❤️ IKM uke 44 ❤️

Da melder jeg meg inn her. Har testet i flere dager etter el. Men først idag, så ble den posetiv. Det var den siste testen. Så kan ikke se når den blir neg igjen. Men er det ikke slik at el skjer senest 36 timer etter posetiv? Da tenker jeg å si at el blir søndag, og 1 dpo på mandag.

Hepe-pp6-B4- el 22.10- ikm 5.11
 
5 dpo. Ble skikkelig uvel nå ikveld. Uggen i magen, vondt i hodet og murrer i ryggen. Hmmmm vet progesteron gir symptomer men liker ikke å kjenne så mye før ikm, for det betyr oftest at tanta er i rute.... er ekstremt oppblåst i magen denne perioden. Mannen sier at jeg ser gravid ut. Hehe
 
5 dpo. Ble skikkelig uvel nå ikveld. Uggen i magen, vondt i hodet og murrer i ryggen. Hmmmm vet progesteron gir symptomer men liker ikke å kjenne så mye før ikm, for det betyr oftest at tanta er i rute.... er ekstremt oppblåst i magen denne perioden. Mannen sier at jeg ser gravid ut. Hehe

Håper din mann er synsk! [emoji1303]
 
Pleier du ha stabile sykluser? Og pleier du kjenne eggløsning?

Har hatt veldig stabil syklus tidligere ja. Pleier å kjenne det godt med murring i siden av magen, vonde brystvorter å EL slim. Har ikke noe denne Pp:wideyed:

Har gådd på p-piller i nesten 4 år siden forrige gang jeg forsøkte å bli gravid så er ikke sikker på om syklusen er stabil nå :)
 
Jeg er ny på dette med å bruke el-tester, det er den andre pp jeg bruker det. Jeg lurer derfor på om noen kan svare på noen spm? Jeg fikk positiv test torsdag kveld, fredag morgen, fredag kveld kl 21, og først nå var den blitt svakere. Det vil si at egget har sluppet i natt? Er jeg da på 1 dpo idag eller imorgen?
 
FF mener jeg er 3 dpo i dag, uten positiv el-test!
Det ser jo veldig lovende ut! Har du tatt digital test 1 eller 2 ganger om dagen?

Min er fortsatt høy i dag, men jeg lurer på om jeg kan ha misset toppen. Jeg tror kanskje den ville vist maks onsdag kveld og at egget slapp natt til fredag. For fredag hadde jeg ingen symptomer lenger, og i dag er utfloden kremet igjen. Nå kunne jeg ønske jeg tempet for å kunne bekrefte mistanken ;)
 
Her er min test rekke de siste dagene.
Ser ikke så stor forskjell jeg. De øverste er kanskje litt svakere men det er bare fordi de er eldre, ser de famler litt mer for hver dag..
9db7f27fff23ad1581bbc8a4a46d1a7a.jpg
 
Jeg er ny på dette med å bruke el-tester, det er den andre pp jeg bruker det. Jeg lurer derfor på om noen kan svare på noen spm? Jeg fikk positiv test torsdag kveld, fredag morgen, fredag kveld kl 21, og først nå var den blitt svakere. Det vil si at egget har sluppet i natt? Er jeg da på 1 dpo idag eller imorgen?

Egget slipper vanligvis 12-36 timer etter hormontoppen er nådd. Du kan dermed være 1 dpo både i dag og i morgen ut fra de testene. Det vanligste tror jeg er å regne 1 dpo dagen etter negativ test. Det er også det tryggeste i forhold til testing, så du slipper å bli skuffet over neg test rett og slett fordi du har testet for tidlig. Hvis du vil bli sikrere på når el er, anbefaler jeg temping. (Men jeg håper såkklart at du slipper unna med denne ene prøverunden ). Lykke til!
 
Trinusn - PP usikker (prøvd ei stund) - B2 - EL 21.10 - IKM uke 44

Litt vanskelig med datoene, da denne eggløysninga er provosert frem av ovitrelle sprøyte, jeg har pcos og ustabil syklus [emoji28] meeen siden eggløsninga er nå skal vel ikm/teststart være uke 44 [emoji4]
 
Den kroppen, den kroppen. Skjønner meg ikke på den! Har trodd eggløsning har vært pga slim og tydelige eggløsningssmerter som forsvant i går, men jammen har det tatt seg opp igjen nå! Testen viser høy på 5. dagen, har bare 1 test igjen, håper den viser maks i morgen.

Heldigvis fikk vi lagt inn aksjer i dag, på tross av litt vanskelige omstendigheter, er på besøk og det er veldig lytt. Men vi slang en madrass på gulvet for å unngå knirking og klarte å være musstille [emoji85][emoji23]
 
Det ser jo veldig lovende ut! Har du tatt digital test 1 eller 2 ganger om dagen?

Min er fortsatt høy i dag, men jeg lurer på om jeg kan ha misset toppen. Jeg tror kanskje den ville vist maks onsdag kveld og at egget slapp natt til fredag. For fredag hadde jeg ingen symptomer lenger, og i dag er utfloden kremet igjen. Nå kunne jeg ønske jeg tempet for å kunne bekrefte mistanken ;)

Tok digital både morgen (typ 5) og kveld (typ 19). Så kan ha misset toppen her og, hvis den var så kort som under 12 timer. Du får tempe neste pp om du mot formodning ikke skulle bli gravid i denne[emoji4] er veldig morsomt å følge med og få opp graf[emoji4]
 
Hvor sannsynlig er det egentlig å merke tretthet allerede på 3 og 4 DPO? Kan ikke huske å ha hatt så lite energi som jeg har nå, utenom å ha hatt influensa. Nå skal det sies at jeg jobber i barneverntjenesten, og er inne i en svært krevende arbeidsperiode og det stresset det medfører. Mest sannsynlig stammer sikkert utmattelsen fra jobben, men kan man også evt merke slik tretthet så tidlig dersom man er heldig og har fått et befruktet egg? Eller er det bare ønsketenking? [emoji56]
 
Back
Topp