Sølvstjerne
Glad i forumet
Hvor lang lutealfase har dere vanligvis? Jeg har 11-12 dager. [emoji4]
12 dager her også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, nei! 6-mnd syklus må du ikke gå inn i. Da må du via gyn og få litt dyttehjelp til egget. Håper det bare er et par dagers forsinkelse. Bli med til ikm45. Viktig å ha en fot innafor i flere grupper. Ønsker deg masse lykke til! [emoji7]
Blir gærn av disse eggløsningstestene [emoji849] Syns den er litt sterkere igjen i dag jeg.. noen med erfaring med A1-tester? Skal den bli helt blank når eggløsning er over? Den nyeste til venstre t.
Godt å høre. Jeg tror jeg stopper testingen nå. Jeg er 95% sikker på at eggløsning har vært, så vi får bare legge aksjer jevnlig i dpo-land, i tilfelle.El-tester lager alltid to streker. Så lenge teststreken er svakere enn kontrollstreken, er de negative... Har ikke erfaring med A1-tester, bare strimler. Får ofte litt opp og ned der også. Tipper det er avhengig av urinkonsentrasjonen og litt tid på døgnet.
Godt å høre. Jeg tror jeg stopper testingen nå. Jeg er 95% sikker på at eggløsning har vært, så vi får bare legge aksjer jevnlig i dpo-land, i tilfelle.
Nå er de fleste av oss over i dpo-land, det blir spennende! [emoji4]Eksakt min plan også [emoji41][emoji94]
Godt å høre. Jeg tror jeg stopper testingen nå. Jeg er 95% sikker på at eggløsning har vært, så vi får bare legge aksjer jevnlig i dpo-land, i tilfelle.
Bra det ikke bare er meg! Dette blir spennende uker altså!Jeg stoppet også, de testene gjorde meg bare stressa! Stol på kroppen din, og velkommen i dpo-land[emoji4]
1dpo idag, men ikke helt sikker, går bare ut fra den siste testen jeg hadde som ble posetiv fredags morgen.
Hadde ikke forventet el (bruker bare en app) før om noen dager enda, og dette er min første eggløsningstest...ser rimelig positiv ut?Vis vedlegget 234846
Hadde ikke forventet el (bruker bare en app) før om noen dager enda, og dette er min første eggløsningstest...ser rimelig positiv ut?Vis vedlegget 234846
Ah, ja, stemmer det! Var ca 24-48 timer etter positiv test selve eggløsningen kom? Begynner å demre fra sist prøveperiode dette nåDen ser veldig positiv ut. Kan sikkert passe med el om en dag eller to det! Happy humping! [emoji56][emoji1303]
6 DPO og høy temp (37,02). Ligger vanligvis ganske lavt, ca gjennomsnitt på 36,40-36,50. Men er ikke helt inne i tempeverden enda. Er høy temperatur positivt eller negativt dersom en håper på en spire? PP3, men føler meg likevel helt grønn av og til [emoji85]