Sølvstjerne
Glad i forumet
Bare å vente på pp17 tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å vente på pp17 tror jeg
Hvor mange dpo? Ser at flere her inne får babystrek tidlig, men tror veldig mange får senere også! Jeg fikk ikke babystrek 10dpo sist, ventet til 14dpo og fikk svaak strek. Se også denne:
Jeg er 11 dpo. Litt motløs bare, vet folk produserer forskjellig. Mulig jeg er en av dem, husker ikke fra sist da jeg fant ut at jeg var gravid i uke 5. Lov å håpe, men skuffelsen begynner å bli så stor. Hadde virkelig troa denne pp, for første gang på lenge..
Sender deg en klem[emoji173]️ jeg tok også test i morges, 8dpo. Klarte ikke la være. Helt blank. Dette er vanskelige dager når man så gjerne vil. Vet at du ikke er alene!
Takk [emoji173]️
Og, lest at det er vanlig at egget fester seg ca 9dpo (gjennomsnitt), men at alt fra 5-12 dpo er vanlig. Så håpet er ikke ute enda!!
Vi får se da [emoji4] Hadde jo vært suverent om det stemte men har mista litt piffen. Heldigvis prøverør i første del av 2018 så det er lys i enden av tunnelen likevel Hadde bare håpet så hardt å slippe.
Skjønner det, disse dagene går tregt! Har du noen tegn/symptomer?
Håper for deg!! Høres jo lovende ut, men som du sier kan det også være PMS.. Men 9dpo er veldig tidlig! 12 dpo ville jeg forventet en strek tror jeg, men det kan hende egget akkurat har festet seg for deg nå! Hold håpet oppeJeg forstår deg, Sølvstjerne! Man kan bli så motløs, ihvertfall når en ser at andre som er gravide kan få svak strek ganske tidlig DPO. Jeg tok selv ny test i dag sol var blenda [emoji17] Mistet mye av det store håpet selv da. Selvom jeg vet at 9 DPO fortsatt er tidlig, så svinner litt av håpet hver eneste dag.
Jeg hadde skikkelig troen denne PP, men kjenner at håpet svinner fort bort [emoji17] Har derimot flere symptomer som kan være tegn på graviditet, men også på PMS slik som Sølvstjerne skriver. Har hatt svært mye stikkinger nederst på høyre side av magen i går og i dag, murringer, svært vonde bryst (mer enn ellers ved PMS), opplever stadig at jeg er kvalm (noe som er veldig uvanlig for meg, men likevel beskrives av andre som også vanlig i lutealfasen). Blir jo helt kokko av dette her. Hater at PMS symptomer og gravidsymptomer så innmari like [emoji31]
Jeg forstår deg, Sølvstjerne! Man kan bli så motløs, ihvertfall når en ser at andre som er gravide kan få svak strek ganske tidlig DPO. Jeg tok selv ny test i dag sol var blenda [emoji17] Mistet mye av det store håpet selv da. Selvom jeg vet at 9 DPO fortsatt er tidlig, så svinner litt av håpet hver eneste dag.
Jeg hadde skikkelig troen denne PP, men kjenner at håpet svinner fort bort [emoji17] Har derimot flere symptomer som kan være tegn på graviditet, men også på PMS slik som Sølvstjerne skriver. Har hatt svært mye stikkinger nederst på høyre side av magen i går og i dag, murringer, svært vonde bryst (mer enn ellers ved PMS), opplever stadig at jeg er kvalm (noe som er veldig uvanlig for meg, men likevel beskrives av andre som også vanlig i lutealfasen). Blir jo helt kokko av dette her. Hater at PMS symptomer og gravidsymptomer så innmari like [emoji31]
Håper for deg!! Høres jo lovende ut, men som du sier kan det også være PMS.. Men 9dpo er veldig tidlig! 12 dpo ville jeg forventet en strek tror jeg, men det kan hende egget akkurat har festet seg for deg nå! Hold håpet oppe
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Har selv testet negativ 10dpo før og vært gravid, så har enda et håp her, men svinger innmari fort. Merker at det går utover arbeidet på jobb. Konsentrasjonen i dass i disse dager.
Jeg skal også teste første gang 9 eller 10 dpo og blir nok like motløs som deg hvis den er blank. Så da får du minne meg på hva jeg har sagt til degTakk! Håper for deg også [emoji173]️ Jeg vet, 9DPO er sjeldent tidlig, men jeg klarer ikke la være [emoji85] Satser på du har rett i det du skriver hihi [emoji2]
Er det ikke sånn at immunforsvaret blir litt svekket helt i starten av en graviditet for å hindre at immunforsvaret angriper fosteret? Mener jeg har lest noe sånt! Og da er det jo klart lettere å få herpesutbrudd e.l. fordi immunforsvaret er dårlig! Veldig spennende fremover!Ååå, det var jeg glad for at du skreiv! Da er håpet der fortsatt [emoji173]️ Er så lett for å miste konsentrasjonen i jobben i denne ventetiden, så den ser jeg. Jeg har en jobb hvor det går i 150 hele tiden, og et egentlig glad for det - for ellers hadde jeg grublet altfor mye [emoji43]
I dag har jeg fått et lite herpesutbrudd på underleppen! Leste for 2 dager siden at det var vanlig å få utbrudd i første del av første trimester dersom en er gravid og har hatt utbrudd tidligere. Første gang jeg er blitt glad for å ha fått herpesutbrudd[emoji23] Håpet vokste litt igjen nå [emoji92]
Er det ikke sånn at immunforsvaret blir litt svekket helt i starten av en graviditet for å hindre at immunforsvaret angriper fosteret? Mener jeg har lest noe sånt! Og da er det jo klart lettere å få herpesutbrudd e.l. fordi immunforsvaret er dårlig! Veldig spennende fremover!