❤️ IKM uke 44 ❤️

Ja, det går en del EL-tester unna her [emoji85] Tester ofte og lenge! De er dessverre både lange og ustabile [emoji21] Alt fra mellom 33 og 72 dager. Utrolig frustrerende. Så jeg misunner dem som er så heldige å ha normal og stabil syklus.
Uff, du har min medfølelse hvertfall! Jeg har vært heldig og har en noenlunde stabil syklus på 28-32 dager. Første pp med el-tester nå, så er litt spent på når el havner! Men på ingen måte så spent som jeg antar du er!
 
Noen som kan hjelpe meg å tyde? Den nederste her ser jo positiv ut, men jeg synes kontroll-streken er en del svakere enn den har vært på de andre. Kan det være noe feil med testen?
685fe7b57eb17188a76f3577335a9d59.jpg

Sånn blir mine også når testen er superpositiv. Mistenker at så mye av fargestoffet fanges i teststreken at det blir mindre igjen til kontrollstreken som farges etterpå...
 
Vanskelig å si! Forrige syklus hadde jeg en rar syklus, milde murringer og masse slim fra CD 12 til 28, var sikker på at kroppen prøvde på eggløsning og ikke fikk til. Men tanta kom presis på syklusdag 29 allikevel. Så kroppen kan være merkelig altså. Håper du har hatt eggløsning [emoji6]

Er bare å håpe og vente! Kan ikke gjøre stort annet :D
 
Blir spennende å se på tempen i morgen da, ser jo virkelig ut som eggløsning har vært! Kan ikke du poste bilde i morgen også da, hehe, er så spennende [emoji6]

Jeg tok en test til i kveld, for jeg har hatt så mange symptomer på eggløsning. Men neida, fortsatt blinkende smil... Syns lh-streken (hvertfall det jeg antar er lh-streken) var svakere nå enn i morges, men den har på ingen måte vært noe sterk da. Mens den andre streken var sterkere nå. Har dine strips hatt to sterke streker? Her er morgentest til venstre og kveldstest til høyre...

5d6413d36dd06cf810be0d0c8d49450c.jpg

Kan legge ut i morgen ja[emoji4] temper du? Mine streker har vært svakere enn dine. Ikke godt å si hva man skal se etter heller. LH kan jo gå fra svak til brått å bli sterk, har lest om flere som ikke har gradvis økning men plutselig positiv.
 
Ga litt opp EL-testingen jeg, blir så frustrert og stressa av det :shifty: Tok tester fra 16.okt. Negative hele tiden, men ble sterkere strek før det plutselig ble svakere igjen uten å ha vært positiv. Hatt mange forskjellige symptomer som EL-slim i flere dager, oppblåst, ømme brystvorter (har fortsatt det), småmurringer, stikk. Hadde en skikkelig topp med alle symptomer den 17. før det roet seg litt ned. Har også fortsatt litt stikk/murring av og til eller hva jeg skal kalle det.
Er jo første syklusen etter avslutta p-piller, så er kanskje bare kroppen som justerer seg. Ikke er jeg vant til alle disse forskjellige tingene heller, så føles kanskje mye ut nettopp pga. det :p
 
Ga litt opp EL-testingen jeg, blir så frustrert og stressa av det :shifty: Tok tester fra 16.okt. Negative hele tiden, men ble sterkere strek før det plutselig ble svakere igjen uten å ha vært positiv. Hatt mange forskjellige symptomer som EL-slim i flere dager, oppblåst, ømme brystvorter (har fortsatt det), småmurringer, stikk. Hadde en skikkelig topp med alle symptomer den 17. før det roet seg litt ned. Har også fortsatt litt stikk av og til eller hva jeg skal kalle det.
Er jo første syklusen etter avslutta p-piller, så er kanskje bare kroppen som justerer seg. Ikke er jeg vant til alle disse forskjellige tingene heller, så føles kanskje mye ut nettopp pga. det :p
Jeg syns også det er litt vanskelig med testene, jeg bruker digitale med dobbel hormonindikator da, så er mindre rom for tolkning. Jeg har hatt høy (men ikke maks) i 5 dager nå. I går hadde jeg masse murringer, masse slim og høy, myk og åpen livmorhals. Var sikker på at kveldstesten skulle bli positiv, men den gang ei. I dag har jeg mindre slim og ingen murringer, så jeg føler liksom at el er ferdig. Men vi får se..
 
Kan legge ut i morgen ja[emoji4] temper du? Mine streker har vært svakere enn dine. Ikke godt å si hva man skal se etter heller. LH kan jo gå fra svak til brått å bli sterk, har lest om flere som ikke har gradvis økning men plutselig positiv.
Temper ikke nei, orker ikke å måtte våkne til fast tid hver dag og så har guttungen akkurat begynt å sove greit på natta, så vi nyter det ;) men ser veldig spennende ut!

Testen i dag tidlig var fortsatt bare høy [emoji849] men syns østrogen-streken (om den sterke viser østrogen) var svakere i dag, og det var bare en svak skygge på lh-streken. Og i dag har jeg ikke lengre noen murringer, ikke like mye slim og syns tappen er lavere og kanskje litt mer lukket. Driver å lurer på om eggløsning kan ha vært i går eller i natt. Og at jeg kunne fått maks om jeg hadde testet onsdag kveld. Torsdag morgen er da jeg har hatt sterkest lh-strek til nå. Jaja, vi får bare se!
 
Temper ikke nei, orker ikke å måtte våkne til fast tid hver dag og så har guttungen akkurat begynt å sove greit på natta, så vi nyter det ;) men ser veldig spennende ut!

Testen i dag tidlig var fortsatt bare høy [emoji849] men syns østrogen-streken (om den sterke viser østrogen) var svakere i dag, og det var bare en svak skygge på lh-streken. Og i dag har jeg ikke lengre noen murringer, ikke like mye slim og syns tappen er lavere og kanskje litt mer lukket. Driver å lurer på om eggløsning kan ha vært i går eller i natt. Og at jeg kunne fått maks om jeg hadde testet onsdag kveld. Torsdag morgen er da jeg har hatt sterkest lh-strek til nå. Jaja, vi får bare se!

Fortsatt bare høy her også, tempen fortsatt høy, og el-symptomene er også stort sett forbi (dvs samme som deg). Så man kan jo lure på om man i det hele tatt har hatt EL! Tror jeg fortsetter å teste i helga og legger inn aksjer sånn for sikkerhets skyld.
 
Fortsatt bare høy her også, tempen fortsatt høy, og el-symptomene er også stort sett forbi (dvs samme som deg). Så man kan jo lure på om man i det hele tatt har hatt EL! Tror jeg fortsetter å teste i helga og legger inn aksjer sånn for sikkerhets skyld.
Så lenge tempen er høy så er det et sikkert tegn på at el har vært [emoji106]
 
Back
Topp