Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mammamiaaa-pp2-b3-ikm 3.11
tusen takkVelkommen, lagt deg til[emoji4]
5 dpo. Ble skikkelig uvel nå ikveld. Uggen i magen, vondt i hodet og murrer i ryggen. Hmmmm vet progesteron gir symptomer men liker ikke å kjenne så mye før ikm, for det betyr oftest at tanta er i rute.... er ekstremt oppblåst i magen denne perioden. Mannen sier at jeg ser gravid ut. Hehe
Ja! Men jeg er så oppblåst at jeg ser type 3-4 måneder på vei ut.Håper din mann er synsk! [emoji1303]
Pleier du ha stabile sykluser? Og pleier du kjenne eggløsning?
Det ser jo veldig lovende ut! Har du tatt digital test 1 eller 2 ganger om dagen?FF mener jeg er 3 dpo i dag, uten positiv el-test!
FF mener jeg er 3 dpo i dag, uten positiv el-test!
Jeg er ny på dette med å bruke el-tester, det er den andre pp jeg bruker det. Jeg lurer derfor på om noen kan svare på noen spm? Jeg fikk positiv test torsdag kveld, fredag morgen, fredag kveld kl 21, og først nå var den blitt svakere. Det vil si at egget har sluppet i natt? Er jeg da på 1 dpo idag eller imorgen?
Det ser jo veldig lovende ut! Har du tatt digital test 1 eller 2 ganger om dagen?
Min er fortsatt høy i dag, men jeg lurer på om jeg kan ha misset toppen. Jeg tror kanskje den ville vist maks onsdag kveld og at egget slapp natt til fredag. For fredag hadde jeg ingen symptomer lenger, og i dag er utfloden kremet igjen. Nå kunne jeg ønske jeg tempet for å kunne bekrefte mistanken