❤️ IKM UKE 43 ❤️

7 dpo - mye murring og litt ømme bryst. Håper det er noe, men kan like så godt være pga pergoen

5 dpo i dag, enig med dere alle, tiden går fryktelig sakte.. tror jeg kjenner noen små tegn nå, men føler at det er alt for tidlig å kjenne noe, men i dag var jeg kvalm før frokost og har kjent små murring i magen ett par dager.. Har også litt ømme pupper, alle de samme tegnene som de forrige graviditetene, men det kan jo være at jeg ønsker det så sterkt at det blir innbilte symptomer :/

4 dpo her. Absolutt ingen tegn på noe[emoji85] men nå har jeg aldri pleid å ha så mye symptomer på graviditet før en stund etter positiv test. Sist kom kvalmen ca. en dag etter positiv test, men endte dessverre i ma.

Så vi får rett og slett se hvordan det går. Dagene går i hvertfall enormt sakte[emoji849]

5 dpo, måtte dagene fly avgårde.
Blir ikke klok på kroppen for tiden, så tør ikke håpe

4 dpo og ingen symptomer! Håper denne uken raser av gårde!! Når begynner dere å teste? :) Har lyst til å holde meg til søndag, da er jeg 10 DPO.

EFF013EB-569B-42BB-B41A-EDBDC6ECF8E1.jpeg
609D5B65-5F0D-4572-B102-39AC1D75B9F8.jpeg

Første etter 10 min nr 2 etter 20 min.
Er veldig tidlig 6 dpo. Snakk om testoman.

Det jeg har kjent på av symptom er borte, blir så forvirra [emoji29] men kun 5 dpo..

Noen erfaringer med rfsu sin tidligtest? Noen med bilder? Skyggestreker eller er den nøyaktig?

Back
Topp