❤️ IKM uke 44 ❤️

Gikk på en liten smell i dag [emoji23] Men det var ikke mye å skryte av såklart [emoji85] Men, mine BT ble sendt i dag og håper de er her om et par dager, skal prøve å holde meg til mot slutten av uka. IKM på lørdag. 12 dagers lutealfase. Hva med deg? [emoji16]

Oi! På lørdag allerede?! Da skjønner jeg at du begynner å bli utålmodig [emoji28] Jeg har IKM 1.november. Altså onsdag neste uke - aaaaltfpr lenge til! Men har tatt noen tester allerede, bare for å ha gjort det selvom jeg vet at det ikke er sjans i havet å få noe svar på de nå [emoji85] Er 10 DPO på fredag, så tenkte å holde meg til å teste på nytt til det [emoji16]

Åh denne ovitrellesprøyta var ikke så gøy likevel [emoji23] nå kan jeg jo ikke teste etter noe!

Tok sprøyta på fredag, etter gu på torsdag, la inn aksjer fredag kveld, lørdag morgen og kveld pluss søndag. Jeg har ikke merket noe til el-slim noe jeg tror jeg pleier å ha ved de få eggløsningene jeg har selv. Livmortappen har vært myk og åpen siden lørdag..
Har generelt bare hatt murringer og litt stikkinger (og ømt nedentil etter mer sex enn en stakkars småbarnsmamma er vant til[emoji23]). I dag har luktesansen vært helt vill, og masse murringer men jeg stoler jo ikke på noe pga av sprøyta. Dette blir lange dager altså [emoji85][emoji849]

Sorry for mye rar info og egentlig ingen spørsmål - men om noen har tanker så kom med dem [emoji23] #stressa

Fiiiint, nå har denne dama fått omgangssjuke og feber på kveldninga. Da var den forhøyede kroppstemperaturen en indikator på sykdom altså [emoji849] Tviler på at det blir noe to streker på meg nå altså.

Neei [emoji17] Men det er fortsatt håp! Kroppen blir jo ekstra mottakelig for sykdom i DPO land.

Oi! På lørdag allerede?! Da skjønner jeg at du begynner å bli utålmodig [emoji28] Jeg har IKM 1.november. Altså onsdag neste uke - aaaaltfpr lenge til! Men har tatt noen tester allerede, bare for å ha gjort det selvom jeg vet at det ikke er sjans i havet å få noe svar på de nå [emoji85] Er 10 DPO på fredag, så tenkte å holde meg til å teste på nytt til det [emoji16]

Ja, hadde EL forrige søndag! Og traff godt på denne gangen med aksjer. 10 dpo kan det jo være en svak strek, men fare for å bli skuffa! Krysser fingrene! [emoji4]

5178bff3472c852ffe04f8d1470e7963.jpg

Jeg er håpløs og testa i dag på 6 DPO [emoji85] Skal gje meg! Testestopp frem til helgen.

Noen andre som har opplevd å være veldig ør/ svimmel ved/ rundt eggløsning?? Idag har jeg vært veldig ør/ svimmel. Har og vært litt uvel. Var veldig uvel/ kvalm på lørdag og søndag også, men da var jeg ikke svimmel.

Åh jeg synes dette er så spennende! Gleder meg til dere begynner å legge ut tester med to streker! Selv om jeg enda er på positive EL tester henger jeg meg bak på dere :D EL tror jeg er i natt, negativ test imorgen så blir det da 1dpo imorgen, eller først på onsdag? Jeg kløner så innmari med å vite når jeg krysser dpo land. Noen av dere smarte som vet?
gleder meg så grusomt mye til å begynne å teste :rolleyes::oops::p

Noen andre som har opplevd å være veldig ør/ svimmel ved/ rundt eggløsning?? Idag har jeg vært veldig ør/ svimmel. Har og vært litt uvel. Var veldig uvel/ kvalm på lørdag og søndag også, men da var jeg ikke svimmel.

Jeg var faktisk ganske dårlig sist gang etter EL. Om det var selve EL eller om det var sykdom aner jeg virkelig ikke. Men føler jeg alltid blir veldig dehydrert rundt EL så drikker alltid sinnsykt mye. Kanskje du er dehydrert?

Jeg var faktisk ganske dårlig sist gang etter EL. Om det var selve EL eller om det var sykdom aner jeg virkelig ikke. Men føler jeg alltid blir veldig dehydrert rundt EL så drikker alltid sinnsykt mye. Kanskje du er dehydrert?
Ok. Ikke vet jeg, får prøve å drikke mer vann, og se det ann[emoji846]

Åh jeg synes dette er så spennende! Gleder meg til dere begynner å legge ut tester med to streker! Selv om jeg enda er på positive EL tester henger jeg meg bak på dere :D EL tror jeg er i natt, negativ test imorgen så blir det da 1dpo imorgen, eller først på onsdag? Jeg kløner så innmari med å vite når jeg krysser dpo land. Noen av dere smarte som vet?
gleder meg så grusomt mye til å begynne å teste :rolleyes::oops::p

Blir en spennende tid fremover![emoji3] 1 dpo er dagen etter negativ el test[emoji846] Lykke til![emoji846]

Fant dette:
4c9f271e1bc9352e54837548c8ff160d.png

Har aldri opplevd å være svimmel ved el før. Vil det si at eggløsningen skjer idag, siden det står under eggløsningen??? Da er jeg 1 dpo imorgen, og ikke idag... Hva tror dere?

Meen det står jo kvalme og... var veldig kvalm på lørdag, kanskje litt bedre på søndag.

Kanskje kvalmen kom før el, og svimmelheten når eggløsningen skjer?? Hadde vært så mye lettere hvis jeg hadde hatt flere eltester!

I går kveld fikk jeg plutselig skikkelig tydelig eggløsningssmerter. Tok en test som var negativ, men la merke til at morgentesten fra samme dag var blitt nesten positiv etter tiden. Jeg fikk heldigvis lurt med mannen til en runde i sengen, og jeg følte det skrangla i eggstokkene underveis [emoji28] Og i dag tidlig ble testen positiv! Og jeg har skikkelig eggløsningssmerter, sånne man bare ikke kan ta feil av! :D Så da har kroppen bare prøvd på eggløsning tidligere i syklusen. Nå håper jeg testen blir fort negativ så jeg kommer meg over i dpo land!
aa0e5e7fc1b1f6d59e6c530667dd01ca.jpg
03bb18c447aab84973fdbdf551f44132.jpg

Jeg har fortsatt ikke fått positiv EL test. Er på CD15. Fikk et hopp i temperaturen idag, men tror den er ugyldig siden søvnen var så lite sammenhengende. Forrige pp fikk jeg ikke EL før CD19, så kan være så sein den gangen her også. Da er ikke ikm i uke 44 lenger...

Jeg har fortsatt ikke fått positiv EL test. Er på CD15. Fikk et hopp i temperaturen idag, men tror den er ugyldig siden søvnen var så lite sammenhengende. Forrige pp fikk jeg ikke EL før CD19, så kan være så sein den gangen her også. Da er ikke ikm i uke 44 lenger...

Du må gjerne bli hos oss også likevel, eller hoppe over til ikm45[emoji4] håper el er rett rundt hjørnet!

Jeg synes det er vanskelig å være prøver. I det ene øyeblikket er jeg superpositiv, i det neste skikkelig pessimist! Aner ikke om jeg har hatt el denne pp, og tenker mye på det. Er mye lei meg, selv om jeg bare burde ta meg sammen og ikke legge for mye i det. Også er det jo ingen som vet at vi prøver, så blir litt ensom «sorg» å bære[emoji20] måtte bare dele. Har jo ikke prøvd så lenge. Kjemperart hvordan man kan bli sånn! Vi skal flytte til neste år, ny by, og er så spent på om alt vil klaffe med graviditet, fødsel, jobbytte osv. Ingen vet at vi skal flytte heller enda. Mye å tenke på!

Back
Topp