❤️ IKM UKE 43 ❤️

Blenda i dag 9 dpo også :wtf: føler der har klaffet, men begynner og tvile. Håper tidligtestene kommer imorgen, hvis ikke kommer de ikke før mandag og da er det for sent :facepalm: :smiley-angelic001 får vel holde håpet oppe vertfall til søndag :happy093

Blenda i dag 9 dpo også :wtf: føler der har klaffet, men begynner og tvile. Håper tidligtestene kommer imorgen, hvis ikke kommer de ikke før mandag og da er det for sent :facepalm: :smiley-angelic001 får vel holde håpet oppe vertfall til søndag :happy093
Da er vi like langt! Blenda tester her men føler det har klaffet

Ikm på onsdag, så blenda tester her enda..

6 dpo og venter på å teste!! :happy3 :woot::wtf::nailbiting:
Nå har jeg murringer/stikkinger nederst i magen og sikkelig følelse på at jeg er gravid! Hatt det begge de to gangene jeg har mistet også, ellers aldri hatt dette! Og har tunge bryster! Nå håper jeg veldig på at det er noe :wacky::nailbiting:

Når tenker dere å begynne å teste? Tror jeg kommer til å teste på søndag. Men er alt for tidlig (da blir det 8DPO), men ble så nysgjerrig nå som jeg fikk en liten blødning. Føler meg så teit som klarer ikke la vær å tenke på det [emoji23]

6 dpo og venter på å teste!! :happy3 :woot::wtf::nailbiting:
Nå har jeg murringer/stikkinger nederst i magen og sikkelig følelse på at jeg er gravid! Hatt det begge de to gangene jeg har mistet også, ellers aldri hatt dette! Og har tunge bryster! Nå håper jeg veldig på at det er noe :wacky::nailbiting:
Hadde tenkt til å vente til over helgen, men sved av en test i dag 6/7 Dpo, helt hvit har ingen sympotmer føler jeg, men ømme bryster, men det pleier jeg å ha mellom EL og TR

Når tenker dere å begynne å teste? Tror jeg kommer til å teste på søndag. Men er alt for tidlig (da blir det 8DPO), men ble så nysgjerrig nå som jeg fikk en liten blødning. Føler meg så teit som klarer ikke la vær å tenke på det [emoji23]
Tenker på det heele tiden jeg også:wideyed: jeg er 6/7 Dpo i dag og tok en test i dag tidlig som selvfølgelig var helt hvit:wtf: prøver å vente til søndag nå som er 9/10 DPO:rolleyes:

Tenker på det heele tiden jeg også:wideyed: jeg er 6/7 Dpo i dag og tok en test i dag tidlig som selvfølgelig var helt hvit:wtf: prøver å vente til søndag nå som er 9/10 DPO:rolleyes:
Spennende! Ja er fortsatt for tidlig. Vi får se til søndagen :) Ja jeg synes det er vanskelig å vente, når man går rundt og tenker på det og man vil jo bare vite hehe

Jeg trenger litt tydehjelp jenter - tror jeg skal være 9dpo i dag og tok denne Babyplan testen på morgenurin i dag, er det en rosa babystrek eller en skyggestrek? (Bilde er tatt før det var gått 5min)
20171020_063944.jpg

Noen som ser streken i dag? Jeg innbiller meg at den er en tanke sterkere enn i går, men det kan bare være mine øyne[emoji85]
e06c374807c8967d0dba23d4bce869ef.jpg

Noen som ser streken i dag? Jeg innbiller meg at den er en tanke sterkere enn i går, men det kan bare være mine øyne[emoji85]
e06c374807c8967d0dba23d4bce869ef.jpg
Jeg har veldig dårlig streksyn, ser dessverre ikke. Men det betyr jo ikke at det ikke er noe.[emoji173]

Jeg har veldig dårlig streken, ser dessverre ikke. Men det betyr jo ikke at det ikke er noe.[emoji173]

Takk for svar[emoji173]️ nei, bare tiden vil vise rett og slett[emoji4]

Back
Topp