❤️ IKM UKE 43 ❤️

5 DPO- annerledes (kremaktig) og mye utflod, vondt i korsryggen og kjenner noe smått i livmoren. Håper det er gode tegn.

8/9 DPO og blenda test. Tempen er høy og fin da, så skal ikke gi opp håpet heeelt enda.

Hehe, neei ser for meg en test hver dag :smiley-angelic006 :laughing021 ikm mandag
Aa, skjønner :) Jeg har IKM fredag neste uke, så jeg er sent i uken :( Prøver derfor å vente til mandag med test, da er jeg 10/11 DPO, men ser jo en del her inne som får strek før den tid, så ryker vel sikkert noen i helgen på meg også :)

Ikke så kjent med dette med temping. Men betyr lav temp at det ikke går? Unnskyld dumt spørsmål! :)
Etter eggløsning øker kroppstemperaturen som følge av økt progesteronnivå i kroppen. Progesteronnivået faller før TR kommer, og da faller også tempen. Om man er gravid skal tempen holde seg høy :)

5 DPO her hos meg i dag. Merker ingen symptomer annet en litt ømme bryster. Når tenker du å starte å teste? :)
I dag har jeg kjent litt i høyre side bryst, og er småøm.
Tenker å teste til tirsdag om en uke, må prøve å holde meg litt nå.. er vel rundt 13 dpo da, og tørr ikke teste før. Er så redd for å bli skuffa, siden jeg hadde kjemisk forrige syklus..
Hva med deg da? :)

Syklusen min er visst på en snurr for tida :schocked028 Murringene jeg kjente før helga, og spottingen som startet fredag kveld, var visst TR som meldte sin ankomst i dag - en uke FØR tida! WTF?!?! :banghead::banghead::banghead: Og jeg som alltid har hatt en syklus som jeg kunne stille klokka etter ... skjønner ingenting her ... :yuck::(

Etter eggløsning øker kroppstemperaturen som følge av økt progesteronnivå i kroppen. Progesteronnivået faller før TR kommer, og da faller også tempen. Om man er gravid skal tempen holde seg høy :)
takk for svar :) da håper jeg tempen holder seg :)

I dag har jeg kjent litt i høyre side bryst, og er småøm.
Tenker å teste til tirsdag om en uke, må prøve å holde meg litt nå.. er vel rundt 13 dpo da, og tørr ikke teste før. Er så redd for å bli skuffa, siden jeg hadde kjemisk forrige syklus..
Hva med deg da? :)
Uff, det skjønner jeg! Det var synd høre om kjemisk forrige runde :( Har IKM fredag neste uke, så prøver å holde meg til mandag, da er jeg 10/11 dager DPO :)

Syklusen min er visst på en snurr for tida :schocked028 Murringene jeg kjente før helga, og spottingen som startet fredag kveld, var visst TR som meldte sin ankomst i dag - en uke FØR tida! WTF?!?! :banghead::banghead::banghead: Og jeg som alltid har hatt en syklus som jeg kunne stille klokka etter ... skjønner ingenting her ... :yuck::(
Ånei :( Kanskje festeblødning? eller er det for mye til det?

Ånei :( Kanskje festeblødning? eller er det for mye til det?

Er nok ikke festeblødning over så mange dager, dessverre ... :( har jo vart siden fredag, og i ettermiddag økte det mye i mengde. Murrer i rygg og mage i tillegg. Gikk nok ikke denne pp heller. Og så jeg som hadde tenkt å svi av en test i morgen ... :cool:

Noen som er klar til test-date i helgen? Hadde en helt blenda hvit test i går (6-8 dpo), så nå nekter jeg meg selv å teste før da. Men artig om noen andre vil være med, slik at jeg slipper å være viljesterk alene [emoji28]
Skal nok teste i helga, men kommer sikkert til og teste hver dag fram til helga også :smiley-ashamed005 gått helt bananas :schocked028

Noen som er klar til test-date i helgen? Hadde en helt blenda hvit test i går (6-8 dpo), så nå nekter jeg meg selv å teste før da. Men artig om noen andre vil være med, slik at jeg slipper å være viljesterk alene [emoji28]
Jeg er med, men begynner nok på torsdag :D

Hadde egentlig tenkt til å vente til mandag 10/11 DPO, men kjøpte jo nye g-tester i dag, så har nok til å starte litt før :D.. og greier nok ikke å vente uansett ;) så blir nok med ja :D spennende! Må tiden frem til helgen gå fort!! Hvilken PP er du i?

Back
Topp