Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
7 dpo - mye murring og litt ømme bryst. Håper det er noe, men kan like så godt være pga pergoen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 6 dpo og har allerede svidd av et par [emoji23]4 dpo og ingen symptomer! Håper denne uken raser av gårde!! Når begynner dere å teste? Har lyst til å holde meg til søndag, da er jeg 10 DPO.
Hmm.. Jeg ser noe på den første testen i bilde nr 2..!Vis vedlegget 234418 Vis vedlegget 234419
Første etter 10 min nr 2 etter 20 min.
Er veldig tidlig 6 dpo. Snakk om testoman.
På det nederste bilde er den øverste testen tydelig strek, og kan skimte noe på de andreVis vedlegget 234418 Vis vedlegget 234419
Første etter 10 min nr 2 etter 20 min.
Er veldig tidlig 6 dpo. Snakk om testoman.
Den er jo ugyldig. Men håper den streken kommer innen 10 min regelen om 2 dager. Håper håper.Hmm.. Jeg ser noe på den første testen i bilde nr 2..!
Hmm ja. Skal se mer på de etterpå, er ute nå så ser litt dårlig. Håper for deg [emoji173][emoji173]Den er jo ugyldig. Men håper den streken kommer innen 10 min regelen om 2 dager. Håper håper.
Synd det er 20 min siden men det er lov og håpe at den kommer før 10 min regelen.På det nederste bilde er den øverste testen tydelig strek, og kan skimte noe på de andre
Åååå, fordi det er gått for lang tid! Nå er jeg medDen er jo ugyldig. Men håper den streken kommer innen 10 min regelen om 2 dager. Håper håper.
Så fint at du har kommet inn i syklus igjen etter SAIdaChristinel - PP 2 (PP1 etter SA) - B2 - EL 12.10 - IKM 27.10