❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg synes det er vanskelig å være prøver. I det ene øyeblikket er jeg superpositiv, i det neste skikkelig pessimist! Aner ikke om jeg har hatt el denne pp, og tenker mye på det. Er mye lei meg, selv om jeg bare burde ta meg sammen og ikke legge for mye i det. Også er det jo ingen som vet at vi prøver, så blir litt ensom «sorg» å bære[emoji20] måtte bare dele. Har jo ikke prøvd så lenge. Kjemperart hvordan man kan bli sånn! Vi skal flytte til neste år, ny by, og er så spent på om alt vil klaffe med graviditet, fødsel, jobbytte osv. Ingen vet at vi skal flytte heller enda. Mye å tenke på!

Mye gjenkjennbart i den usikkerhetsfølelsen. Prøving er virkelig en berg-og-dalbane psykisk. Anbefaler temping og el-tester hvis det ikke klaffer denne runden. Det har gitt meg mye overraskende nyttig info om egen syklus. Klem til deg [emoji173]️

Jeg synes det er vanskelig å være prøver. I det ene øyeblikket er jeg superpositiv, i det neste skikkelig pessimist! Aner ikke om jeg har hatt el denne pp, og tenker mye på det. Er mye lei meg, selv om jeg bare burde ta meg sammen og ikke legge for mye i det. Også er det jo ingen som vet at vi prøver, så blir litt ensom «sorg» å bære[emoji20] måtte bare dele. Har jo ikke prøvd så lenge. Kjemperart hvordan man kan bli sånn! Vi skal flytte til neste år, ny by, og er så spent på om alt vil klaffe med graviditet, fødsel, jobbytte osv. Ingen vet at vi skal flytte heller enda. Mye å tenke på!
Ja det er vanskelig med ting man ikke kontrollerer og som man ikke helt klarer å finne ut hvordan fungerer. Har funnet ut at det er så mye som skal klaffe så det er litt som Lotto. Litt bedre odds da. Plutselig vinner du uten at du helt skjønner hvordan det gikk til nå og ikke tidligere.:) jeg testet for el denne perioden for første gang og ble overrasket over å få positiv test så tidlig. Spent på om det vil ha noe betydning.:) prøvde 7 pp med minstemann før han satt. Ble aldri klok på hvorfor det plutselig bare gikk, eller hva som var anderledes. Man må nok bare slå seg til ro med at det skjer når det er riktig i kroppen.:) det går nok bra tilslutt skal du se!:)

Hvis ikke spira sitter denne runden, så skal jeg begynne med både el testing og temp.
Da har man jo noe å drive med mens man venter ;)

Denne syklusen her syns jeg bare er kjempelang! Dagene går jo ikke!

Også begynner jeg å lure på om vi i det hele tatt kommer til å få det til... Jeg begynner å føle meg gammel også:confused:

det er veldig spennende å følge med på dere altså:), selv om jeg ikke har noe spes å legge ut sjæl.. jeg veit jo ikke engang når eggløsningen er, men tror den var på fredag :rolleyes:

Mye gjenkjennbart i den usikkerhetsfølelsen. Prøving er virkelig en berg-og-dalbane psykisk. Anbefaler temping og el-tester hvis det ikke klaffer denne runden. Det har gitt meg mye overraskende nyttig info om egen syklus. Klem til deg [emoji173]️

Takk[emoji173]️ jeg både temper og tester. Testene ble aldri positive, tempen viste imidlertid økning. Så jeg klamrer meg til håpet om el likevel.

Hei [emoji4] Hopper inn i uke 44 da jeg fikk kryss i FF idag og vipps 4 dpo, el kom litt tidligere enn jeg trodde.
Kaloui - PP4 - Barn nr 2 - El 20.10 - IKM ca 30.10 [emoji4]

Last edited:
Jeg fikk jo positiv test i dag morges og har hatt helt vanvittige eggløsningssmerter i dag, har nesten måttet gå krokbøyd for det kramper sånn i eggstokkene. Nå er smertene avtatt og jeg håper på negativ test i ettermiddag. Hvis jeg får det, hvordan registrerer jeg dette i fertility friend? Det går bare ann å legge inn 1 el-test per dag så vidt jeg ser?
Og hvis jeg år negativ test i ettermiddag, er jeg 1dpo i morgen? Når testen blir negativ så har egget sluppet..?

Hei [emoji4] Hopper inn i uke 44 da jeg fikk kryss i FF idag og vipps 4 dpo, el kom litt tidligere enn jeg trodde.
Kaloui - PP4 - Barn nr 2 - El 20.10 - IKM ca 30.10 [emoji4]

Det er så bra når man plutselig får flere dpo-dager gratis av ff [emoji7]!

Vedlegg

• 22790147_10154774130832046_1371128512_o.jpg
    22790147_10154774130832046_1371128512_o.jpg
    46,6 KB · Visninger: 80
Hatt 5 positive el-tester på rad så var derfor jeg tok en for å utelukke det!!:eek:

Jeg tror du er supergravid type 6-7 uker på vei, og at blødningen rundt mensen bare var tulleblødning. Dra til doktoren for ultralyd og eller hcg-målinger. Grattis!!! [emoji7] Dette kommer til å bli en artig historie å fortelle den lille...

Fremdeles ingen tegn til el her, burde ha vært her for nesten en uke siden... I går hadde jeg et par bloddråper i trusa. Skjønte ingenting, og var heeelt sikker på at tr kom tidlig. Men neida. Systemet er tydeligvis helt på bærtur. "Gleder" meg til gyntime neste uke - kanskje han kan hjelpe oss litt på veien.

Kjenner jeg har blitt motløs av hele greia. Ustabil/ikke-eksisterende syklus i over ett år, så to mnd med stabil syklus der jeg får troen på å klare det igjen, og så tilbake til ikke-eksisterende syklus. Så fortvilende! Og begynner å bli mektig lei av å svare på "når skal dere få barn da?"-spørsmålet fra venner og kjente.

Back
Topp