❤️ IKM uke 44 ❤️

Ligger dere lenge flatt/med bena høyt etter sex? Jeg må innrømme at tanken ikke slo meg før nå. Jeg pleier bare ligge noen minutter og så opp på do, da jeg tidligere har hatt lett for å få urinveisinfeksjon. Sist jeg ble gravid satt jeg øverst og jeg lå ikke flatt i det hele tatt etterpå, så jeg vet jo at det ikke MÅ være sånn, men følte plutselig jeg burde ha ligget lengre nå for å maksimere sjansene... Hmm..

Det der har jeg tenkt litt på også, men leste noe om at det som kan slippes inn finner veien uansett. Halvparten kommer vel ut igjen uansett om vi ligger eller ei?
Jeg tror ikke det har så mye å si, men det skader jo ikke å bli liggende ;)
Jeg har en tendens til å sovne rett etter sex jeg, så jeg kommer meg liksom ikke på do :p
Hvis ikke det er på morgenen da, da står jeg opp med en gang....
 
Jeg har visst ikke meldt meg inn her.
CurlyGirl - PP19 - B2 - EL ca 21.10 - IKM 04.11
 
e6050709ad3eb8db1b74df3a8057d34e.jpg


Ingen tvil i dag! Er kun på CD8, så hvis dette egget slipper de nærmeste dagene, blir det tidenes korteste syklus for min del. Håper slimhinnene er klare så tidlig etter tr. Får bare fortsette aksjeleggingen og se hva som skjer med tempen [emoji1303]. Ser ut til at jeg havner med ikm i uke 44 likevel da [emoji7]
 
e6050709ad3eb8db1b74df3a8057d34e.jpg


Ingen tvil i dag! Er kun på CD8, så hvis dette egget slipper de nærmeste dagene, blir det tidenes korteste syklus for min del. Håper slimhinnene er klare så tidlig etter tr. Får bare fortsette aksjeleggingen og se hva som skjer med tempen [emoji1303]. Ser ut til at jeg havner med ikm i uke 44 likevel da [emoji7]

Hadde korte sykluser den perioden jeg ble gravid sist, så det bør gå helt fint! Viktigste er jo lutealfasen. Så kjekt at du fortsetter hos oss da[emoji2] Happy humping!
 
Dette var fjerde dagen med blinkende smiley [emoji849] La inn aksjer i går kveld, men får prøve å legge inn i dag også i tilfelle eggløsning er på fredag, for da får vi ikke lagt inn.

Hvor mange dager med blinkende fikk du før tempstigning? Får jeg se kurven din, syns det er så gøy med tempekurver :)

Har hatt altfor mange dager med blinke-smil nå. Trodde jeg hadde kortere syklus men nei. Her ser du kurven[emoji4]
cbe92b75d8eb40212c8c9f2130792d29.png
 
Har hatt altfor mange dager med blinke-smil nå. Trodde jeg hadde kortere syklus men nei. Her ser du kurven[emoji4]
cbe92b75d8eb40212c8c9f2130792d29.png
Blir spennende å se på tempen i morgen da, ser jo virkelig ut som eggløsning har vært! Kan ikke du poste bilde i morgen også da, hehe, er så spennende [emoji6]

Jeg tok en test til i kveld, for jeg har hatt så mange symptomer på eggløsning. Men neida, fortsatt blinkende smil... Syns lh-streken (hvertfall det jeg antar er lh-streken) var svakere nå enn i morges, men den har på ingen måte vært noe sterk da. Mens den andre streken var sterkere nå. Har dine strips hatt to sterke streker? Her er morgentest til venstre og kveldstest til høyre...

5d6413d36dd06cf810be0d0c8d49450c.jpg
 
Last edited:
Hadde korte sykluser den perioden jeg ble gravid sist, så det bør gå helt fint! Viktigste er jo lutealfasen. Så kjekt at du fortsetter hos oss da[emoji2] Happy humping!

Så bra å høre at det går an å bli gravid med kort syklus også [emoji7]. Lutealfasen burde være lang nok. 12 og 15 dager i de to siste syklusene. Skal nok kose meg i kveld ja [emoji85][emoji56]
 
Lurer på om eggløsningen min har vært, har ingen symptomer på det denne måneden o_O Bruker ikke eggløsningstester så vanskelig å vite altså:confused005
 
b66c2340c770bdfa41d311625080e015.jpg


Jeg krysser fingre for harde livet her nå [emoji173]️ La inn aksjer mandag kveld.
 
Noen som kan hjelpe meg å tyde? Den nederste her ser jo positiv ut, men jeg synes kontroll-streken er en del svakere enn den har vært på de andre. Kan det være noe feil med testen?
685fe7b57eb17188a76f3577335a9d59.jpg
 
Lurer på om eggløsningen min har vært, har ingen symptomer på det denne måneden o_O Bruker ikke eggløsningstester så vanskelig å vite altså:confused005
Vanskelig å si! Forrige syklus hadde jeg en rar syklus, milde murringer og masse slim fra CD 12 til 28, var sikker på at kroppen prøvde på eggløsning og ikke fikk til. Men tanta kom presis på syklusdag 29 allikevel. Så kroppen kan være merkelig altså. Håper du har hatt eggløsning [emoji6]
 
Noen som kan hjelpe meg å tyde? Den nederste her ser jo positiv ut, men jeg synes kontroll-streken er en del svakere enn den har vært på de andre. Kan det være noe feil med testen?
685fe7b57eb17188a76f3577335a9d59.jpg
Det kan være forskjellig mengde fargestoff i hver enkelt test, derfor skal de i utgangspunktet ikke sammenliknes. Men den i dag ser jo uten tvil positiv ut da![emoji106][emoji4]
 
Spennende!! Krysser fingrene. Men fy, så lange sykluser, det må være frustrerende [emoji21]

Ja, helt ekstremt! [emoji31] Har PCOS i tillegg, så her er det no mercy [emoji85] Ska’kke værra lett tydeligvis!
 
Noen som kan hjelpe meg å tyde? Den nederste her ser jo positiv ut, men jeg synes kontroll-streken er en del svakere enn den har vært på de andre. Kan det være noe feil med testen?
685fe7b57eb17188a76f3577335a9d59.jpg

Jeg er enig med Lillerose og syntes den siste ser veldig positiv ut [emoji2]
 
Ja, helt ekstremt! [emoji31] Har PCOS i tillegg, så her er det no mercy [emoji85] Ska’kke værra lett tydeligvis!
Men så flott at du har klart å "pinpointe" eggløsning da! Det må jo være stor sjanse for å bomme på eggløsning med så lange sykluser. Er de ustabile også eller?
 
Men så flott at du har klart å "pinpointe" eggløsning da! Det må jo være stor sjanse for å bomme på eggløsning med så lange sykluser. Er de ustabile også eller?

Ja, det går en del EL-tester unna her [emoji85] Tester ofte og lenge! De er dessverre både lange og ustabile [emoji21] Alt fra mellom 33 og 72 dager. Utrolig frustrerende. Så jeg misunner dem som er så heldige å ha normal og stabil syklus.
 
Back
Topp