❤️ IKM uke 44 ❤️

Tror det ser dårlig ut denne mnd likevel. Kjennes ut som progesteronnivået er sunket. Puppene er mindre ømme og følelsen er generelt dårlig. :(

Edit: Testetøsa måtte trå til likevel. Overraskende sterk EL-test, men helt blenda g-test såklart...

3d1f17c07b94b4c2cd9661d1d0449337.heic

Last edited:
Jeg synes det er vanskelig å være prøver. I det ene øyeblikket er jeg superpositiv, i det neste skikkelig pessimist! Aner ikke om jeg har hatt el denne pp, og tenker mye på det. Er mye lei meg, selv om jeg bare burde ta meg sammen og ikke legge for mye i det. Også er det jo ingen som vet at vi prøver, så blir litt ensom «sorg» å bære[emoji20] måtte bare dele. Har jo ikke prøvd så lenge. Kjemperart hvordan man kan bli sånn! Vi skal flytte til neste år, ny by, og er så spent på om alt vil klaffe med graviditet, fødsel, jobbytte osv. Ingen vet at vi skal flytte heller enda. Mye å tenke på!

Kjenner meg veldig igjen. Prøving er en berg- og dalbane. Kanskje en liten pause hjelper? Legg bort EL-testing, temping og slapp av litt? Jeg fikk rådet fra legen min i går. «Det er da folk blir gravide» sa hun, jeg svarte at det er ikke så enkelt når det er gått snart 1,5 år. Men hun insisterte. Så om det blir TR denne måneden så skal jeg virkelig prøve å legge det på vent. Ikke tenke på å prøve i 2 mnd, så får vi se.

Lykke til med alt framover! Du er ikke alene, derfor er det så fint med et sånt forum [emoji16]

Da har jeg kjøpt g-test og skal teste i morgen tidlig. Blir vel ca 10 dpo da.:) :smiley-bounce012 nå vil vi være gravid takk!:smiley-bounce022

Spennende! [emoji7] Heier på deg og krysser fingrene.

Fremdeles ingen tegn til el her, burde ha vært her for nesten en uke siden... I går hadde jeg et par bloddråper i trusa. Skjønte ingenting, og var heeelt sikker på at tr kom tidlig. Men neida. Systemet er tydeligvis helt på bærtur. "Gleder" meg til gyntime neste uke - kanskje han kan hjelpe oss litt på veien.

Kjenner jeg har blitt motløs av hele greia. Ustabil/ikke-eksisterende syklus i over ett år, så to mnd med stabil syklus der jeg får troen på å klare det igjen, og så tilbake til ikke-eksisterende syklus. Så fortvilende! Og begynner å bli mektig lei av å svare på "når skal dere få barn da?"-spørsmålet fra venner og kjente.

Har du PCO/PCOS?

Tror det ser dårlig ut denne mnd likevel. Kjennes ut som progesteronnivået er sunket. Puppene er mindre ømme og følelsen er generelt dårlig. :(

Edit: Testetøsa måtte trå til likevel. Overraskende sterk EL-test, men helt blenda g-test såklart...

3d1f17c07b94b4c2cd9661d1d0449337.heic

Kan det hende kroppen prøver på ny EL, og at egget ikke slapp forrige gang? [emoji5]

Jeg fikk jo positiv test i dag morges og har hatt helt vanvittige eggløsningssmerter i dag, har nesten måttet gå krokbøyd for det kramper sånn i eggstokkene. Nå er smertene avtatt og jeg håper på negativ test i ettermiddag. Hvis jeg får det, hvordan registrerer jeg dette i fertility friend? Det går bare ann å legge inn 1 el-test per dag så vidt jeg ser?
Og hvis jeg år negativ test i ettermiddag, er jeg 1dpo i morgen? Når testen blir negativ så har egget sluppet..?

Slik hadde jeg det også denne EL. Var helt vanvittig hvor jeg kunne merke at EL var på gang. Samme smerter som du beskriver her. Da var EL testen superpositiv i 2 dager, og begynte å bli negativ like etter disse smertene hadde avtatt. Antok da at EL hadde vært :)

Hvis du får negativ test i morgen, så er du 1 DPO på torsdag :)

Har du PCO/PCOS?
Antageligvis! Ikke fått det bekreftet enda, men var hos privat gyn i april som mistenkte alvorlig pcos. Har ikke fullført utredningen der. Skal til gyn neste uke og sette i gang utredningen igjen.

Hei [emoji4] Hopper inn i uke 44 da jeg fikk kryss i FF idag og vipps 4 dpo, el kom litt tidligere enn jeg trodde.
Kaloui - PP4 - Barn nr 2 - El 20.10 - IKM ca 30.10 [emoji4]

Hadde tenkt å legge deg til, men ser at du er gravid allerede[emoji7] gratulerer så masse!!

Fremdeles ingen tegn til el her, burde ha vært her for nesten en uke siden... I går hadde jeg et par bloddråper i trusa. Skjønte ingenting, og var heeelt sikker på at tr kom tidlig. Men neida. Systemet er tydeligvis helt på bærtur. "Gleder" meg til gyntime neste uke - kanskje han kan hjelpe oss litt på veien.

Kjenner jeg har blitt motløs av hele greia. Ustabil/ikke-eksisterende syklus i over ett år, så to mnd med stabil syklus der jeg får troen på å klare det igjen, og så tilbake til ikke-eksisterende syklus. Så fortvilende! Og begynner å bli mektig lei av å svare på "når skal dere få barn da?"-spørsmålet fra venner og kjente.

Sender deg en styrkeklem[emoji173]️ håper gyn kan hjelpe dere!!

Kjenner meg veldig igjen. Prøving er en berg- og dalbane. Kanskje en liten pause hjelper? Legg bort EL-testing, temping og slapp av litt? Jeg fikk rådet fra legen min i går. «Det er da folk blir gravide» sa hun, jeg svarte at det er ikke så enkelt når det er gått snart 1,5 år. Men hun insisterte. Så om det blir TR denne måneden så skal jeg virkelig prøve å legge det på vent. Ikke tenke på å prøve i 2 mnd, så får vi se.

Lykke til med alt framover! Du er ikke alene, derfor er det så fint med et sånt forum [emoji16]

Takk for gode ord og råd[emoji173]️ godt å dele med dere!

Antageligvis! Ikke fått det bekreftet enda, men var hos privat gyn i april som mistenkte alvorlig pcos. Har ikke fullført utredningen der. Skal til gyn neste uke og sette i gang utredningen igjen.

Håper du får den utredning du trenger. Er fortvilende å gå slik. Kjenner meg så godt igjen [emoji17] Jeg fikk påvist PCOS for 2 uker siden. Det var skikkelig slag i magen, samtidig som det ga mer forståelse og håp ved hjelp av behandling. Får ingen behandling nå. Skal til gyn igjen om 2 uker.

I dag kjenner jeg det røsker vilt i livmoren!! Håper bare ikke det er TR som er på vei. Har fortsatt skikkelig vonde bryst, og huden føles altfor øm. Litt vanskelig å si om ømheten i huden skyldes heftig fall i trappen for 2 dager siden, eller gravid/TR symptomer [emoji28] Brystene har vært vond siden EL, med unntak av halvannen dag før det var påan igjen.

Da har jeg tatt kveldstest og den er negativ! Stemmer godt med at eggløsningssmertene er mer eller mindre borte. Men da har jeg hatt sykt kort lh-topp da?! Er 11 timer siden testen var positiv, tatt kl 7:30 i morges. Kveldstesten i går (cd18 kveld) ble tatt kl 22:30 og var negativ. Er jeg 1 dpo i morgen da, el har vært ila dagen i dag?

Hvordan bør jeg registrere det i ff? Føre inn positiv test i går og negativ i dag?
1d4d4f43428df52ea4d8bfadf33c9749.jpg

I dag kjenner jeg det røsker vilt i livmoren!! Håper bare ikke det er TR som er på vei. Har fortsatt skikkelig vonde bryst, og huden føles altfor øm. Litt vanskelig å si om ømheten i huden skyldes heftig fall i trappen for 2 dager siden, eller gravid/TR symptomer [emoji28] Brystene har vært vond siden EL, med unntak av halvannen dag før det var påan igjen.
Glemte å sitere deg over her [emoji121]️

Da har jeg tatt kveldstest og den er negativ! Stemmer godt med at eggløsningssmertene er mer eller mindre borte. Men da har jeg hatt sykt kort lh-topp da?! Er 11 timer siden testen var positiv, tatt kl 7:30 i morges. Kveldstesten i går (cd18 kveld) ble tatt kl 22:30 og var negativ. Er jeg 1 dpo i morgen da, el har vært ila dagen i dag?

Hvordan bør jeg registrere det i ff? Føre inn positiv test i går og negativ i dag?
1d4d4f43428df52ea4d8bfadf33c9749.jpg

Slik jeg tolker det er du 1 DPO i morgen ja [emoji2] Hva angår FF kan jeg dessverre ikke svare på. Da jeg ikke bruker den selv. Har du klaff med aksjebørsen din og EL nå? [emoji16][emoji173]️

Hvor mange dpo? Høres jo veldig lovende ut da!

7 DPO. Håper du har rett [emoji2] Måtte ta EL test nå for å sjekke at det ikke var ny EL på vei. Og den er negativ heldigvis. G-test er også negativ, men det var ikke annet enn forventet på 7 DPO kveldsurin [emoji85]

Slik jeg tolker det er du 1 DPO i morgen ja [emoji2] Hva angår FF kan jeg dessverre ikke svare på. Da jeg ikke bruker den selv. Har du klaff med aksjebørsen din og EL nå? [emoji16][emoji173]️
Wee, endelig dpo-land [emoji16] Vi fikk lagt inn aksjer seint i går kveld, så det må vel sies å være ganske bra klaff! Testen var negativ rett før samleie, men ble positiv en gang ila de neste 9 timene. Antar soldatene hvertfall bør leve ett døgn?

7 DPO. Håper du har rett [emoji2] Måtte ta EL test nå for å sjekke at det ikke var ny EL på vei. Og den er negativ heldigvis. G-test er også negativ, men det var ikke annet enn forventet på 7 DPO kveldsurin [emoji85]
Kanskje du kjente egget feste seg i dag..? :D Du temper også ikke sant? Hvordan ser kurven ut nå?

Back
Topp