Har en følelse av at det klaffer for deg denne gangen! [emoji171]
Jeg håper du er sanndrømt [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en følelse av at det klaffer for deg denne gangen! [emoji171]
Hei hei, her er jeg
Glad sau- Ikm 5/11. El - 21/10. Pp- 29 ca. (Ikke helt kontroll der lenger. ). B- 2.
Denne pp er med hormoner (letrozol) og jeg har fått positiv el test og symptomer som er annerledes på el enn vanlig. Så er positiv
Jeg kan nok strykes fra lista. Enten har EL vært og vi ikke fikk lagt inn aksjer da Eller så kommer den senere sånn at jeg ikke hører til i denne gruppen. Håper egentlig mest på at den kommer senere ellers så blir det en utrolig lang og kjedelig måned å måtte vente på ny pp
Positiv el-test er et bra utgangspunkt! Håper det er din tur nå!! Endelig litt svakere el-test i dag, etter tre dager med positiv. Superlav temp. Satser på at egget drar i dag, så uke43 starter som 1dpo! [emoji7]
Krysser fingrene for deg! Du har ihvertfall lagt nok aksjer virker det som [emoji28]
Endelig positiv EL test i dag! Er så sinnsykt glad - syklusen begynner å stabilisere seg betyr vell kanskje at jeg havner i IKM uke 45 men tar det senere! Blir spennende å følge med på dere
Så bra! Heng med her videre. Hvis du er en tidligtester, skjer det meste av testingen sammen med oss. Så kan du teste litt i ikm45 også etter hvert, og lage god statistikk i begge gruppene [emoji1303]
Ja tiden går litt for sakte i dpo-dagene! [emoji28] du kan vel snart teste? Jeg begynner nok så tidlig som 10dpo selv, dvs neste søndag [emoji16]Dagene må gå dobbelt så fort syns jeg [emoji16] Er litt lenger jeg da, men har ingen tro på at dette går veien. Men har jo det der ørlille håpet som vokser mot IKM [emoji12]
Jeg er definitivt en tidlig tester skal prøve å holde meg til minst 10dpo men kan ikke stole på meg selv
Hvor lang lutealfase har dere vanligvis? Jeg har 11-12 dager. [emoji4]
Ca 14-15 dager tror jeg.Hvor lang lutealfase har dere vanligvis? Jeg har 11-12 dager. [emoji4]
Jeg verken temper eller har testet etter el før denne syklusen, så jeg kan bare gå etter el-smerter og utflod. Utifra det er lutealfasen 12-14 dager.Hvor lang lutealfase har dere vanligvis? Jeg har 11-12 dager. [emoji4]
Leser at alt mellom 10 og 18 er normalt ihvertfall Hvis det blir for kort kan man visst få noe for det ogsåJeg har bare 10 dager
Håper det er nok til å holde på en evt. spire.