❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg har hatt sånne menssmertelignende greier i dag... Det har jeg aldri opplevd midt i syklusen før....
Noen andre som har hatt det?

Jeg skjønner meg liksom ikke på denne kroppen lenger jeg :rolleyes:

El-smerter kanskje? Jeg merker utrolig mye rart selv. Tror det er fordi jeg kjenner så etter hele tiden[emoji85]
 
Jeg har hatt sånne menssmertelignende greier i dag... Det har jeg aldri opplevd midt i syklusen før....
Noen andre som har hatt det?

Jeg skjønner meg liksom ikke på denne kroppen lenger jeg :rolleyes:
Jeg har alltid el-smerter midt i syklusen. De er stort sett lokalisert nærmere eggstokkene, men kan også likne litt på milde menssmerter innimellom.
 
Jeg har el-slim enda, trur muligens egget slapp i dag om damene på tempe siden har rett :)
 
El-smerter kanskje? Jeg merker utrolig mye rart selv. Tror det er fordi jeg kjenner så etter hele tiden[emoji85]

Ja det kan hende det er.. :)
Kan nok hende det er sånn med meg også [emoji85] Legger merke til hver minste detalj :wacky:
 
Jeg har så lyst til å bli gravid igjen! Kjenner det kribler i magen.:) En ny liten person å bli forelsket i.:love7Håper så inderlig å få oppleve det en gang til, og å få et søsken på minstemann sin alder så de to har hverandre opp gjennom årene.:)

Hvilke drømme tanker har dere i denne prøvetiden?:)
 
Noen flere som får veldig vondt i korsryggen etter EL? Jeg er 2/3 dpo og har så vondt i korsryggen. Har lest et sted om at det har noe med progesteron å gjøre?
 
Jeg har så lyst til å bli gravid igjen! Kjenner det kribler i magen.:) En ny liten person å bli forelsket i.:love7Håper så inderlig å få oppleve det en gang til, og å få et søsken på minstemann sin alder så de to har hverandre opp gjennom årene.:)

Hvilke drømme tanker har dere i denne prøvetiden?:)
Jeg og ønsker veldig søsken til lillemann, og jeg og mannen ønsker oss et barn til. Jeg gleder meg også til å gå gravid (etter 1. trimester vel og merke..), syns det er en magisk opplevelse. Og, faktisk, er jeg spent og nysgjerrig på hvordan en fødsel nr. 2 blir, selv om jeg ikke akkurat gleder meg til den. Det blir spennende! Har du flere barn enn 1?
 
Ligger dere lenge flatt/med bena høyt etter sex? Jeg må innrømme at tanken ikke slo meg før nå. Jeg pleier bare ligge noen minutter og så opp på do, da jeg tidligere har hatt lett for å få urinveisinfeksjon. Sist jeg ble gravid satt jeg øverst og jeg lå ikke flatt i det hele tatt etterpå, så jeg vet jo at det ikke MÅ være sånn, men følte plutselig jeg burde ha ligget lengre nå for å maksimere sjansene... Hmm..
 
Endelig begynner det å skje noe her også! Cd14. Fikk første dag med høy på monitoren tidligere idag og så fikk jeg denne nå. Hadde vært enda morsommere om det hadde vært en graviditetstest men.... :p om jeg kommer til å høre til inne på gruppa her likevel eller ei er jeg litt usikker på, men henger her enn så lenge :)

Snapchat-1377614983.jpg
 
Jeg og ønsker veldig søsken til lillemann, og jeg og mannen ønsker oss et barn til. Jeg gleder meg også til å gå gravid (etter 1. trimester vel og merke..), syns det er en magisk opplevelse. Og, faktisk, er jeg spent og nysgjerrig på hvordan en fødsel nr. 2 blir, selv om jeg ikke akkurat gleder meg til den. Det blir spennende! Har du flere barn enn 1?
Jeg har 2 fra før.:) min fødsel nummer to var fantastisk. Kort prosess og ikke vondt i det hele tatt. Nummer en var verre.:)
 
Jeg har 2 fra før.:) min fødsel nummer to var fantastisk. Kort prosess og ikke vondt i det hele tatt. Nummer en var verre.:)
Krysser fingrene for at det blir sånn for meg og [emoji4] jeg hadde på grensen til styrtfødsel sist (3 timer), så er litt redd for hvor fort det vil gå neste gang. Syns det gikk aaaalt for fort sist, så håper på å kunne ha litt mer "kontroll" neste gang. Da vet jeg hvertfall hva jeg går til ;)
 
Endelig begynner det å skje noe her også! Cd14. Fikk første dag med høy på monitoren tidligere idag og så fikk jeg denne nå. Hadde vært enda morsommere om det hadde vært en graviditetstest men.... [emoji14] om jeg kommer til å høre til inne på gruppa her likevel eller ei er jeg litt usikker på, men henger her enn så lenge :)

Vis vedlegget 234594
Spennende!
Er selv spent på hva testen sier i morgen, håper på fast smilefjes!
 
209ffad868f45facf464f3b982a0d4ff.jpg


Er bare på cd7 i dag, men fikk denne i kveld. Håper på enda sterkere test i morgen, for ellers blir det veldig få soldater tilgjengelig denne runden... (sier hun som egentlig ikke skulle prøve så aktivt denne måneden). Blir heftig kort syklus hvis dette slår an. Kan jo alltids håpe at testen holder seg positiv i maaaange dager før egget slipper. Spent på tempen de neste dagene nå!
 
209ffad868f45facf464f3b982a0d4ff.jpg


Er bare på cd7 i dag, men fikk denne i kveld. Håper på enda sterkere test i morgen, for ellers blir det veldig få soldater tilgjengelig denne runden... (sier hun som egentlig ikke skulle prøve så aktivt denne måneden). Blir heftig kort syklus hvis dette slår an. Kan jo alltids håpe at testen holder seg positiv i maaaange dager før egget slipper. Spent på tempen de neste dagene nå!
Den der er ikke langt unna positiv!:)
 
Æsj, blinkende smil i dag igjen.. Men masse el-slim og mye murringer og vondt i eggstokkene. Tappen er høy, myk og åpen, så jeg tror ting skjer snart, ny test i kveld!
 
Æsj, blinkende smil i dag igjen.. Men masse el-slim og mye murringer og vondt i eggstokkene. Tappen er høy, myk og åpen, så jeg tror ting skjer snart, ny test i kveld!

Blinkende smil her også! Hvor mange dager har du fått det nå? Høres jo ut som el er rett rundt hjørnet for din del[emoji4] Mistenker at testene har gått glipp av LH stigningen her, får tempen gjorde et hopp i morges.
 
Blinkende smil her også! Hvor mange dager har du fått det nå? Høres jo ut som el er rett rundt hjørnet for din del[emoji4] Mistenker at testene har gått glipp av LH stigningen her, får tempen gjorde et hopp i morges.
Dette var fjerde dagen med blinkende smiley [emoji849] La inn aksjer i går kveld, men får prøve å legge inn i dag også i tilfelle eggløsning er på fredag, for da får vi ikke lagt inn.

Hvor mange dager med blinkende fikk du før tempstigning? Får jeg se kurven din, syns det er så gøy med tempekurver :)
 
Back
Topp