Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 DPO- annerledes (kremaktig) og mye utflod, vondt i korsryggen og kjenner noe smått i livmoren. Håper det er gode tegn.
Ikke så kjent med dette med temping. Men betyr lav temp at det ikke går? Unnskyld dumt spørsmål!8/9 DPO og blenda test. Tempen er høy og fin da, så skal ikke gi opp håpet heeelt enda.
Greier du å vente helt til mandag? Du er flink er 4/5 DPO i dag, og tror det blir mandag for meg også.7/8 dpo og blenda test blir gal av de her dpo dagene! mandagen kan ikke komme fort nok.
Hehe, neei ser for meg en test hver dag ikm mandagGreier du å vente helt til mandag? Du er flink er 4/5 DPO i dag, og tror det blir mandag for meg også.
Aa, skjønner Jeg har IKM fredag neste uke, så jeg er sent i uken Prøver derfor å vente til mandag med test, da er jeg 10/11 DPO, men ser jo en del her inne som får strek før den tid, så ryker vel sikkert noen i helgen på meg ogsåHehe, neei ser for meg en test hver dag ikm mandag
Etter eggløsning øker kroppstemperaturen som følge av økt progesteronnivå i kroppen. Progesteronnivået faller før TR kommer, og da faller også tempen. Om man er gravid skal tempen holde seg høyIkke så kjent med dette med temping. Men betyr lav temp at det ikke går? Unnskyld dumt spørsmål!
I dag har jeg kjent litt i høyre side bryst, og er småøm.5 DPO her hos meg i dag. Merker ingen symptomer annet en litt ømme bryster. Når tenker du å starte å teste?
Ja, glad for det men litt usikker på eggløsningen, men tror ca 12.10, så håper det klaffer nåSå fint at du har kommet inn i syklus igjen etter SA
takk for svar da håper jeg tempen holder segEtter eggløsning øker kroppstemperaturen som følge av økt progesteronnivå i kroppen. Progesteronnivået faller før TR kommer, og da faller også tempen. Om man er gravid skal tempen holde seg høy
Uff, det skjønner jeg! Det var synd høre om kjemisk forrige runde Har IKM fredag neste uke, så prøver å holde meg til mandag, da er jeg 10/11 dager DPOI dag har jeg kjent litt i høyre side bryst, og er småøm.
Tenker å teste til tirsdag om en uke, må prøve å holde meg litt nå.. er vel rundt 13 dpo da, og tørr ikke teste før. Er så redd for å bli skuffa, siden jeg hadde kjemisk forrige syklus..
Hva med deg da?
Ånei Kanskje festeblødning? eller er det for mye til det?Syklusen min er visst på en snurr for tida Murringene jeg kjente før helga, og spottingen som startet fredag kveld, var visst TR som meldte sin ankomst i dag - en uke FØR tida! WTF?!?! Og jeg som alltid har hatt en syklus som jeg kunne stille klokka etter ... skjønner ingenting her ...
Ånei Kanskje festeblødning? eller er det for mye til det?
Skal nok teste i helga, men kommer sikkert til og teste hver dag fram til helga også gått helt bananasNoen som er klar til test-date i helgen? Hadde en helt blenda hvit test i går (6-8 dpo), så nå nekter jeg meg selv å teste før da. Men artig om noen andre vil være med, slik at jeg slipper å være viljesterk alene [emoji28]
Jeg er med, men begynner nok på torsdagNoen som er klar til test-date i helgen? Hadde en helt blenda hvit test i går (6-8 dpo), så nå nekter jeg meg selv å teste før da. Men artig om noen andre vil være med, slik at jeg slipper å være viljesterk alene [emoji28]
Noen som er klar til test-date i helgen? Hadde en helt blenda hvit test i går (6-8 dpo), så nå nekter jeg meg selv å teste før da. Men artig om noen andre vil være med, slik at jeg slipper å være viljesterk alene [emoji28]