundt 00:15, å våknet kl 02 og måtte på do, tempet til 36,52 da. Når klokka ringte 05.10 tempet jeg 36,55. Så gikk for den første temperaturen nå. Litt dumt men våkner ofte og kan sove litt dårlig :/ påvirker dette mye tro? Men krysset kom i hvertfall [emoji3] Hatt litt små smerte i lysken, kan det være noe? 3 dpo i dag, tiden snegler seg av gårde til testing!
d0301726df52d5b11fff3cfb14b31451.png

Vanskelig å si, men har selv opplevd at det svinger litt når jeg er endel våken. Man bør helst tempe på samme tidspunkt hver morgen, da temperaturen varierer i løpet av dagen. Tror ikke 0,03 i forskjell har noen stor betydning da. Endelig kryss ja[emoji2]

Jeg begynner å tro at jeg kanskje er gravid.:wideyed: Det murrer så heftig i rygg og mage. Sånn litt anderledes murring. Gjort i hele kveld. Jeg får ikke sove nå!:eek: Åååå jeg håper virkelig ikke kroppen spiller meg et puss. Test i morgen tidlig!:woot::wacky:

Gleder meg til å høre om resultatet. Det hadde vært en knallfin start på gruppen med gravide allerede nå. Holde motet litt oppe for oss som henger i halen på gruppen [emoji1303]

Jeg brukte cramps om menslignende smerter i hvertfall. Ikke god nok i engelsk til å vite om det stemmer.

Det vil jeg si er riktig. Men stikkinger som det skulle stå er jo ikke så kraftig som mensmurringer hm

Så spennende! Sist jeg var gravid hadde jeg vanvittige kramper fra ca 9dpo. Var sikker på mensen kom tidlig. Men etter 3 dager med sykt vondt og ingen blødning tok jeg test og den var positiv! Håper du får positiv i dag! [emoji173]️

Her er grafen min forresten :woot:

Har tempet i flere måneder og aldri hatt så lave temperaturer som nå. Satser på at det blir lett å se når skiftet kommer :)

Vedlegg

• b_72a5pX.png
    b_72a5pX.png
    36,6 KB · Visninger: 64
50bb19c8e6a8b7cc0ee0b610bd106509.jpg

8 DPO, og ingen strek i dag. Men hadde egentlig ikke forventet det heller mtp at det bare er 8 DPO. Prøver igjen på fredag [emoji5]

Gleder meg til å se [emoji16]

Spennende! Gleder meg til å høre om dagens testing [emoji2]

50bb19c8e6a8b7cc0ee0b610bd106509.jpg

8 DPO, og ingen strek i dag. Men hadde egentlig ikke forventet det heller mtp at det bare er 8 DPO. Prøver igjen på fredag [emoji5]
Det er fortsatt veldig tidlig, er ikke sikkert egget har festet seg engang enda! Satser på streken dukker opp veldig snart [emoji4]

Fatter ikke hvordan dere klarer å se jeg [emoji85] Dere må ha superwoman syn! Skjønner at det er inn her jeg skal poste hver dag fremover for å høre om dere ser noe hihi [emoji847]

Back
Topp