Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den, så spennende. Gratulerer[emoji4] [emoji173]Tok denne nå, og selv om det ikke synes så veldig godt på bildet så er det to rosa streker der!
Tusen takk jeg har mistet to ganger tidligere i år, så jubelen slippes ikke løs helt enda. Håper det stemmer at alle gode ting er tre!Ser den, så spennende. Gratulerer[emoji4] [emoji173]
Tok denne nå, og selv om det ikke synes så veldig godt på bildet så er det to rosa streker der!
Tusen takk håper dette er spiren som klamrer seg fast helt til terminSer den jeg og[emoji4] Så gøy! Satser på at den blir sterkere og sterkere[emoji4] Gratulerer!
Tusen takk håper dette er spiren som klamrer seg fast helt til termin
Tenkte egentlig å vente til mandag, men har bestilt noen tidligtester, så kan være jeg prøver meg på første på fredag hvis de kommer før det, selv om det helt sikkert er for tidlig 9dpoNoen som er klar til test-date i helgen? Hadde en helt blenda hvit test i går (6-8 dpo), så nå nekter jeg meg selv å teste før da. Men artig om noen andre vil være med, slik at jeg slipper å være viljesterk alene [emoji28]
Oj så spennende håper den klorer seg fast <3 hvor mange dpo er du?Tok denne nå, og selv om det ikke synes så veldig godt på bildet så er det to rosa streker der!
Håper jeg virkelig, alle gode ting er tre[emoji173]Tusen takk jeg har mistet to ganger tidligere i år, så jubelen slippes ikke løs helt enda. Håper det stemmer at alle gode ting er tre!
Endelig, hvisker gratulerer jeg [emoji173]Tok denne nå, og selv om det ikke synes så veldig godt på bildet så er det to rosa streker der!
9 eller 10Oj så spennende håper den klorer seg fast <3 hvor mange dpo er du?
Tusen takk, håper du kommer etter snartEndelig, hvisker gratulerer jeg [emoji173]
Krysser fingrene [emoji173]Tusen takk, håper du kommer etter snart [emoji813]red
Tok denne nå, og selv om det ikke synes så veldig godt på bildet så er det to rosa streker der!
Tusen takk for kryssing, ny test kommer sannsynligvis i kveldDette så absolutt lovende ut! Krysser fingre for deg og venter spent på neste test!
Lykke til[emoji256] [emoji256] [emoji256] [emoji4]Tusen takk for kryssing, ny test kommer sannsynligvis i kveld
Tusen takk for detSå spennende! Krysser fingre og tær for deg [emoji256][emoji4]