❤️ IKM UKE 43 ❤️

Hei! Hopper på rett før testing her, håper det er greit. Har hatt en stund uten forum, men savner det veldig. Jeg og min samboer er nå i pp 8 og krysser fingrene for at det gikk denne gang. I dag kjenner jeg på stikkinger langt opp i magen, men kjenner jeg kroppen rett er det her bare ønsketenking og mensen smerter..

Ønskerfor2018 - pp8 - prøver på første - EL 9.10 - IKM 24.10

Spennende, håper det ikke er uvi. Lykke til, satser på et kort opphold her[emoji4]
Takk :) Hehe ja håper det. Men forrige gang prøvde jeg 8 pp. Så jeg tviler det går så raskt. Men hadde vært gøy. Skjønner ikke helt hvorfor jeg må opp 2 ganger om natta bare for å tisse liksom. Men er jo fryktelig tidlig for symptomer på graviditet da. Jaja håper på det beste hvert fall. For oss alle [emoji173]

Hei! Hopper på rett før testing her, håper det er greit. Har hatt en stund uten forum, men savner det veldig. Jeg og min samboer er nå i pp 8 og krysser fingrene for at det gikk denne gang. I dag kjenner jeg på stikkinger langt opp i magen, men kjenner jeg kroppen rett er det her bare ønsketenking og mensen smerter..

Ønskerfor2018 - pp8 - prøver på første - EL 9.10 - IKM 24.10
Velkommen! Krysser fingre for deg :signs003

6/7 DPO i dag bare!:angelic:

Vedlegg

• 403BCE27-0277-480C-A7A8-AF03716ED00C.jpeg
    403BCE27-0277-480C-A7A8-AF03716ED00C.jpeg
    107,8 KB · Visninger: 98
Det er jo rene torturen å bare være 3/4dpo når dere kommer med sånne kjekke tester! Gratulerer alle! Og håper det kommer mange fine streker i dagene frammover :D

Det er jo rene torturen å bare være 3/4dpo når dere kommer med sånne kjekke tester! Gratulerer alle! Og håper det kommer mange fine streker i dagene frammover :D
Takk :) Til mitt forsvar så kom EL tre-fire dager tidligere enn forventet :p håper du også får to fine streker om noen dager :)

Takk :) Til mitt forsvar så kom EL tre-fire dager tidligere enn forventet [emoji14] håper du også får to fine streker om noen dager :)
Heldig du! Tror jeg hadde el 1 dag etter kalenderen sa. Håper virkelig det klaffer denne måneden, for hvis ikke må vi vente til neste år, med termin tidligst juni 2019 [emoji30]

Heldig du! Tror jeg hadde el 1 dag etter kalenderen sa. Håper virkelig det klaffer denne måneden, for hvis ikke må vi vente til neste år, med termin tidligst juni 2019 [emoji30]
Hvorfor må dere eventuelt vente så lenge? :sorry:

Hvorfor må dere eventuelt vente så lenge? :sorry:
Sjefen min ska gifte seg i Mai 2019, så jeg jeg må ennten være tilbake da, eller gå i permisjon måneden etter. Eller, jeg må jo ikke. Men hun er alltid skikkelig grei og forståelsesfull, og jeg er ass.leder på jobben, så jeg har valgt å ta litt hensyn :)

Back
Topp